Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
Arról nem is beszélve, h 13 éve már voltak chipppptuning szakemberek. Az nem baj, h akkor még max ladákba szereltek zsugorított hajtókarokat ill. köszörült vezérműtengelyeket 3 plusz lóerőért és kb képeken nézték az opel motorokat, de ő már akkor is ismert egy jó tuning műhelyt.
Biztos az is Németben volt, mint ahol a szervíz helye is. Mert ugye azért vett Opelt, mert annyira teli volt lóvéval, h ki tudta hordani külföldre szervízelni.
BÁÁÁÁH
-
fero02
veterán
válasz BigBlackDog #16443 üzenetére
Ugyan már. Ki vesz szted úgy autót, h előtte nem próbálta ki (még ha konkrétan azt nem is, de ezt a modellt igen)? Ha van ilyen, akkor azt jó nagy marhának hívják.
Ilyen meg nincs, h 60 L-nek hirdetik, aztán mire hozzá kerül már csak 58 de 2 évvel később meg 56.
Vagyis lehet, ha ennyire csökken a kompresszió a hengerekben. De akkor sztem az a motor már be sem indult volna (vagy csak kurta nehezen), és rengeteg egyéb baja lett volna. -
fero02
veterán
válasz erikke17 #16516 üzenetére
Ha már a "tengelye" tört le, akkor a kapcsoló burkolatának (amit megfogsz és elfordítasz) leszedésével nem kell szenvedni (az kicsit szívatós tud lenni, pláne első alkalommal). Ha szembe nézel a kapcsolóval, akkor látsz 2 kis fülecskét, ami tartja a helyén. Azokat csavarhúzóval oldalra elnyomod és kihúzod magát a kapcsolót a helyéről. Ha meglesz a másik azt simán bedugod, rátolod a tengelyre a burkolatot és kész is a csere.
dave93: sztem az annyiért jó ár. Bontóban sem fogod olcsóbban megkapni, újonnan meg...
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Jofi81 #16562 üzenetére
Kicsit visszakanyarodva az első kérdésedhez: sztem ha egy váltóban akkora olajhiány lenne, h szarul váltson, annak bizony atom hangja is lenne.
Amúgy egyformán rosszul veszi a fokozatokat álló motornál (és benyomott tengelykapcsolóval) is, mint menet közben? Ha igen, akkor tuti a rudazat állítódott el. Menet közben a szinkron miatt szebben kellene kapcsoljon.Akna nélkül is meg lehet oldani, csak ilyen időben kinek van kedve 1/4-ed órát fetrengeni a földön.
-
fero02
veterán
válasz _seth_ #16569 üzenetére
Hátőő, sztem ez csak a hátsó ajtóknál van így. Az elsőnél mindkét oldalival lehet nyitni-zárni (pöcköt lenyomod, felhúzod).
Mondjuk a biztosíték dolgot meg azért nem hinném, mert ki van szedve a vezérlő.
blueMerle: amikor ki lett véve a vezérlő, akkor el lettek vagdosva a vezetékek, vagy csatlakozó széthúzásával lett kiiktatva a vezérlő?
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz _seth_ #16576 üzenetére
F Astrában nincs ilyen. Vagyis lehet van, ha a "vezérlése" egyenlő azzal, mint amikor belülről zárod be az autót (el. ablakok kapcsolói mellett szokott lenni egy kis gomb). Akkor lezár és olyankor tényleg nem lehet kinyitni se belülről, se kívülről. Az lesz az akkor...mondjuk az nyitható, de ahhoz áram kell a motornak.
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #16690 üzenetére
Olcsóbban juthatsz hozzá.
Viszont sajnos abban is van vmi, amit Seth mond. Ha már vki tudta, h elviszi a bank, akkor ne sajnálta a kocsit, sőt...egyenesen lesz@rta és kínozta. Tudod, magyar mentalitás. Ha már az enyém nem lehet, másnak se legyen jó, dögöljön meg a szomszéd lova.
-
fero02
veterán
Múlthét szerdán itthon voltam szabin és eszembe jutott, h májusban le fog járni a műszakim. Felhívtam cimborámat, aki az egyik vizsga állomáson dolgozik hátha van hely és akkor bemennék átnézetni a dolgokat. Szerencsémre azonnal mehettem.
A hiba lista:
- jobb visszapillantó tükör burkolat (vissza kellene rakni, csak lusta vagyok megragasztani)
- 2 első helyzetjelző nincs (kicserélve)
- fényszóró beállítás (izzócsere után meglesz)
- első ablaktörlőlapátok cseréje (megvettem őket + hátra is, majd vizsga előtt cserélem)
- bal hátsó sárvédő ív (van rajta egy kis rozsda meg a küszöb tövénél is, így majd komplett ív csere lesz tavasszal)Ennek örömére cseréltem olajat és szűrőket. Meg lassan érik majd a vezérlés csere is.
Ennyi.
-
fero02
veterán
válasz attila198712 #16772 üzenetére
Ha van készleten minden hozzávaló dolog, akkor pár óra alatt megjavítható...feltéve ha ők is így akarják.
-
fero02
veterán
válasz bambano #16780 üzenetére
A mondandód lényegével egyet értek.
Az utolsó bekezdésre reagálva: ugyan ez nem a rendőr dolga (bebaxna ha az lenne), de a KPM ezt csinálja. Pl Szegedre bevezető szakaszánál (Hódmezővásárhely felől) többször láttam saját szememmel, h állnak a 2*2 sávos parkolójában és távcsővel nézik a "tuning" verdákat és a xenonos autókat és ki is veszik őket egy gyors ellenőrzésre.
-
fero02
veterán
válasz zsolthee #16821 üzenetére
Csak és kizárólag akkor csinálj generált a motoron, ha hosszú távon gondolkozol az autóval.
Amúgy miből gondolod, h bele kell nyúlni a motorba?A hengerfej tömítésen kívül az összes tömítést ki lehet cserélni komolyabb megbontás nélkül. Szimeringeknél kicsit mókásabb a dolog, azt érdemes a szíjcsere alkalmával beiktatni (pl fő és/vagy vezérműtengely szimeringek).
-
fero02
veterán
válasz bambano #16862 üzenetére
Jó, de mivel egyértelműen nem Otto motorról (és karburátorról) beszélünk, így engedtessék meg, h porlasztónak hívjuk.
AMD Power: kérdezd meg! Én inkább velük kezdeném a hiba kizárását. Olcsóbb, mint az adagolót és a turbót bolygatni.
Amúgy a turbót én kizárnám, mert ha nem dolgozna, akkor észrevehetően nem menne az autó és eközben sztem nem is füstölne, ellenben a korszerűnek mondott, elektronikával telitömködött modern szarokkal szemben. Vegyétek le a légszűrőháztól oda menő műanyag csövet a turbó "szívó" oldaláról, indítsátok be, nyomjatok neki egy kövéret és a gázelvétel után hallanotok kellene a sípolásszerű hangot, ahogyan esik a fordulat. Ha ez nincs, akkor baj van. Mondjuk leállított (!) motornál ujjal meg tudod forgatni a lapátkereket és esetleg a tengely kottyát is meg tudod nézni (mondjuk az sem túl jó, ha ezt így megérzed).
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz zsolthee #16895 üzenetére
Meg kellene mérned fizikailag mekkora megy bele. Ez eleve szűkíti kicsit a kört. Ezután érdemesebb a nagyobb kapacitásút megvenni, amelyik legjobb ár/érték arányban van.
De mindenképpen jó döntés a nagyobb.
hvb: a lemez csík egy elég erős 2 oldalú ragasztóval van az ajtó fényezésére rögzítve. Leszedéskor akár a festék is lejöhet, az meg nem olcsó mulatság javítani. Inkább várd meg a tavaszt és a csíkot ragaszd vissza FBS-el vagy vmi fasza ragasztóval a fém csíkra.
Sátán44: ha jó az aksid, akkor kutya-baja sem lesz. De ha nem vagy benne biztos, akkor rakd töltőre.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Dízeles Opelesek:
Kinél hogyan vizsgázik a gép ezekben az erős mínuszokban?
-
fero02
veterán
válasz lujó55 #16967 üzenetére
Nem bántásként mondom, de a szavaidból nekem az jön le, h egyáltalán nem értesz az elektronikához. Így viszont hiába is adunk tanácsot, úgy sem fogod tudni megcsinálni.
Legegyszerűbben multiméterrel tudod ellenőrizni a sarukon. Bár itt sztem nem ezzel lesz a gond, én inkább vmi kontakt problémára gondolnék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen