Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz korobi #49270 üzenetére
Régóta megvan az autó? Korábban nem volt ilyen gondod?
Nálam úgy van ha tövig betolom a pisztolyt nekem is kattan és nem megy bele nyál, de ha kijjebb húzom kb 1 centit akkor már simán tolja bele a naftát. Próbáld ki lehet nálad is csak ez a gond.
Ha nem akkor szét kéne bontani hogy mi a gond, és valami nagyobb gégecsövet végigdugni hogy van-e valahol dugulás vagy valami egyéb. -
F_Gergely
őstag
válasz korobi #49280 üzenetére
Hát nem egyszerű az tuti, én kivenném az üléseket, kibontanám a kárpitot, és megnézném belül mi a helyzet. Nem igazán tudom elképzelni az okot, mi miatt nem enged neked tankolni.
Mondom ha tövig betolom akkor nekem is kattan egyből a pisztoly, de ha nálad nem ez a gond még csak találgatni sem tudok, szét kell szedni és sorra venni az egész rendszert.
Egyébként ez milyen autó, dízel benzines, kombi vagy sedan? -
mohabá 007
aktív tag
válasz korobi #49285 üzenetére
Az a két vékony cső a tankszellőztető rendszer része.Le kellene ellenőrizni,hogy nincs e valahol eldugulva a rendszer.Korábban leírtam,hogy mi,hol van.
B veki tankszellőztető rendszer
Ha valami nem érthető kérdezz.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz korobi #49307 üzenetére
A hozzászólást azért írtam,mert szóbahoztad a két darab vékony csövet,amiről nem tudtad,hogy mi.Magát a rendszert nem árt átvizsgálni,hogy nincs e eldugulva.A dugulást az aktívszén tartályban lévő tömör aktívszén tudja okozni.Idővel por alakúvá válhat,és a rendszerbe jutva dugulást okozhat.(a vékony csövekbe,akár a regeneráló szelepbe)
Azt tudni kell,hogy ha a rendszer el van dugulva,különösen az anyós oldalról benzinszag érezhető,a tanksapka levételekor szisszenő hangot hallani,ill ingadozó,egyenetlen alapjárat a tünetek.Azt,hogyha a rendszer normális a tankolási gondod megszünik e sajna lövésem sincs.
A javítási kézikönyvben még annyit találtam,hogy van az üzemanyagtartályban valamilyen feltöltéshatároló,meg "helyezzük be a töltőpisztolyt minél mélyebbre"[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz korobi #49405 üzenetére
A hutoradiator aljan jobb vagy baloldalt van egy leereszto csavar. Ezt nem szoktuk hasznalni mert konnyen torik (muanyag) a colloler csovet szoktak altalaban meglazitani a huton es ott kifolyatni. De mondom van a huton is leereszto csak fennall a veszelye hogy eltorik de amugy a gyari 900 huf szoval nem tetel csak bosszanto ha eltorik es nincs keznel masik.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz korobi #49400 üzenetére
Én is azt írtam le,amit a szerelő is mondott.Ha el is van dugulva a cső,attól még tankolni tudni kéne.Még jó az aktívszénszűrő tartály is.De ha már a kezedbe volt a tartály meg kellett volna tüdőzni a tartály felé menő csövet,hogy szelel e,meg a regeneráló szelepről lehúzni a csövet,és azt is megtüdőzni.Ha ezek szelelnek,megnézni,hogy a regeneráló szelep tiszta e.Nincs e véletlenül benne szénpor.
A hűtő alján nincsen(nem is nagyon keresem még)leeresztő csavar.Úgy szoktam leereszteni,hogy vékony 6mm-es csövön,a tágulási tartályból leeresztem,majd a termosztátról a hűtőre menő csövet leveszem,a hűtőbe beledugom a vékony csövet a hűtő aljáig,így a hűtőbe lévő összes vízet ki lehet szedni.Csakogy ez nem az összes,max 4liter. A rendszerbe meg bő 7 lit kell. A maradék hűtővíz a fűtőrendszerbe marad,amit külön kell kibányászni.
Ha már ennyire el van vízkövesedve a fűtőradiátor,és normálisan akarod megcsinálni,akkor szerintem ki kell venni,és úgy vízkőteleníteni,mert beszerelt állapotban a feloldott,de darabos vízkövet nem lehet a hűtőből kinyomatni.Rázni,forgatni kell,áztatni hosszabb ideig,hogy a vízkőoldó,és a trisó tegye a dolgát,és csak ezután jó erős vizsugárral alaposan átmosni.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz korobi #49487 üzenetére
A szelep a motortében van,hozzáférhető,a ki-be vezető csövek is csak simán rá vannak tolva nem nagy dolog megfújni,hogy szelel e.Ennek ellenőrzését csak azért mondom,mert a rendszer működését az ECU vezérli,ha nem ok minden,a motor dadogós,alapjárat egyenetlen.Sok tulaj panaszkodik,hogy alapjárati motort,oxigénszenzort,MAP-ot cserélt,EGR-t tisztított (cserélt),pill szelepet,házat takarított,de a hiba továbbra is fenn áll.Mi lehet még? Hát pl: a rendszer dugulása.
Ahhoz a nyomorult bilincshez én se férek hozzá.
Az indításkori hibajelzésre csak tippelni tudok:a hidraulika tartályban nem túl alacsony az olajszint?Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
korobi
aktív tag
válasz korobi #49487 üzenetére
sziasztok.
Mostanában nem voltam jelen itt, de gondoltam egy kis helyzetjelentést írok.
szóval, amivel épp gondom volt az a fűtés és a tankolás. találtam egy szerelőt, eddig korrekt volt.
fűtés végül radiátoor csere lett. azóta minden tökéletes.a tankolás problémám már összetettebb volt. mivel sokat ált a kocsi így az összes szellőző csövem el volt dugulva, de nem ez volt a fő gond hanem a tankban, ahol a beöntő csővégződött volt egy lopásgátló vagy mifene. na az az állás alatt "összeszáradt" alább képek... ezt kidobták belőle és nincs gondom.
következő kör egy lambdaszonda csere és futómű kopogás megszüntetése....
-
nickedez89
senior tag
válasz korobi #54479 üzenetére
Ha hülyeséget mondok majd kijavítanak de F astrában az anyós ülés lábterénél a kesztyűtartó alatt az oldalburkolat alatt leledzett !
Hátha a vreciben is ott van!?Egyszer nekem is beszart, 5 perc volt cserélni aztán pöcc-röff megint!
[ Szerkesztve ]
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
mohabá 007
aktív tag
válasz korobi #54486 üzenetére
A villamossághoz nem értek.Csak a 208 oldalig vagyok jó.
Annyi ötletem van még,hogy ellenőrizd le,hogy jó e az üa szivattyú.Azt így tudod:
Ha a szivattyú működik,akkor a relé rossz,ha meg nem,a szivattyú rosszMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
korobi
aktív tag
válasz korobi #54516 üzenetére
itt is volnék a helyzetjelentéssel.
Szóval a hiba forrása kábelszakadás! nem a relléknél hanem már a fedélzeti sem kapott áramot. el vannak öregedve a kábelek. javították amit kellet, de azt mondtákk sürgősen cserélni kellene a köteget a vezérlőtől a motortérfelé menőt! sok kábelt ha megmozdítok, lepereg az árnyékolása!egyúttal kérdésem is volna. nincs e valakinek jó állapotú, szakszerűen kibontott kábelkötege X20XEV motorhoz? vezérlőtől a motortérbe tartó! reális áron!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen