Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Declare #73561 üzenetére

    Tényleg szép, ez az egyik legszebb H astra alupacsu.
    Nem olyan vészes a kombi, csepp kivitelnél, GTC sport futóműnek köszönhetően sokkal kopogósabb, hangosabb.

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

  • Vaze

    őstag

    válasz Declare #73561 üzenetére

    Szia,koszonom szepen :R

    MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz Declare #73561 üzenetére

    Megpróbálom röviden leírni, de úgyis hosszú lesz :) .
    Eddig mindhárom vectrával és insigniával is rendelkeztem.
    Az A vectra benzines (C16NZ) , a többi dízel közel fullos felszereltségű volt.
    Most ezek közül az öreg A vectra és az insignia van meg.

    A legtöbb problémám magasan az insigniával volt.
    2010-es 160 lovas insignia sports tourer szinte új kora óta nálam van.

    A gyakori (tipus)hibák.

    1.Motor: A 2013 előtti dízel 160 és 130 lovas autóknál fordul elő az olajnyomás hiba.
    Ez a motor silány kínai csapágyainak összeforgásához, főtengely sérülés/görbülés, hengerfal repedés, motorblokk károsodáshoz vezet. Számtalan példa előfordult, amik az insignia forumon(lásd Főtengely csapágy gondok/ Olajpumpa gondok, Új Motor) olvashatóak.
    mobile.de-n rengeteg kivülről patika állapotú motorhibás, akár váltó hibás insignia van.
    A szomorú, hogy ezek 200K km alatt előfordulnak.
    Megelőzhető(Késleltethető): Az olaj gyakori cseréje az ajánlott Motul olajra és az olajszivattyú tömítésének cseréjével.
    Szerencsére ez még nem jeletkezett, a csapágyak is hibátlan állapotban vannak, viszont az egyik
    nyomásmérő izzító tönkrement.

    2. További csapágy gondok: Nálam kormányzás közben fura recsegő hang jeletkezett, érzésre is kicsit
    darabos volt a kormány. -> Új toronycsapágyak.
    Mire kicseréltem a toronycsapágyakat, elkezdett búgni az egyik hátsó kerékcsapágy.
    Valószinű hogy, a rossz kínai csapágyak és a nagy tömeg nem a legjobb kombináció.

    3. Csövek: A szokásos turbócső ami egyszer mindenkit utólér, viszont ennyivel nem elégedett meg, úgyhogy
    eldobta a szervócsövet, ami odavágott a szivattyúnak is.

    4. Ülésfűtés: A jelenség úgy kezdődik, hogy viszonylag rövid idő után magától lekapcsolódik az ülésfűtés.
    Egy idő után már be sem lehet kapcsolni. Ez a vezető ülésnél jött elő. Kicseréltem, erre az anyósülésen is tönkrement. A forumon van aki minden télen cseréli. (40K egy oldalra)

    5. Pár "apróság": A csomagtérgomb kívül, belül felmondta a szolgálatot, a hidraulikára volt visszahívás,
    a belső kilincsről málik a króm.
    Nagy hidegben rosszalkodott az alapjárat(nagyon alacsonyra esett a fordulat), nagy melegben meg az amúgy is erős traktorhangon felül, extra csöröpölés is néha-néha beköszönt. Talán ezen segít az ajánlott olaj.
    Azért, hogy az élet ne legyen túl könnyű, most a klíma elkezdett ereszteni.

    Mindez egy 110K km-es kocsinál. :W

    Ezekkel szemben a C vectrában a lengéscsillapító tört el, meg a generátor ment tönkre.
    Remélem így már mindenki el tudja dönteni és átlátja a témát, további információk itt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák