Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz manokaki #88326 üzenetére
A motorolajba hűtővíz akkor tud kerülni, ha a hengerfej tömítés rossz, vagy repedt a hengerfej. A beszívott levegő páratartalma lecsapódik, (vízzé válik), ez keveredik az olajjal, megnő az olajszint. (rövid városi úthasználat)
Az olaj habosodása nem csak víztől lehet.!
"...Hallottam , hogy abban az esetben ha..." (zenészek játszanak "hallás" után) Neked mik a konkrét tünetek? Mit, hol néztél meg?
Amúgy mi a motorkód?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
siletto
tag
válasz manokaki #88348 üzenetére
Az a helyzet, hiába olcsó az autód, a fenntartása attól nem lesz elenyésző árú.
Leginkább az autózásba való bekerülési költséged alacsonyabb csak, ha régi járgányod van, a pénzt így is-úgy is rá fogod költeni. Az újabbra ritkább, de nagyobb tételekben, a régebbire aprábban, időnként egy-egy százezres nagyságrendő tétellel.
Ha ez tényleg nagyon komoly érvágás, inkább azon gondolkozz, hogy tudod mellőzni az autót, ne azon hogy de most akkor kell új csavar vagy sem, kell hengerfej síkolás, vagy jó az úgy.
Nekem azt mondta annak idején az oktatóm, nézzem meg a vételárat. Ha azt csak kínkeservesen tudom kikuporgatni, az autó fenntartása sem fog menni gyomorgörcs nélkül.
-
Markizmark
addikt
válasz manokaki #88347 üzenetére
Egész jól bírja akkor, ha már másfél éve húzódik. Az enyém 3 hónap alatt kinyúlott az első tünet után, ami kb 3500km-t jelentett. Mondjuk nekem nem ette a vizet, csak belebüfögött. Az első tünet nyár közepén az egyenetlen alapjárat volt, valamint indításkor meg-meg szaladt 1-1 hengermél a tekerés. Ősszel pedig egyik nap kurutyolt a radiátor, másnap már egyik henger átcsattogott a másikba, aznap hazafelé meg is állt, 2 henger kompressziója 0 lett.
Nekem F astrán 55-ben megállt a dolog komplett vezérlés cserével, síkolással, összes új tömítéssel, munkával együtt. 1 hetet volt ott az autó. Vidéki kis műhely, tele munkával ... azóta mentem vele 4000-et, ha szar lenne már kiderült volna gondolom.
Most éppen úgy hallom csapszegesedik egyre inkább ... kövi olajcserénél leveszem a kartert és megnézem mennyit kottyan a dugattyú a hajtókaron.Amúgy a hűtővíz és az olaj még a vizes olajhűtőben is tud keveredni, egyik motornál ez típushiba is.
De neked nincs olajhűtőd...[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tikakukac
titán
válasz manokaki #88351 üzenetére
Bárhol tud keveredni, ha van lyuk a hengerfejen
Amúgy ennyi a buli, gépműhely kell, csavarok, HF tömítés, sok munkaóra, pár egyéb tömítés és új olaj, szűrő stb stb. az szép összeg. Ez van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz manokaki #88351 üzenetére
Valaki esetleg nem tudja hogy hol van ilyen hely még ahol beletud kerülni az olajba a hütöviz ???
Vizes olajhűtőnél, de neked nincs olyan. Nálad CSAK a motorban tud keveredni. Legjobb esetben a tömítés ereszt, rosszabb esetben a hengerfej gátrepedéses, legrosszabb esetben a blokk repedt valahol, de azt elég esélytelen.
Azt mondom járj vele így ... ha egyelőre nem tudsz a javításra költeni. Sok a pára amit kifúj a kipuff?
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz manokaki #88355 üzenetére
Nyáron is habos volt az olaj?
Nagyobb motorféken vagy forgatásánál (terhelés alatt) nem kurutyol a radiátor bent?
Amíg valaki nyomkodja a gázt addig a nyitott kiegyenlítő tartálynál fülelve hallasz bugyogást?
Tiszta a víz vagy olajos, retkes?
A vízcsövek hidegen beton kemények, vagy csak bemelegedve kemények kicsit (zárt tartálynál)?[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz manokaki #88360 üzenetére
Akkor csak az olaj és víztér keveredett, az égéstér érintetlen maradt.
Emiatt lehet, hogy nincs pára és nem kurutyol a radiátor, valamint nem kemények a csövek. Viszont akkor hova lesz az a sok víz ami eltűnik a tartályból? Na meg akkor hogy maradhatott tiszta a víz? Általában az is csupa szutyok lesz az olajtól.
Érdekes ...[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tikakukac
titán
válasz manokaki #88363 üzenetére
Sapka simán lehet kv-s a pára miatt is. Az sokat nem jelent. Ha nívó is habzik nincs sok kérdés, az a motor szét lesz borítva, hengerfej irány a kád és onnantól ízlés szerint eldöntheted, hogy reparálás vagy motor kuka.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
manokaki
őstag
válasz manokaki #91217 üzenetére
Ha a hütővizbőlb olyan 50-100 km-ként 2-3 dL fogy az hengerfej problémára utal ?? A hütőviztartáj és benne lévő viz tiszta , viszont a motorolaj betőltő nyilásnál habos ( világosbarna) illetve a sapka is az ha kicsavarom... Ez gondolom azt jelenti ,hogy hengerfejes !?
-
cszolee79
csendes tag
válasz manokaki #91218 üzenetére
Ha habos az olaj, emulziós (tejeskávé) akkor igen, vizet kap valahonnan.
Mikor volt olaj cserélve?Nálam rossz volt a kiegyenlítő tartály kupakja és ott ment el 1000km-enként kb fél-1l hűtőfolyadék. Azt szerencsére olcsó volt javítani. Az olaj és a víz is tiszta volt, nem keveredtek.
Legutóbb amikor síkoltatni vittem alkatrészt, ide jutottam és nagyon rendesek. Egy leömlőt 15 ezerért csinált meg a szaki, hengerfej nyilván több lesz + szerelő munkadíj + egyebek (szelepszár szimmering, stb stb).
https://xn--jpesthengerfej-krb.eu/
Jó szervizt még mindig nem tudok, csak próbálkozok, hol nem b.sznak át.A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
cszolee79
csendes tag
válasz manokaki #91220 üzenetére
Akkor szerintem jobban jársz egy bontott motorral.
Nemrég láttam 10e km-es Z16XE-t, kompletten, hengerfejjel, ecuval, fojtószeleppel, mindennel 150 ezerért.
De még 100 ezres motort is kapsz kompletten 100e körül de inkább alatt.Itt egy, 68e km, 150e.
https://racingbazar.hu/?z14xerJa, A14XER. Olyan is van bontottan.
https://racingbazar.hu/adatlap/alkatresz/egyeb-alkatresz/opel-a14xer-bontott-motor-15753700[ Szerkesztve ]
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen