Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz _seth_ #82851 üzenetére

    Úgy tűnik, hogy találtam is :)

    C18XE lesz a befutó több okból is:

    -X20XER ugyan több lovat tud, de jóval magasabb fordulaton és nem nyomatékosabb, viszont többet is fogyaszt, azzal kb 160 paci hozható könnyedén a leömlő cserét követően.

    -C18XE nem hoz ugyan annyi lovat, de 150-et stabilan el lehet érni vele az X20XER leömlővel párosítva, viszont hoz plusz nyomatékot ami 200nm felett lesz várhatóan, nagyon nem lesz kihegyezve az ECU sem, inkább a mindennapi használathoz lesz programozva, több nyomaték alacsonyabb fordulaton, mint sok ló magas fordulaton a cél.

    Az alábbi kombóval 160LE/218NM érhető el: X20XEV motor, X20XER leömlő, C18XE vezérműtengelyek és C20XE injektorok. Ez így szép is viszont C20XE injektorokkal nem lehet összehozni a BC-t, tehát alá fog mérni nem is keveset. Bár jobban porlaszt a C20XE injektor a 2 helyett 4 lyukkal, ugyanakkor az X20XER és X20XEV injektora azonos, tehát gyári is kiszolgál 160 lóerőt is, így az marad. A fenti összeállítás padon mérve a gyári injektorokkal 152LE/209NM-t hozott, K&N sportlégszűrő betéttel katalizátor nélkül nem túl kihegyezett programozással.
    Az alap egyébként 136LE/188NM.

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák