- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
Igen, általában ezt a két alkatrészt dobja a hibakód táblázat.
Nem vagyok se gép-ész, se villany-ász, de van okosom, amibe beletúrtam.
Előtte kérdezek. Miből gondolod, hogy az érték magas, ha nem tudod pontosan a kell értéket?"…de a kinti levegőnek menet közben vissza kellett volna hűlnie…”
Az ECU a feszültség mérésével állapítja meg a beszívott levegő hőmérsékletét. Hiába tűnik neked úgy, hogy meleg a beszívott levegő, lehet, hogy ez az ECU-nak még ez is alacsony, ezért bekapcsolja a fűtőszálat, hisz lehet, hogy neki 100°C hőmérsékletű levegő kell a pillanatnyi ideális keverési arányhoz.
"… Beszívott levegő hőmérsékletérzékelő (IAT)
A beszívott levegő hőmérsékletének (IAT) érzékelője egy termisztor, azaz olyan ellenállás, amelynek értéke a motorba beáramló levegő hőmérsékletének függvényében változik.
- Alacsony hőmérséklet magas ellenállást (4 500 Ω -40 °F [-40 °C] hőmérsékleten),
- magas hőmérséklet pedig alacsony ellenállást (70 Ω 266 °F [130 °C] hőmérsékleten) eredményez.
A motor-szabályozó modul (ECU) egy belső ellenálláson keresztül 5 voltos feszültséggel látja el az IAT-érzékelőt, és a feszültség változása alapján határozza meg az IAT értékét..."a P1112 hibakód ua, mint a P0112 hibakód
Ha az IAT hibás, annak vannak tünetei:[kép]Feltételezem, hogy kitisztítottad a MAF-ot, sőt kikaptad az egységet, és megnézted az IAT-ot.
Méricskéléssel meg lehet nézni, hogy ő e a bűnös. Ha valóban testzárlatos az IAT, valahol eltérő adat lesz.MAF ellenőrzése leállított motornál
MAF ellenőrzése járó motornál[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Politika
- Alkoholista nevelde
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Hegesztés topic
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen