Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz _seth_ #20199 üzenetére
szerintem nem kellene szemantikán vitatkozni akkor, amikor valaki autót akar venni. én nem vennék meg olyan autót, amibe nem lehet vagy nem érdemes tisztességes riasztót és immobilizert rakni. de kinek a papné, kinek a casco.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz _seth_ #20203 üzenetére
a központizár az digitális választási lehetőség, vagy van benne, vagy nincs. ha nem vennék olyat, amiben nincs, abból következik, hogy olyat javaslok megvételre, amiben van.
A keret meg egy olyan dolog, hogy mondhatod neki, hogy vegyen olyan autót, amit nem lopnak el két perc alatt, inkább gyűjtsön hozzá. Ez lehet hasznosabb tanács, mint azt mondani, hogy vegyen központizár nélkülit.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #20201 üzenetére
"Egy benzines erőforrással is legalább annyi gond lehet, mint egy dízellel (ha nem több).": engedd meg, hogy ezen röhögjek egy jót. főleg annak tekintetében, hogy ami dízelt ma meg lehet venni, az nagy valószínűséggel turbós, az alap benzinesek meg nem.
"Ha viszont jó, akkor egyforma gondoskodást igényelnek.": fentiek miatt ez szimplán csak nem igaz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #20207 üzenetére
akkor a sokkal nagyobb nyomás, erők, amik a dízelben vannak, nem számítanak...
nem kormol, nem rohad be a turbó, nem kokszolod a motorolajat, ha leállítod, nem adja fel a koszos gázolajtól, könnyedén indul, ha már nincs kompresszió, akkor is, izzítógyertyák, izzítórelé, porlasztócsúcs, nagynyomású üzemanyagpumpa, stb. az mind nem romlik el a dízelen, na de bezzeg a benzinesen... ahha.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #20213 üzenetére
"Nézd már végig csak a gyújtás részt. Szted melyikben nagyobb a hiba%?": a dízelben nincs izzítás? melyik olcsóbb, a gyertya vagy az izzítógyertya?
"A turbó nem szokott berohadni.": ahha.
egyébként abból a hsz-ből, amivel indult a subthread, nem derült ki, hogy csak f astra dízelekről van szó. a cdti dízel meg sokkal bonyolultabb, mint egy szívó benzines.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
most volt cikk totalcaron, hogy a suzuki az egyik leglopottabb autó.
A riasztók riasztási hatása a tapasztalat szerint nem feltétlenül az árától függ, sokkal jobban függ attól, hogy mennyire tűnik egyedi megoldásnak, mennyire gondolja a tolvaj, hogy sokat kell kísérletezni vele, mire elindul az autó. A szokásos, sorozatban használt riasztókra fel tud készülni, azt nagyon hamar kiütik, az ismeretlen cuccokra nem.
Egyébként hagy kérdezzek vissza: ki volt az a barom, aki d kadettet lopott? Az ENYÉMET! Akinek még nem lopták el az autóját, annak nyilván megfelel központi zár meg hasonló dolgok nélkül is. Azután majd jön az ebgondolat...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
egy csomó cucc megtetszhet, pl. légzsák, lambda szonda, katalizátor, hogy csak a kurrensebbeket emlegessem. esetleg ecu. de ha csak azért betörik az ablakot, mert azt hiszik, benne felejtettél egy navigációt, neked már az is rossz lesz.
mikor a kadettemet ellopták, 4 új gumi volt rajta. lehet, hogy azért már megérte. nem tudom. a mostani autóimról lopták már le a gyári dísztárcsákat, antennákat, emblémát. Amikor a fóccvágenemről levették a 4 dísztárcsát meg az antennát, gyári cuccal pótoltam, 40k-ból alig adtak vissza. Az pl. fájt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #20225 üzenetére
a mostani kocsimból is hiányzik a felniközép, csak nem tudom, hogy a gumisnál pergett ki vagy elvitték.
az emblémalopással kapcsolatban meg vegyesek az érzéseim, mert amikor kipattintotta a fócvágenem* orrából az emblémát, azt valahol értettem, mert lett egy sérülésmentes emblémája, amivel még tud valami értelmeset kezdeni. De hogy az az agyalágya barom, aki az astrám seggéről kaparta le az emblémát, darabokban, az minek erőltette, máig nem értem.* fóccvágenem volt, de kikezeltük
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #20227 üzenetére
az én meglátásom szerint az aktív védelem része kell legyen valami, ami nem látható. Tehát nem tudják távcsővel leskelődve megnézni. Mindegy, mi, csak ne gyári sorozatban beépített cucc legyen és ne látszódjon.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #20229 üzenetére
A váltózár hasznossága nulla alatt van, nem éri meg a ráfordított időt és pénzt.
Az uv semmit nem ér lopás ellen, nem is arra tervezték, hanem arra, hogy a lopás utáni felhasználást akadályozza. Arra jó. csak egy gond van vele, az értékesebb alkatrészeket nem gravírozzák.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz neduddki #20266 üzenetére
"- bag-nal nyiregyhaza fele en nem tok emelkedot pedig szoktam rajta jarni neha napjan": viszont ha szemből jössz, akkor van. itt
"p.s. ha jol figykesz laod, hogy en nem azt mondom, hogy 5ben nem megy el mindenhol": én viszont írtam olyat, amiből ezt az állítást olvashatja ki, lehet, hogy nekem akart válaszolni, nem neked.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #20290 üzenetére
az egy "tároló mester" vagy valami hasonló agyatlan marketing névvel illetett doboz, ami tárolásra, kartámasznak jó. a signum elvileg 4 személyes.
és igen, szerintem azon a videón azért kehel annyit az a motor, mert frissen rakták össze befecskendező fúvóka csere után.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz ququry #20337 üzenetére
Az omv addig hozza (földrajzilag), amíg megéri. Mókolnak a szállítási költséggel a nagyker árakkal szemben. Kb. Gyöngyösig olcsóbb a schwechati finomítójukból hozni.
A shell a prémium üzemanyagait Németországból hozza, a 100-as benzint biztosan (vpower racing). A vpowert, a régi kékbenzint régebben szintén a németektől hordták, újabban állítólag a moltól veszik ahhoz is az alapbenzint.
Az ócsósított áruházi benzineket a Klacska hordja szét a csepeli szabadkikötőből. A többi benzint a molnál csinálják (molos alapbenzin + kútláncra jellemző adalék).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz helkis #20387 üzenetére
egy gyertya kerül vagy 2700 forintba. Ha csak az egyik testérintkező törik le róla, a javításnál csak a munkadíj elmehet 100 rugóig plusz alkatrész. Ilyen költségek mellett elég nagy hiba lenne egy másodpercig is benne hagyni a motorban azt a gyertyát. Kuka mind és addig se indítsd be a motort.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz helkis #20391 üzenetére
én konkrétan sz.r kutakra járok tankolni
tankoltam egyet itt az egyik omv kúton, megállt a szekér. fejvakarás. utána tankoltam ugyanott még egyet, megint megállt, akkor további vizsgálat nélkül repült az összes gyertya. azóta kiderült, hogy a benzin volt gagyi.egyébként időnként érdemes megkergetni az autót, hogy tisztuljon a bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
tudnátok normális kihangosítót ajánlani g astrába samsung galaxy telefonokhoz? thx
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #20635 üzenetére
Motordoki aka Novothautó a totalcarból. ő olyan sziszifusz jellegű figura
Régen az opel gaálba (gödöllő) hordtam az autót, meg az újfalusi és társához (buda).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #20639 üzenetére
emlékeim szerint a szabály az, hogy tompított csak forgalomban levő járművön lehet, tehát ha parkolsz, nem szabad világítania.
az más kérdés, hogy a vectrámon bármit bármikor be lehet kapcsolni, ami szerintem nem szabályos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz fero02 #20641 üzenetére
tudtam, hogy ezt nem lehet értelmesen megfogalmazni
először azt akartam írni, hogy csak mozgó járművön, de akkor valaki megkérdezte volna, hogyha megáll a pirosban...
stb.tehát ha tartózkodási/parkolási szándékkal állsz, akkor nem szabad világítani a tompítottnak, ha forgalmi okból állsz, közlekednél valahova, akkor igen.
megpróbálom másképp: ha benne ülsz az autóba, világíthat, ha nem, nem
de ez se lesz jó, érzem...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #20659 üzenetére
A magyar kresz szerint ködfényszórót akkor lehet használni, ha a látási viszonyok indokolják. Mihez kell külön indoklás? Az alapértelmezés az, hogy napszaknak megfelelően jók a látási viszonyok, mert nálunk ez a gyakoribb. Az ettől való eltérést kell indokolni, ami jelen esetben egyértelműen a köd.
Vagyis abban a pontban az van leírva, hogy jó látási viszonyok esetén tilos ködfényszórót használni, köd esetén szabad, a köd mikéntje esetleg indokolhatja, hogy a tompítottat lekapcsold (mert az normális autón feljebb van,mint a ködlámpa).
Ha magyar rendőr meglát ködlámpával, meg fogja kérdezni, hogy mi indokolja, és ha nem tudsz ködöt mutatni, minimum kikapcsoltatja, esetleg megbüntet. Ezt a saját tapasztalatom is alátámasztja.
Hogy mi terjed Ausztriában, az nem hinném, hogy errfelé mérvadó. Remélem, sosem vesszük át ezt a rossz szokást, mert a ködfényszóró szórási képe szerintem nem alkalmas menetfénynek.
annak a pontnak a téves értelmezése azt is mondhatná, hogy jó látási viszonyok között éjjel elég a ködzárófény, helyzetjelző nem kell. ezzel szemben a hátsó világítás paraméterei pontosan szabályozva vannak, amibe nem fér bele egy sokkal erősebb, egyedülálló fény.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
44.par. 8. bek: "Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani." tehát nem ködlámpával.
45. par. 2. bek: "Álló járművön - a forgalmi okból megálló járművet kivéve - tompított fényszórót csak erős ködben vagy sűrű hóesésben szabad használni; távolsági fényszórót, ködfényszórót használni tilos.": korábbi kérdésre.
itt van még egy elég jónak kinéző cikk a lámpák bekötéséről.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Ez a signum egy hodály batár nagy verda. de mégis NÉGY személyes. A kép alapján a csomagtartója se valami izmos.
Szerk: a bőr szerintem nem akadálya a családiságnak, mert könnyebb tisztítani, mint a szövetet.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Oké, tehát a vectrához elég a 2 literes motor, ehhez nem elég a 3 literes, pedig a vectra minden szempontból nagyobb, mint a signum... majd' 200 literrel nagyobb a csomagtartója a vectrának, mint a signumnak.
hogy is mondjam: nem osztom a nézetedet.Ebbe, a 346 literjébe nem fogod belepakolni a sok szirszart, mert nem fér el benne. És hiába csak 184 ló, azért elég kemény nyomatékot darál a 6 henger, a 2 literes cdti motor a fasorban sincs hozzá képest.
Én elég gyakran járok 5 személlyel, ha úgy hozza a sors, hogy nagyszülőkkel is menni kell, akkor tele van a kocsi. Más kérdés, hogy még többet járok egyedül.
A signum 346 literes csomagtere nem alternatíva a vectra több, mint 500 literjével szemben.
szerintem tökteljesen értelmetlen a csiptuning, ha erősebb autót akarsz, vegyél erősebb autót.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Azért a signum majdnem 200 kg plusz, ezt ne felejtsd...": ami azt jelenti, hogy? hint: semmit nem jelent. csak a tömeg/teljesítmény arány számít.
"A 346liter sztem elég egy családnak ": ezt tapasztalatból mondod?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Pedig ha beleülsz, hátra, akkor az bizony táncterem, nagy batár. eszerint 4 méter 64 centi, az sem kisautó. Alig kisebb, mint a csapott hátú vectra, és a fotók alapján csak a csomagtartója rövidebb, a többi része ugyanaz. A csapott hátú vectra is nagy batár.
"lecserélte egy 1.9cdti-re ami kapott egy nagyobb csigát meg egy chippelést.": ahha, és én olyat írtam, hogy agyontuningolt 1.9 cdti nincs a fasorban se a 3.0 v6-hoz képest vagy olyat, hogy az 1.9cdti nincs? a minap keringett a neten 1.8-as motorból 1000 lóerő fölött, tuningolni elég sokáig lehet, én alap motorról beszéltem, miután itt arról volt szó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
de, mindegy.
egyrészt mert ha nagyobb a nyomaték, akkor korábbi váltással is ugyanaz a teljesítmény jön ki belőle, másrészt azért, mert nem tökmindegy, hogy 2000-nél vagy 3000-nél váltasz, ha nem válthatsz 6800-nál? de.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #20777 üzenetére
ha nagyon szőrszálat akarunk hasogatni, egyik se jó
a saját kezűleg nagynyomású mosással az a baj, hogy szabály szerint a lecsöpögő lé veszélyes hulladék, azt úgy is kellene kezelni. a gépi mosóval meg az a gond, hogy összekarcolhatja a fényezést. figyelem, direkt írtam feltételes módot, mert vagy összekarcolja, vagy nem, sok mindentől függ.
az optimális az lenne, ha rendes kézimosóba vinnéd, de tudom, az optimális sokaknak nem járható út. én mostanában gépi mosóba hordom, rossz családba született szegény
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen