Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
JanR
addikt
válasz asvald #94805 üzenetére
Kettőféle 2.2 motor van. Az egyik a 147 lovas, a másik a 155 lovas. Az utóbbi tud érzékenyebb lenni. Az 1.8-al nem tudsz mellé lőni! Kellően dinamikusan viszi a 140 lovával a vectra kaszniját. Az egyik legjobb benzin motor a 3.2V6 után, de a nagyobbik sokat eszik pedig baromi megbízható motor az is!
-
JanR
addikt
válasz asvald #94808 üzenetére
Igen van 122 lovas is, de az még a régebbi konstrukció. Én csak is a 140 pacist venném.
Az 1.8-ra nem jellemző az olajfogyasztás! Az a motor, akkor le van tiporva már teljesen.3 féle 1.9-es van, de azonos blokkról beszélünk. DH, DT és DTH. Az utóbbi a 150 lovas.
Valakinek 700e+ km van benne, valakinek 200-nál elvitte a fél házát (erős tulzással). A motort könnyű "írni", szóval kell rá egy jó szoftver, illetve a szívósor a gyengéje, azt le kell dugózni (ezzel az jár, hogy ki is kell írni az ECU-ból). Soknál már eleve megcsinálták ezt, illetve az EGR-t is lekötötték, ledugozták, kienk mi a szimpatikusabb. Az tény, hogy mocskos jól megy és nagyon jól fogyaszt! Alkatrészhiányod nem lesz ennél a motornál. -
-
JanR
addikt
válasz asvald #94811 üzenetére
Én nem vennék dieselt, főleg ha előtte nem volt. Mondjuk ez így hülyén hangzik, inkább nem egy 15 éves dieselt vennék, ha eddig még nem volt. Mert ha csalódsz benne, egy életre elveted. Ugyan ez volt nálam is, első dieselem, nem fiatal autó, csak szo*tam vele. Kb. sosem vennék magamnak, pedig a cégest is hajtottam 210 ezer km-ig és semmi baja nem volt.
Ritka a jó állapotú 1.9. Amik meg jók, nem feltétlen adják el. Nem lebeszélni akarlak, de jól meg kell nézned
A kettős tömegű meg megint egyén függő. Ha ráz a kocsi és csattan, akkor cserés, ha nincs semmi előjelen, de Nálad előjön, akkor így jártál, cserés. Ezeknél az autóknál már ezek a dolgok nem úgy vannak, hogy jó, ez még bírja 10 évet. Ha ki van cserélve, jó alkatrésszel (LUK, vagy SACHS), akkor az ~ 50ezer km-t tuti kibír. -
adorjant
senior tag
válasz asvald #94808 üzenetére
Az olajfogyasztás nagyon nehéz kérdés, egyrészt ugye korral-kilométerrel jár, másrészt a használt olaj is nagyban befolyásolja.
Nekem 300e km van a Z18XE-ben,és van olyan olaj,amiből megeszik két litert olajcserék között,meg van amiből néhány deci tűnik el ugyanennyi idő alatt.
Mind a két 1.8 jó motor egyébként, ennyi idősen már lehet tudni,mire kell figyelni.
2.2 nem a legjobb választás, a lánc önmagában jó lenne,de ennél a motornál pont hogy azzal is kell foglalkozni... Én anno néztem olyan B Zafirát,amiben 86e kilométer volt, és 50nél cserélték benne... De ezekről a problémákról netszerte olvashatsz eleget. -
Carlytoo
aktív tag
válasz asvald #94811 üzenetére
Kettős tömegű hibák: Megcsúszik a kuplung. Beindítás után ha elváltod az 1-et, akkor ránt, csattog. Gyönyörű koppanó hangot ad, ami nem keverhető össze semmivel. Talán a motortartó bak lehet megtévesztő, de arra van egy jó ellenőrző metodika, amit viszont senki nem fogja megengedni, hogy megcsináld, mert félelmetes. Váltásonként üt, koppan. Előttem is írték, hogy lutri. Ne vegyél olyat, amiben nem tudod, hogy mikor volt cserélve, mert ezekbe többnyire már kell.
Dízel kontra benzin: Ne vegyél dízelt! Ha mégis azt szeretnéd, mert arra költöd a pénzedet, amire akarod, akkor a drágábbakból nézegess (1.9) CSAK magányszemélytől és csak akkor, ha mindent tud számlával, munkalappal igazolni. Illetve vigyél magaddal olyan embert ,aki eléggé érti a dolgát.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Tikakukac
titán
válasz asvald #94811 üzenetére
Biztosan vannak kivételek és még az is lehet ez lesz az, ami a kivételek kivétele, de: nem véletlen az a bölcs mondás, hogy ilyen dízeleket akkor adnak el, amikor már a neppernek sincs pofája tekerni rajta egy újabbat. Lebegjen szemed előtt az a szegény Vectra az előző oldalról.
Ez a 195k km-es 1.9-es IV-es Golf esete. Hogy bammeg minden nap látok vagy 3-4 darabot facsén előkerülni, templombajárós tulajtól. Annak is igaz a negyede, maximum. Mondjuk templomot lehet láttak a kocsik. Amikor felkanyarodtak a pályára és beléjük vertek napi 1000km-t.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen