- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tom-e
aktív tag
-
Tom-e
aktív tag
Van itt aki még esetleg foglalkozik karbikkal? Elfekvő karburátorokat keresek. (Solex 32 DIDTA; Weber 40 DFO.)
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13907 üzenetére
Opelből is van ilyen kategória. Pl. a 2001 végétől-2003-ig szériás Omega 2.5 DTI 24V. Nagy, tele kényelemmel, túlvilági csend és csak "vasal" egyenletesen, mindemellett húz is ahogy kell. Legutolsó szériás (abból is a nagy opel emblémás (2001 végétől)) omegáknak még elég jó eleganciája is van sztem.
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13921 üzenetére
A legutolsó (2.5 DTI) omega már eléggé elhúz a vectrától (szerintem C-től is), többségében színes displayesek és felszerelték őket minden földi jóval (aut. fényszórómagasság, esőérzékelő ablaktörlő, fejlettebb dupla digit. klíma, esp (tc helyett), asr, gyári sperr diffi, stb). A B sorozathoz képest cirka 80 kliót tettek még a kasztniba (Bár ez utóbbi az összes '99-től gyártott "C" (B2, vagy B FL omegára vonatkozik). Ezek (2.5 DTI) tartják legjobban az árukat, még mindig 1.6M felett vannak. Itt már javítva vannak az omega idegesítő gyermekbetegségei (díszlécek, kapcsolók, egyéb mütyűrök). Ezekben már nem a régi adagolós 12V dízel van, hanem 24V common rail (DTI). Amúgy ez is bmw motor, mint a TD volt.
A6 audi, bmw5 kategóriája. Phaeton az inkább A8, bmw7 kategória.
A forma viszont teljesen szubjektív. -
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13933 üzenetére
Attól függ, h mi a megítélésed alapja. A 80 kilót azt kaszni merevítésnek szánták, ez szerintem jó dolog. Ha azt nézzük, h ezzel effektív megnő a fogyasztás (vajmi keveset) akkor rossz dolog. A legújabb generáció előtti, '03-tól gyártott (e60) bmw szintjét hozza ütközésvédelemben. (nem a '98-ban tesztelt 2 légzsákos omega ncap töréstesztjére gondolok, hisz az az oldallégzsákok hiánya miatt 3 csillagot kapott. (igaz így is hozta egy a6-os töréstesztjét pontok alapján ('97-től gyártott szériájú a6-osét)). Aztán tesztelték oldallégzsákkal is, itt már jobb eredményeket ért el. Ezen tesztek mind a '99-ig gyártott omegára vonatkoznak. Nyilván az a +80 kiló itt jótékony hatással szerepel. Szégyen picit a bmw e60-tól - ami újabb technika - hogy nem hoz jobbat. Ezentúl minden más számomra már szubjektivitás dolga. Omegát is lehet választani lomhább 2.0 dti-től egészen 5.7 V8-ig. (m.o.-n nem volt elérhető). Én a realitások talaján maradok és nem istenítek egy márkát sem, de az érdemeket elismerem, a "presztízs márka legendákon" pedig jót mosolygok. A '04-ig gyártott a6-os semmiképp nem veri meg az omegát semmiben, hacsak valakinek nem kimondottan az audi tetszik, mert azt megértem, szíve joga. De az adatok/tesztek/használhatóság terén nincs előrébb. Ugyanígy pl. az e39 bmw sem.
-
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13937 üzenetére
Az a 80 kiló kimondottan azért került bele. Volt erről magyar, ill. angol cikk is. Tehát nem a mostani állapotokhoz írom ezt a +erősítést, hanem önmagához az omegához mérten. Ergo céljuk a jobb ütközésvédelem volt. 2000-ben pedig már tudták, hogy ezt az anyagot hova kell tenni, nem úgy, mint pl. az 50-es - 60-as évek nagy autóinál. Igen, manapság már minden nagyon jól szerepel törésteszteken, ezzel tisztában vagyok, a típust a kortársaihoz mértem. Megjegyzésként még annyit, hogy a kis autók is nagyon jól szerepelnek manapság. Csak az a helyzet velük, hogy azok ált. 2-szer pattannak, mert rendszerint ők a kisebbek. Azaz a teszteken mindig az van, h ütközik, majd elrepül. Ezen repülés alatt pedig már egy tört autó repül.. Ez most picit megalomán-ul szólhat, de tényleg ez van a videok többségénél, szállnak mint a győzelmi zászló
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13944 üzenetére
Jajj látom félrecsúsztam picikét.. A hangsúly a beszélgetés lelke, márpedig az itt nem nagyon jön át.. Ha tudom, hogy te ezt úgy érted, h győzködlek, akkor egy betűt nem írok, nagyon nem szeretek győzködni senkit sem, s úgy gondolom, hogy mindenki olyan autót vesz, amilyet csak szeretne (azaz ez lenne az ideális, csak a pénz szól közbe). Opel topic lévén írtam az omegát és teljesen személy függetlenül, csakis mint autót nézve, 0 emócióval. Tehát az, hogy én esetleg bármi felindulásból tegyem, ill. h meggyőzzelek, az nagyon nem volt cél. Csakis a száraz tények (sok-sok íromány, teszt, adatok) alapján írtam ide, s tettem ezen tények tudatában minden további nélkül 100%-os vetélytársává egy ugyanolyan korú audinak, vagy bmw-nek. Tehát én végig autókról beszéltem, s nem érzelmekről
Amúgy az említett évjáratú & szériájú omega ncap tesztje min. 4 csillag lenne - hisz a '98-ban tesztelt B omega oldallégzsákok nélkül azt a kommentet kapta az ncaptól, h oldallégzsákok hiányában kapja a 3 csillagot. A 4 csillag pedig 2000-es évek eleji jelenség ebben a kategóriában (kivéve '97-'04 audi a6, mert az oldallégzsákkal is 3-at kapott). De azért abszolút nézve a dolgokat, a 4 csillag már mindenképpen jó eredmény szerintem egy 8 éves autótól.
Előző kérdésedre: ezé a szériájé 1730 kiló.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Alkoholista nevelde
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Hegesztés topic
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen