Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz Sanki #95347 üzenetére

    Igen, általában ezt a két alkatrészt dobja a hibakód táblázat.

    Nem vagyok se gép-ész, se villany-ász, :DDD de van okosom, amibe beletúrtam. :K
    Előtte kérdezek. Miből gondolod, hogy az érték magas, ha nem tudod pontosan a kell értéket?

    "…de a kinti levegőnek menet közben vissza kellett volna hűlnie…”

    Az ECU a feszültség mérésével állapítja meg a beszívott levegő hőmérsékletét. Hiába tűnik neked úgy, hogy meleg a beszívott levegő, lehet, hogy ez az ECU-nak még ez is alacsony, ezért bekapcsolja a fűtőszálat, hisz lehet, hogy neki 100°C hőmérsékletű levegő kell a pillanatnyi ideális keverési arányhoz.

    "… Beszívott levegő hőmérsékletérzékelő (IAT)
    A beszívott levegő hőmérsékletének (IAT) érzékelője egy termisztor, azaz olyan ellenállás, amelynek értéke a motorba beáramló levegő hőmérsékletének függvényében változik.
    - Alacsony hőmérséklet magas ellenállást (4 500 Ω -40 °F [-40 °C] hőmérsékleten),
    - magas hőmérséklet pedig alacsony ellenállást (70 Ω 266 °F [130 °C] hőmérsékleten) eredményez.
    A motor-szabályozó modul (ECU) egy belső ellenálláson keresztül 5 voltos feszültséggel látja el az IAT-érzékelőt, és a feszültség változása alapján határozza meg az IAT értékét..."

    a P1112 hibakód ua, mint a P0112 hibakód
    Ha az IAT hibás, annak vannak tünetei:[kép]

    Feltételezem, hogy kitisztítottad a MAF-ot, sőt kikaptad az egységet, és megnézted az IAT-ot.
    Méricskéléssel meg lehet nézni, hogy ő e a bűnös. Ha valóban testzárlatos az IAT, valahol eltérő adat lesz.

    MAF ellenőrzése leállított motornál
    MAF ellenőrzése járó motornál

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák