- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Hardverek pünkösdre
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Apple notebookok
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szbalogh
őstag
válasz saril #104033 üzenetére
Úgy vagyok vele, hogy nem szeretnék hiába cserélni okoskereket.
Állítólag az a retesz kopik ki, ami álláskor rögzíti a kereket a tengelyhez. Induláskor ahogy megjön a nyomás kiold az a retesz. Ha kikopik akkor nem zár leállításkor és induláskor a két végpont között csapkod, amíg fel nem épül az olajnyomás. Úgy gondolom hogy ha eleve van olajnyomás indításkor akkor nem tud elkopni az a retesz.
A solenoidokról leszedtem a szűrőt, előtte alapjáraton is kerregett.
Egyébként mennyi a gyári olajnyomás alapjáraton és amikor kinyit a szelep? Állítólag 3bar a minimum és 6 a max. Igaz ez?Nick: HE_Storm
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen