- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz adalbert1 #73860 üzenetére
Fékek, futómű alkatrészek azért gondolom drágább, bár árakat nem tudok és nem is néztem mert szerencsére még ehhez se kellett nyúlnom. Illetve gumik pl biztos drágábbak rá, mivel ugye nagyobbak kellenek, de ezeket leszámítva szerintem nem sokkal drágább a fenntartása. Na meg azért az is számít milyet fogsz ki, úgy mint bármit veszel márkától függetlenül. Nekem erre 7 hónap alatt (azóta van meg, amit mutattam számlát azt előző tulaj csináltatta még) egy aksin kívül semmit se kellett rákölteni (persze ha gumikat, meg gumiszőnyegeket, meg ilyen dolgokat leszámítjuk).
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz adalbert1 #73860 üzenetére
Ezt neked kell mérlegelned, hogy mi fér bele a költségvetésbe.
Nekem bevallva öszintén az is a rituálé része új autó nézéskor, hogy amkor már nagyjából leszükült a kör 2-3-4 variánsra, akkor rászánok egy estét, és kis Excelbe összegyüjtögetem a kinézett típusok fontosabb alkatrészárait, nyilván csak a nagyobb tételeket ( pl. féktárcsa, fékbetét, gátlók, futómüalkatrész, vezérlés, kuplung( sallangokkal ), hasonlók ) csak kíváncsiság alapon.
A Vectránál talán az is nyom valamennyit az áron, hogy azért nem mai autó, így az alkatrészárak is csökkentek, persze a Csergö-ben lehet azért aranyáron venni bármit, lásd nekem a két hátsó dob 200 ezres ajánlata.
Összességében azt gondolom, hogy - ahogy Black is írta -, maga a rendszeres karbantartás ( olajas, szíjas, vezérléses körök ) nem fog drasztikusan többe kerülni valószínüleg, amik nagyobbak ( pl féktárcsa, betét ), vagy ami komplexebb ( futómü ) az kerülhet többe, plusz, mivel újabb autó, valamivel biztosan drágábbak a cuccok, de ez idövel mérséklödik.
A finomságok pedig ( turbó, kettöstömegü, stb ) ugyanúgy benne lesznek egy újabb Astrában is ( tudom-tudom, a J-böl még Volt szipóka motoros is ), mint egy Insigniában, szóval arra mindig kell, hogy legyen a sifonérban, ha Murphy bácsi bejelölne isminek...
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen