- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Hardverek pünkösdre
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz janos1988 #93791 üzenetére
Nem a müszaki idötartama fogja meghatározni, hogy miként fog müködni az autó, hanem, hogy elötte hogy használták, miként tartották karban.
Abból érdemes kiindulni, hogy önmagában egy 19, jövöre 20 éves autóról beszélünk, ebben a korban már nem szabad fennakadni, ha - csúnyán fogalmazva - bármi tönkremegy, így látatlanban kb. lehetetlen hasznos tippeket adni.
Meg kell nézni a féktárcsák, fékbetétek állapotát, a futómüvet, lengéscsillapítókat útközben úgyis fogod hallani, ha bajosak.
A motort át lehet nézni, olajsár, kávészínü iszap, kiegyenlítöben olaj, sok-sok árulkodó jel lehet, ami segíthet belöni nagyjából az autó állapotát. -
nagyúr
válasz janos1988 #94942 üzenetére
Nekem azt ajánlották, hogy minden 4. alkalommal Maxxmotion 100+ extra ömv-t tankoljak, oszt' menjek 20 percet 140-nel.
Ezt meg is teszem, de én sem tudom, hogy ez tényleg használ-e. Szintén nem értek hozzá.
Viszont a második ilyen tankolás után beállt az egr szelep (F Astra). Nem tudom lehet-e összefüggés... A gépkönyvben asszem' 95-98 oktánszám a javasolt. Lehet, hogy nem kéne 100-ast?Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Tikakukac
titán
válasz janos1988 #94942 üzenetére
Cserélj olajat időben, vagyis, hát idő előtt. Az majd tisztít. Én mióta EGR-t takarítottam nagyon bátran küldök el minden csodaszerest.
Ha tisztítani akarsz, akkor teknő le, takarít, sűrűbb olajcsere és kész. Ha ez kevés, akkor motorbontás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
bul07
nagyúr
válasz janos1988 #94945 üzenetére
Ugyan úgy kell cserélni olajat ha eszi ha nem
Használattól függően
Ha város, sok kis táv, hideg motor, akkor már 7-8e Km-nél is érdemes lehet
Normál használat 10e Km( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Gondwana
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz janos1988 #94942 üzenetére
A 30-40km nem jelent hosszabb távot. Azon a távon szerencsés esetben épphogy teljesen felmelegszik a blokk meg a motorolaj.
Mondjuk nem most, de majd...el kell menni vidékre a nagyszülőkhöz vagy ilyesmi, autózni kell a pályán legalább 1 órát.Nem használok adalékot, viszont mindig MaxxMotiont tankolok dízelből is meg benzinből is, utóbbiból 95.
Amikor mecsináltuk a Kassel-BP kanyart, na az használt. Sokkal jobb lett a gázreakció, élénkebb lett a motor és azt már hidegen is érezni lehetett.Szóval valami hosszabb, pályás szakaszt próbálj meg beiktatni.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Gondwana
addikt
válasz janos1988 #95002 üzenetére
Indokolták is, vagy csak benyögték? Ha már nagyon rohadna a kaszni, akkor mehet bele az 5W40, mert van az úgy, hogy a doki úgy küld haza, hogy tartós tejet már ne vegyél, de ha az olajfogyás miatt tanácsol valaki sűrűbb viszkozitási osztályba tartozó olajat, az tanácsolhatna éppen fűrészport vagy gipszet is. Nálam Z16XE motorba (2002, G kombi) 5W30, szeptember után 10.000-nél csere, április után 15.000-nél, ebben maradtunk a szerelőmmel - ez 3 olajcsere évente.
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
Gondwana
addikt
válasz janos1988 #95013 üzenetére
Az első kérdés az kellene, hogy legyen, hogy _hol_ eszi az olajat. Tömítésnél, vagy máshol elereszti, (twinportunk szerencsére nincs, tehát ott biztos nem), lehúzógyűrűknél a sok hidegüzem után, vagy ... A szerelő nem tudja, mi a baja, de ha teszel rá meleg vizes borogatást, majd jó lesz, ha nem segít, majd hidegvizeset. Ahol 1l átjut 1000km alatt oda pakurát kell benyomni, az majd nem jut át - de a főtengely is kenetlen lesz, az garant. A szerelőnek:
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
ntomka
nagyúr
válasz janos1988 #95013 üzenetére
Ette az olajat kb. ~1l/~1000km. Igen ennyit. És két szerelő is mondta, hogy próbálkozni kell más viszkozitásúval is
Szerelőt kell cserélni. Egy olajcsere periódus alatt egy normál csereperiódus adagját eszi meg 2-3-szor. Ez minden, csak nem normális. Hazavágja a katalizátort is mellé, drága mulatság lesz ez hosszú távon.ツ Headphones on - World off
-
Zotyatv
tag
válasz janos1988 #95013 üzenetére
Szia!
Nekem Astra G 1.2 motoros kombim van 200000km-el. Állandó vezérműlánc meghibásodása volt kb.25-300000 km-t + ette az olajat/kb.1l/10000km/. Mióta Mobil 1 ESP 5w-30-at használok ezek a gondok megszűntek. https://olajshop.hu/mobil-1-esp-formula-5w-30-4-l .Talán megér egy próbát mindenkinek, aki alaj gondokkal küzd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest