- Vezetékes FÜLhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Androidos fejegységek
- Apple notebookok
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Hobby elektronika
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz oliwire #44555 üzenetére
Benzines lenne szerintem a jó választás.
Milyen motorral? - ha elfogadod a 60 lovat, akkor gyakorlatilag bármilyet vehetsz ami jó állapotban van.
Ha kevés a 60 ló (ezt kipróbálással döntsd el, ne rámondással!), akkor picit leszűkül a kínálat, ugyanis ez a leggyakoribb.
Nekem ilyen van (15 év, 240e km, 60 ló), kimegy a világból, igaz, nem egy erőbajnok, de minden aggodalom nélkül megjártam vele nem egyszer Olaszországot, Horvátországot, gyakorlatilag rá se kell nézni, csak beülni, menni, megérkezni.
Kivitel: a 4 ajtóst sokan nem szeretik (én sem), nagy cuccot nem tudsz vele vinni, mint pl. fenyőfa, karnis, hűtőgép, stb.
Igaz hogy évente 1-2 alkalom fut be ilyenből, de akkor igencsak jól jön a lehajtható hátsó ülés.Kétféle módon választhatsz, vagy felállítod a preferenciáid, és ahhoz keresel autót, vagy kiválasztod a legjobb állapotút, ahol az ár azért nem irreális. Ilyen korú autónál utóbbi szerintem szerencsésebb.
Állapot: találhatsz olyat mint többünké, hogy hozzá sem kel nyúlni, akár 200e km fölött is, meg találhatsz olyat, aminek semmi baja csak a torka véres, 150e km-rel. Utóbbi nagyon veszélyes, egy kolléga is vett nemrég egyet, azt hitte, olcsó, és csak ezt meg azt kell megcsinálni, még mindig megéri. Ezekkel csak az a baj, hogy amin "csak ezt meg azt" kell megcsinálni, és azok nem olyan problémák, amik normálisnak tekinthetők, és azt mondják hogy így ne használd míg meg nem csináltatod, akkor igen valószínű, hogy az az autó trágya, kuka, lelakott, agyonhasznált, nem megveendő példány, mert egymás után derülnének ki megvétel után a gondok.
Kaszni: rozsdásodhat, a te megítélésed hogy ez mennyire fér bele. Az enyémen vannak apróbb rozsdák, kerékívnél is kicsi még, a tank körül picit nagyobb, ezek növekedése elég lassú, vagyis ha tele van kezdődő rozsdákkal, akkor az azért 2-3 év múlva sem lesz várhatóan az egész autóra kiterjedő rohadás.De ennek megítélése teljesen változó, egyéntől függő.
Vagyis apróbb rozsdákkal én megvenném, ha amúgy jó állapotú, van aki erre azt mondja, á, ez nem kell mert rohad.Felszereltség: elég szerény, az enyémben gyári kp-i zár, szervókormány, 2 légzsák van, ez már ritkaságszámba megy, sokkal gyakoribb a szervó nélküli, még gyakoribb a lufi nélküli példány.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz oliwire #44555 üzenetére
Ha én keresnék akkor mindenképpen NEM ecotec, hanem sima 8 szelepes motorral néznék 1.4 de inkább 1.6 példányt. 2 légzsákkal, abs -szel és 4 manuális ablakkal, sima manuális és nem központi zárral, lehetőleg szervóval.
Ez a kombó szerintem ad a biztonságra annyit ami elvárható (szvsz. még ma se kell sokkal több), a motorja elnyűhetetlen hacsak nem sikerült az előző tulajnak már de ez hamar kiderül, és ezen kívül a sok manuális dolog miatt nincs ami elromoljon benne konkrétan. Nyerő gép
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen