Keresés

Hirdetés

  • Read Only Memories: Neurodiver teszt

    gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.

  • Filléres Redmi érkezett

    ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

Új hozzászólás Aktív témák

  • amargo

    addikt

    válasz AMD Power #39776 üzenetére

    Pont arra akartam célozni, hogy általános használatra szerintem jó. Eddig kb 2x fordult elő, hogy kikapcsoltam, de az is csak városban es az említett brutal melegben, igaz pont akkor jott volna jól..

    “The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

  • Markizmark

    addikt

    válasz AMD Power #39776 üzenetére

    Pedig nem olyan rosszak azok. Persze előfordulhatnak hibák 200e km-ként, főleg ha fusi kúton tankolsz bele.
    A turbó hibákat ne vegyük számításba, mert az a sima TD-n is elvérzik, ha elvérzik a sokadik kilométernél. Azt is tudni kell kezelni. Nem úgy van az, hogy pályázunk 150-el, majd a pihenőbe beérve azonnal leállítjuk. Így hamar tönkremegy. :D
    A common rail rendszert pedig tényleg csak a szar üzemanyag tudja tönkretenni, vagyis az, ha nincs kenése a nagynyomású szivattyúnak a víz miatt és ugyancsak a víz teszi tönkre a porlasztókat is.
    Az "olcsóbb egyszerűbb" turbó dízel adagolósunk adagolója egyébként másfélszer drágább, mint egy nagynyomású szivattyú a másikba. :D
    Egyébként az első ilyen nagynyomású rendszernél tényleg voltak komolyabb gondok. Asszem az alfánál fordult elő (ők JTD-nek nevezik), hogy nem volt nyomásszabályzó szelep a nyomócsövön és egy-egy hirtelen padlózás tönkretette a dolgokat.
    A mi common rail-ünk 260e km-t ment eddig szépen, gond nélkül.
    Cimborám egy 319-es sprintert vezetett sokat pályán, szinte újan kapta meg, Skócia, Spanyol, Dánia, Francia helyekre és 800e km-nél jött elő az első hiba, a V6-os motor egyik oldali nyomócsöve megrepedt, ennyi. És 800e km nem kevés. :D

    (#39779) SPF:

    Ne a könyvet nézegesd, hanem szedegesd ki a biztosítékokat és nézz át rajtuk, látnod kell melyik szakadt.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák