Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dokar

    addikt

    válasz TasiA #8007 üzenetére

    az nagyon durva, én amit írtam az valós sebesség alapján értendő, a km órát "bekalibráltuk" :D

    extra - SEXRay

  • _seth_

    veterán

    válasz TasiA #8007 üzenetére

    E kadett + C20NE -1mm hengerfejből + direkt szűrő már ha ez számít na de mind1:

    50km/h 5. 1400 rpm
    90 km/h 5. 2500 rpm
    120km/h 5. 3000 rpm
    160km/h 5. 4000 rpm
    200km/h 5. 5000 rpm

    Ennyi volt anno :) Elvileg sima F16 váltóval de abból a C394-es asszem, hogy pontosan milyen fokozatok voltak benne passz... lehet belül berhelt volt az is... mindenesetre másodikban nem sok ellenfél volt... pályán még az X5 is csak nézett, hogy nyomja én meg tartom lazán :)

    Legnagyobb rögzített adatok:

    2008. 10. 02. Kadett E 210 km/h ~5200 rpm
    2008. 11. 10. Vectra B 220 km/h ~5300 rpm (GPS szerint is!).

    Ennyit tudtak tavaly... idén meg kit érdekel? :) 7,6-7,7 körül alakul az átlagom (sok a város :( ), a tempomat nagyon jó cucc, a vectra szép és sajnálom nyúzni nagyon... előzhet a suzuki is max kiröhögöm :) A 2.0 16V mindenesetre jó mert egyrészt nem érezteti, hogy 4,5 méter az autó + 1,5 tonna fölött van tankolva 2 fővel, kapcsolhatok klímát, refit, ködlámpát, hifi rendszert, ventit, ablakfűtést és akkor is megy és bírja és alig fogyaszt mégis van benne tartalék bőven. Költöttem erre is nagyon sokat de féltem is nagyon... így is már 2x jöttek nekem persze biztosító fizet de túl jó megoldás + akkor már legyen B2-es fényszóró akkor xenon szett csere mert H7 nem H1, akkor már fújjuk szinre a lököst teljesen, akkor a díszléceket is, akkor rakjunk rá irmscher pótféklámpás szárnyat de fessük le stb... vagyon az egész de nagyon komoly autó lett és nem tervezek cserét sem most sem később, szép, hatalmas a csomagtartó is és kényelmes.

    Kadett + C20NE: 2000 fölött városban nem járt a motor csak ritkán, minek? ment mint a meszes úgyis, nyomaték volt bőven, lóerő is, tonna felett lehetett ugyan de nem vészesen sokkal. (vezetett km: 1.3 motorral vettem majd 2.0 került bele összesen több mint 40e kilométert mentem vele.) (totálkárra tört ugye még tavaly de még 2 hónap mire tárgyalásra kerül a sor... nem sietik el... mire le lesz zárva meg is lesz az 1 év kereken!!! mindezt úgy, hogy tiszta sor, hogy ki mit hibázott, nem én voltam de nincs mit tenni... a személyi sérülés miatt szívtam amúgy is de hivatalosan is...)
    Vectra: sokat mentem vele mostanában 50km + 5. fokozatban de azt nem szereti igazán mert az pont 1000 rpm így kezdek áttérni a 4. fokozatra, a kadettnek mind1 volt de ez képes hosszas városi 5. után lefulladni bár a tegnapi karbantartás óta lefullaszthatatlan a motor :) A legjobb az amikor 50-60 kilométert tudok menni tempomattal végig úgy, hogy pedálokhoz hozzá sem érek... motorfék, tempomatos gáz végig 5. fokozat, alig eszik, hangja semmi és megy, teszi a dolgát :) (vezetett km eddig: nov 3 óta 16,5e kilométer).

    [ Szerkesztve ]

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák