Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
válasz _seth_ #13532 üzenetére
Velem a jégfehér ledes helyzetjelzőt is kivetették, mert h azt nem lehet. Az autón semmi másba nem tudtak belekötni, de a helyzetjelző az qrva fontos, h nem hagyományos izzó. Hát az ilyenhez csak gratulálni tudok...
Jim Tonic: akkor ezek szerint a rendőrautóknak sem lett volna szabad átmennie a vizsgán...
Érdekes "balhét" lehetne ebből csapni.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Arra emlékszem h kiszedted és ki is árultad az összes szettedet, de azt hittem azt csak az akkori rendőri túlkapások és ellenőrzések miatt csináltad...
Viszont így barkácsolós szemmel nagyobb gond az, h nem sok lehetőség van a cserére, mint pl B1 és B2 Vectra lámpa, vagy a Fiatoknál a Marea projektoros lámpái a Bravoba, stb stb...
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz szente #13638 üzenetére
Jól mondod. Ha nem menne az izzítás, akkor nagyon nehézkesen indulna be. Lehet első tekertetése sem röffenne. Pláne mostanság, mikor esténként a mínuszok odavernek már...
Gyújtás ráadáskor ill. (inkább) picivel utána nem hallasz vhonnan egy halk relé kattanást? Sztem csak a műszerfal izzód van kiégve.Rádió kijelző (ahogy _seth_ is mondta) akkor nem szokott kiírni semmit, ha nem a gyári rádió van benne.
Az ablakmosó csöve a kocsi jobb oldalán fut végig a tető gerendájánál. Én már anno cseréltem a csövet, mert nekem is el volt törve és a B oszlopon folyt lefele és be az utastérbe. Kicsit szar meló a csere, de otthon simán kivitelezhető. Én kiszedtem a kapaszkodókat, ill. kihúztam a tető végénél a gumiharmonikát és a szakadt csövet felhasználva húztam be az újat.
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #13685 üzenetére
Vagy az az izzítás gombja, csak nem jó izzóra lett kötve a műszerfalban.
-
fero02
veterán
Mondjátok már meg nekem, F Astrába és/vagy A Vectrába melyik volt a legfullosabb fejegység (1 din)
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #13699 üzenetére
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #13701 üzenetére
Találta megy faja kis oldalt. Én be is tettem kedvencek közé.
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #13724 üzenetére
A napokban eljátszottam a gondolattal, h mi lenne ha szereznék a gépbe egy ilyet és ezt használnám. A zenék többsége mind cd-n van, amennyi mp3-t hallgatok, az meg ellene egy szivargyújtós marhaságról is...
Az oldalon olvastam, h voltak gyártók is, akik csináltak kompatibilis kimenettel rendelkező magnókat, de engem különösebben nem izgat az a kijelző.
Nem tudom mi legyen...
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #13740 üzenetére
""eltünt" az immo cucc.."
Sztem vagy 3 darabban van, de ha meg lett taposva, akkor lehet már por...
Én úgy tudom, h lehet venni "nyers" kulcsot, és abba lehet új kódot íratni. Persze ehhez kell szgép és megfelelő program.
-
fero02
veterán
Ha vki tud segíteni, akkor ne tartsa magában!
-
fero02
veterán
válasz ocsi19 #13819 üzenetére
Az ilyenek miatt szarik a papírokra az ember és megvétel után rögtön csinál egy full szervizt...hisz a saját és leendő autója érdeke...
Ettől függetlenül a papír sem biztosíték semmire, még ha a valóságot is tükrözi. Pl egy szíj elszakadhat a papírján feltüntetett intervallumon belül is, de lehet h csak +10k km után történne meg.
-
fero02
veterán
_seth_: pszt!
-
fero02
veterán
válasz _seth_ #13844 üzenetére
Esküszöm. Nem nagy cuccról van szó, értéke is minimális, tehát nagyítani még értelmese lenne (na nem mint ha szokásom lenne), de tényleg...ég és föld.
Ez a fej sokkal jobban kihajtja a végfokokat, mint a Sony.
Csak az első ajtóban cseréltem hangszórókat. Egy SAL RFX 16SNEO a mélyközép és egy SAL DTP 25S dóm magas sugárzó pár. Semmi váltó, egyedül a magas előtt egy kondi. Hátul egy 25 cm-es hangszóró egy kis zárt ládában. Az első szettet egy SAL WRX 4060 hajtja, a subot pedig egy SAL WRX 2090, mindkét erősítő hidalva van.
Az egyik magasat sikerült már ellőnöm kicsit, tehát az cserés lesz, de csak akkor fogom, ha belekerül az elektromos külső tükör és a hozzá tartozó tükörháromszögbe lesz belefaragva.
Na asszem ennyi...
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
A két első ajtóban lévő hangszórót hajtom vele.
Azért, mert:
-így több a powa és így pluszba rendesen be lehet segíteni a fűtésbe is
-a caravan-ba a csomagér ajtóba van a 2 hátsó hsz (ami ráadásul még a gyári is) és azt végképp fölös lenne bekötni
-ha végképp elgurulna a gyógyszerem, akkor még mindig tudnék vmit ráaggatni...Ha jól emlékszem, akkor Neked is ilyen szett van elől, igaz? De mondjuk Te csak a fejről hajtod.
-
fero02
veterán
válasz _seth_ #13850 üzenetére
Jól.
Először gyári kötegről ment (akkor még a gyári rikkancsokat is hajtotta), utána húztam be neki külön 2mm^2-est tápnak, utána visszaraktam a gyári kötegre, mert nem volt kedvem szétvagdalni, h menjen az antenna erősítő is, meg a kijelző. Egyébként mindegy a madzag keresztmetszet, mert a fej semmit nem hajtott a végén, minden RCA-n ment. A fej is csak akkor vesz (venne) fel nagy áramot, ha kell vmit hajtania.
Váltót direkt nem tettem, az erősítővel csinálom a vágást. Ráadásul ezek a SAL hangváltónak csúfolt vmik, áh, inkább hagyjuk. A hangszórók is elég érzéketlenek, így ezért sem baj, ha hídban van az erősítő. Na meg nem járatom üvegen a rendszert, arról nem is beszélve, h így a hangszórónak még jobb, h nem négyszögjelet kap egy kivezérelt erősítőtől.
Sub erősítője is hídban van, de ez amúgy nem szokás kérdése.
-
fero02
veterán
Ha nem lenne töltésed, akkor világítana a kontroll lámpa.
Én a nyáron pont ilyen miatt cseréltem aksit. Még tekert, de már sokszor éreztem azt, h fordít még 2 és megáll. Dízelnél ez eleve gázabb, pláne h az önindítóm még csak nem is áttételes. Most télen leszopattam volna magam rendesen.
Egy szónak is száz a vége, méresd meg azt az aksit.
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #14019 üzenetére
Te ittad meg.
Nekem tnap sikerült elintéznem magamat, még most sem vagyok jól.
-
-
fero02
veterán
Sztem várj még ezzel egy kicsit. Mármint az eladással. Legalább annyit várj, míg megbizonyosodsz arról, h tényleg jó a melód, szereted csinálni, jól érzed ott magad és ezt a vezetőség is így gondolja-e.
Azt is vedd számításba, h eddig mennyit kínlódtál, szenvedtél, spóroltál, nélkülöztél már a szeretett autód miatt, amitől most végleg megválnál. Lenne erőd újracsinálni ezt úgy, h lesz egy házad vhol és családod? Ha jobban belegondolsz és csak óvatosan elkezdesz számolni: van pl egy kertes házad. Egy kertes háznál (legyen az bármekkora is) nincs az a pénz, amit az ember ne tudna rákölteni legyen az akár belső vagy külső csinosítás. Mindig találhatsz rajta vmi, amit meg akarnál csinálni. Őrült összegek. És akkor ott lenne egy párod/feleség még. Esetleg gyerek. Gondolom nem kell tovább mondanom. Ilyen feltételek mellett ismét lenne erőd, pénzed, kedved újrakezdeni?
És mielőtt szó érné a ház elejét, értem miről beszélsz, nem csak papolok. 27 vagyok, szüleimnél lakok (bár már qrvára elvágyok itthonról). 2002-be lett T kategóriás jogsim szakma miatt (amiben azóta sem dolgoztam egy percet sem), 2008-ban lett meg csak a B-m, teljesen önerőből. 2008-ban volt egy 50e ft-os 1-es golfom, amit pár hónap után lecseréltem egy álom 80-as Audira, amit szintén pár hónap múlva cseréltem az Opelra. Akkor szülői segítséggel ugyan (anyám nevén van a hitel, mert akkor még én nem kaptam volna) megvettem 680e ft-ért. Pont akkor kezdődött ez a válság mizéria. Erre a kocsira azóta is költök, többek között csak most nyáron/ősszel vettem egy osztrák autóból egy komplett motort-váltót, egy komplett belsőt, egy abs-t és a hozzá tartozó lógereket. Körülöttem sokan néznek már hülyének (lehet innen is), h egy 300e ft-os autóra ennyit költök, de egy olyan figura, akinek a szülei 17 évesen fizették a jogosítványát és azóta is a családi autót használja, amire még csak egy szerviz árát sem adta be a kasszába, esetleg tankolt párszor (a szülőktől kapott zsebpénzéből) az ezt úgysem fogja megérteni, ilyennek magyarázni meg még fölösleges is. Minden hónapban (már "csak" jövő novemberig) fizetek 26e-t a bankba hitelre, egy tizes löttyen a tankba a többiből meg próbálok élni. Első munkahelyemen (2007) kerestem 80e körül, plusz a nyári fesztiválos munka lóvéból lett 2 tűrhető gépem, amit a második munkahelyemen (2008) kiárultam, mert 57e-et adtak. Ez az én hülyeségem volt, mert hittem a hitegetésnek és nem léptem. Itt gyakorlatilag kinulláztam magamat (ugye a kocsi is jött), 57e-ből minden hónapban maradt alig 20e megélhetésre, ami még így kevés volt, h itthon lakom. Most ezen a melóhelyen kapok 100e-t kézbe, így már kicsit könnyebb a dolog, de így is fika...közbe párommal nyomjuk a lakáskasszába a lóvét, mert menni meg kellene. Vagyis eddig csak ő nyomja. Én még mindig a kocsiba pumpálom a lóvét. Szerencsére sikerült vele megértetnem, h:
Én úgy gondolom (miután én is estem már hasonló elgondolkodós szituba, mint most Te), h annak nincs értelme, h amit eddig felépítettél azt most eltold magadtól. Költök én is a talicskára, de mindig van vmi kiadás (ha más nem, akkor az én agyam szüleménye miatt). Ördögi kör. Most megvettem a motor (átpapírozni nem fogom), arra full szervizt csinálok. Berakom, így a motor téma jó ideig le lesz tudva. Megy be az abs-is, remélem az is jó lesz. Utána kellene javíttatni a pici rozsdásodásokat, festék leverődéseket. Az is megint jó pénz lesz. Lehet nem ártana egy alváz és üregvédelmet csinálni, míg nincs semmi baja semminek megelőzés gyanánt. Az is pénz. És még mindig csak egy szaros, 15 éves Fastráról van szó. Jön egy hülyegyerek a hóba mögöttem, nem tud megállni, kész vége mindennek. Próbálok én is húzni egy felső határt, de ez sajnos mindig feljebb tolódik kicsivel. De úgy érzem erről nem tehetek. Mindig is későn érő típus voltam, azt sem bánom, h csak 2x évesen lett jogsim és kocsim. Jobban megbecsülöm, ennyi. Viszont ezt a hülyegyerek költős korszakomat mivel régen nem tudtam kiélni, mint a sok mamlasz kamasz kölök, így rajtam ez most jön ki. Talán így nem veszek annyi értelmetlen dolgot. Bár ki tudja.
Bocs, h ilyen hosszú lett a rinyám, de ez most belőlem is kifakadt. Egy ilyennek inkább logoutba lenne a helye, mint sem egy autós topikba. Na mindegy, remélem értetted amit mondani szerettem volna.
Én a helyedben mindenféleképpen várnék az eladással, meg sztem nem is baj, sőt! Kell h legyen olyan vmi az embernek, amire költhet, buziskodhat vele. Kinek a gépe, kinek a telefonja, Neked a Kadett ez. Inkább most éld ki magad, amíg szabadabban tudsz költekezni és nincsenek kötelező terheid.
Na befejeztem.
MOD: most látom közben írtál Te is, így a fele mondanivalóm fölösleges, de elfér.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
X17DTL motorkódú motoron lévő adagolón van egy vmi gázos csillapító pillenpáty:
Ennek kellene a pontos neve, ill minek is van ez ott? A sok bolt közül egy helyen van gyári 25k-ért, utángyártott nem létezik állítólag. Bontóban nem veszik le őket az adagolóról, ill az azokon lévő is hasonlóan sz@r, mint a sajátom. Felújításban is benne lennék, ha vki tud helyet mondani. Én arra gondoltam, h olyan helyen próbálnám, ahol gátlókat újítanak fel.
Ötletek, vélemények?
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #14155 üzenetére
F@sza! Köszi a linket.
Nem a gázt tolja vissza. Azt a mechanikán egy rugó végzi. Ez vmi olyasmi lehet, ami a bowden+gázpedál+szerkezet tehetetlenségét kompenzálja. Na de még 10k-ért is sok sztem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen