- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen házat vegyek?
- Notebook hibák
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Declare #73561 üzenetére
Megpróbálom röviden leírni, de úgyis hosszú lesz .
Eddig mindhárom vectrával és insigniával is rendelkeztem.
Az A vectra benzines (C16NZ) , a többi dízel közel fullos felszereltségű volt.
Most ezek közül az öreg A vectra és az insignia van meg.A legtöbb problémám magasan az insigniával volt.
2010-es 160 lovas insignia sports tourer szinte új kora óta nálam van.A gyakori (tipus)hibák.
1.Motor: A 2013 előtti dízel 160 és 130 lovas autóknál fordul elő az olajnyomás hiba.
Ez a motor silány kínai csapágyainak összeforgásához, főtengely sérülés/görbülés, hengerfal repedés, motorblokk károsodáshoz vezet. Számtalan példa előfordult, amik az insignia forumon(lásd Főtengely csapágy gondok/ Olajpumpa gondok, Új Motor) olvashatóak.
mobile.de-n rengeteg kivülről patika állapotú motorhibás, akár váltó hibás insignia van.
A szomorú, hogy ezek 200K km alatt előfordulnak.
Megelőzhető(Késleltethető): Az olaj gyakori cseréje az ajánlott Motul olajra és az olajszivattyú tömítésének cseréjével.
Szerencsére ez még nem jeletkezett, a csapágyak is hibátlan állapotban vannak, viszont az egyik
nyomásmérő izzító tönkrement.2. További csapágy gondok: Nálam kormányzás közben fura recsegő hang jeletkezett, érzésre is kicsit
darabos volt a kormány. -> Új toronycsapágyak.
Mire kicseréltem a toronycsapágyakat, elkezdett búgni az egyik hátsó kerékcsapágy.
Valószinű hogy, a rossz kínai csapágyak és a nagy tömeg nem a legjobb kombináció.3. Csövek: A szokásos turbócső ami egyszer mindenkit utólér, viszont ennyivel nem elégedett meg, úgyhogy
eldobta a szervócsövet, ami odavágott a szivattyúnak is.4. Ülésfűtés: A jelenség úgy kezdődik, hogy viszonylag rövid idő után magától lekapcsolódik az ülésfűtés.
Egy idő után már be sem lehet kapcsolni. Ez a vezető ülésnél jött elő. Kicseréltem, erre az anyósülésen is tönkrement. A forumon van aki minden télen cseréli. (40K egy oldalra)5. Pár "apróság": A csomagtérgomb kívül, belül felmondta a szolgálatot, a hidraulikára volt visszahívás,
a belső kilincsről málik a króm.
Nagy hidegben rosszalkodott az alapjárat(nagyon alacsonyra esett a fordulat), nagy melegben meg az amúgy is erős traktorhangon felül, extra csöröpölés is néha-néha beköszönt. Talán ezen segít az ajánlott olaj.
Azért, hogy az élet ne legyen túl könnyű, most a klíma elkezdett ereszteni.Mindez egy 110K km-es kocsinál.
Ezekkel szemben a C vectrában a lengéscsillapító tört el, meg a generátor ment tönkre.
Remélem így már mindenki el tudja dönteni és átlátja a témát, további információk itt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Nők, nőügyek (18+)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- GTA V
- Suzuki topik
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- SörcsaPH!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen