Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
válasz Daywalker #11995 üzenetére
én tavaly kicseréltem a termosztátot azóta 85 fokon van az üzemi, akkor lehet azért eszik egy kicsivel többet mert az ecu adja neki a cuccot?azelőtt 92 fokon volt folyamatosan, jah és mióta belekerült a nagy hűtő felment olyan 87-88 ra.....
kicserélem egy új újra
tegnap tankoltam e85-öt, elindultam. olyan 5km után 2000 nél elkezdett rángatni 1-2 km-en keresztül, utánna meg jó volt, azóta is jó.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #11995 üzenetére
Azért a 80 fokot ne keverd a 95-el! Üzemi hőmérsékletről van szó.
Hát szerintem meg teljesen mind1, hogy 92, vagy 94, vagy 96,3 , vagy 98, 2 C fokon van az a motor. Felőlem vitázhattok itt napestig, de nincs olyan autó ami pont (legyen mondjuk) 95 fokon tartja a vizet. A hűtővíz hőmérséklete folyamatosan ingadozik, csak nem mindegyik óra mutatja azt a pár fok ingadozást. Ahogy nyit zár a termosztát, ki-be kapcsol a hűtő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen