Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz Zabagep #80794 üzenetére
A legnagyobb baja az, hogy a parafa szelepfedél-tömítés kb fél év után elkezdi ereszteni az olajat, de van rá mindenféle házibarkács megoldás. Elvileg az újabb blokk szelepfedele jó rá ami műanyagból van, gumi tömítéssel, de nem esküdnék meg rá. Amúgy tényleg elnyűhetetlen. Vezérlésnél 60k km, vagy 4 év a csereperiódus.
-
válasz Zabagep #88950 üzenetére
Nem tudom , de a TC Top 20 rossz motorjai között szerepel az 1.3-as. Bár érdemes az évjárat és motor kód alapján szűrni.
Motorkódok: Z13DT, Z13DTH, Z13DTJ, D13A, FD4, 199 A3.000, 169 A1.000,223 A9.000,199 A2.000, 188 A9.000, 188 A9.000, 188 A8.000, 223 A9.000, 199 A9.000, 169 A1.000, 199 B2.000
Gyártásban: 2003 – 2009
Típusok: Alfa Romeo MiTo, Fiat 500, Fiat Fiorino, Fiat Punto/Grande Punto, Fiat Idea, Fiat Linea, Fiat Palio, Fiat Panda, Fiat Qubo, Fiat Strada, Fiat Doblo, Fiat Siena, Ford Ka II., Lancia Musa, Lancia Ypsilon, Opel Agila, Opel Corsa, Opel Astra, Opel Combo, Opel Meriva, Opel Tigra TwinTop, Suzuki Ignis, Suzuki Splash, Suzuki Swift, Suzuki SX4, Suzuki Wagon R+Indok: Nagyobb futásteljesítmény esetén horribilis olajfogyasztás, kompresszióvesztés jellemzi az első generációs kis turbódízeleket. Főleg a nagyobb, nehezebb típusoknál jönnek elő a gondok. Az elképesztően rosszul megadott long-life olajcsere-intervallum (eleinte 50 ezer kilométer!), amellyel az Opel egy időben saját dízelmotorjainál kísérletezett, erősen megviselte őket. Később ezt levitték a még mindig túl optimista 30 ezerre (mint a Fiat). Ebből adódó gondokkal mi is szembesültünk.
Pedig a kicsi turbódízel erre egyáltalán nem volt alkalmas. Eleve mindössze három liter az olajtöltet és ez a kevés olaj – pláne nagyobb terhelés mellett – nagyon hamar elszennyeződik. Az első generációs MultiJetek ráadásul előszeretettel szakítják el vezérműláncukat, és bizonyos modellekbe szerelve bizony könnyen víz is kerülhet a hengerekbe. A legszebb, hogy a hidegben leállított motornál (télen, nagy hidegben) a forgattyúsház szellőztetőjén keresztül a pára kicsapódik a szívócsőben (ahol a kiképzett kurfliban meg is marad), majd megfagy, és a következő indításkor a jég szó szerint szétveri a feltöltő járókerekét.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Corsa02
őstag
válasz Zabagep #92900 üzenetére
Nekem is C-m van, egyszer pár éve körbejártam a témát. Akkor lehet feltanítani erre az ablakos trükkre, ha van egy (ha jól emlékszem) komfort modul a vezető oldali ajtóban, ami ezt vezérli. Ha ez nincs - a legtöbben nincs - akkor nem lehet feltanítani sem.
The Truth Is Out There --->
-
Tikakukac
titán
válasz Zabagep #92954 üzenetére
Ha rendes DRL-t veszel, megfelelően kötöd be és rakod fel, akkor semmit sem kell csinálnod. Ha bárki piszkál érte, nyugodtan tegye. Ha mindent úgy csinálsz ahogy le van írva, nem tudnak megfogni semmivel.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Zabagep #93852 üzenetére
Most szenvedtűnk pont C Corsa esetében.....
Hasonló tünetek, plusz menet közben leállt a motor. Hiba kód tárolása üres, nem mutatott semmit. Mondanom sem kell hogy az az ideg....Végül megoldás gyári használt EGR szelep csere minden problémát megoldott.
Az új Cromaxtól vásárolt utángyártottat pedig vissza vittük.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz Zabagep #97215 üzenetére
Mérd ki egyáltalán van-e ott feszültség ha felkapcsolod. Ha nincs, akkor egyszerre mind a két helyen nehezen fog kábel szakadni, ergo biztosíték. Csekkolj táblát, hogy az a te kocsidban mire van kötve és hova.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Zabagep
csendes tag
válasz Zabagep #97296 üzenetére
Végül szervízben lett cserélve, nem mertünk nekiállni otthon ennek a műveletnek Teljes mértékben elégedett vagyok vele, megszűnt a csörgés, és már olyan igazi dízel hangja lett, illetve a szerelő mutatott egy videót, hogy a feszítő patront fejét már csak a szentlélek tartotta a helyén.
Szerintetek 120.000 Ft-ért drága volt? Olajcsere (szűrővel persze) illetve egy SKF vezérműlánc készlet beszerelésével?
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Fujifilm X
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen