- Azonnali notebookos kérdések órája
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Androidos fejegységek
- OLED TV topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz attrax #36413 üzenetére
Az enyém is balra húzott anno, mikor vettem a corsát. Másfél éve.
Ezekben elektromechanikus a kormányszervo.
A kormányoszlopra van minden ráépítve.
Bekalibrálható.
Pesten, azon belül Soroksáron vittem egy szakihoz, aki megcsinálta.
Alul a lábtérnél valamilyen burkolat leszedése után hozzáférhető a cucc..
Ennyit tudok."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz Anulu79 #36513 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Nekem volt már F astrám, G astrám, és most C Corsasok.
Annyit anennyit a linken az F nem ér.
Ha autót vennék, csakis G astra. Futóművileg mindenképpen előrelépés az F-hez képest.
Talán 1.6-ost.
Fogyasztásilag viszont C Corsa:-))"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Adott autó Corsa C Z12xe
Van-e valakinek tapasztalata, hátulról jövő zajok felől??
Az a tünet, hogy kattogás, pattogás hallatszik különösen lassú balra kanyarodáskor.
Ha csak úgy lenyomom a hátulját, vagy ütemesen nyomkodom akkor nem csinálja..
Mindig csak kanyarban, és hátulról.Ui. A rádió föltekerése használ, tudom:-))))
De valami ötlet jó lenne, hátha volt így valaki."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Nem olyan nagy munka, mint elsőre gondolnád.
Azt hiszem két oldalról a műanyag borítást kell leszedni, majd ezután kicsit lefeszíthető a tetőkárpit.
A résen hozzáférsz az antenna aljához.
Egy nagy lapos anya fogja."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz tboy93 #37537 üzenetére
Egyetértek!
Aki "vastag", meg "vékony" olajról beszél, az hülyeséget beszél.
Amire gondoltok az az olaj hideg oldali viszkozitása.
10w, 5w, 0w
Magyarul csak addig számít, amíg hideg a motor.
Melegen majd mindegyik egyforma viszkozitású. (30, 40)"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz molnarpeter #37543 üzenetére
Jó, akkor ajánlom az alábbi részletezést Km szerint.
0-50000 km között 0w30
50000-100 000 között 5w30
100000-200000 között 10w40
200000-250000 között 15w40
250000-300000 között 20w40
300000 fölött zsírozás"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Naaa, majd itt is fölbukkan "Mantec" és kioszt mindenkit
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Keresek SOS kipufogóst Dunakeszi, Újpest körzetében.
Ha valaki tud, aki olcsón dolgozik, jól tud hegeszteni, dobjon egy üzit privátban.
Köszi:-)"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz HoaryFox #46365 üzenetére
Szia!
Én úgy emlékszem, az a cső a vízlevezető.
Ami eső,stb ráfolyik a tetőre, annak az oldalán van egy vájat ahol lefolyik.
Na most, ha ez a vízelvezető el van dugulva falevelekkel, stb. akkor van ez a csöpögés, hogy nem egyszerre távozik a víz, hanem lassan.
Üdv"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Kb. 1 hónapja vettem a Csergö-ben termosztátot a "C" corsamba.. Gyárit természetesen.
Most megint ott tartok, a fűtés kb. felesen megy, a venti 1-es fokozaton, és éppen csak 80 fokos a víz.
Normális ez szerintetek?"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz F_Gergely #47368 üzenetére
Írtam, a ventim 1-es fokozaton megy, és kb. úgy is nyomja a levegőt.
Ha felkapcsolom 2-es-re. vagy 3-ra, még jobban nyomja a levegőt.
Még jobban visszahűl a víz:-(
Szóval, szerintem az előtétellenállás jó."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz mohabá 007 #47376 üzenetére
A kiáramló levegő langyos..
Egész addig nem volt gond, amíg be nem jött a fűtési szezon az autóval.
No meg az elején, a termosztátcsere után. Akkor még 2 km után már fönn volt 80 fokon..
Bezzeg most..
Azon gondolkodok, veszek egy nem gyárit. Mondjuk Hans Pries márkát."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Tudom, nem kérdezte senki:-)
Tegnapelőtt cseréltem olajat a Corsaban.
Izéééé.. Mobil1 ESP 0w40-et kapott. Aranyáron volt. Úgy érzem, ver eddig bármilyen mást
Csak hogy Mantec is örüljön:-))"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz zolikaDB #47391 üzenetére
Én nem emelek a kocsin.
A munkahelyemen szoktam, ahol parkolok.
Van egy árokszerű bemélyedés a két keréknyom között, arra ráállva, alóla pont elérem a leeresztőcsavart.
Közel vízszintesen áll az autó így."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz sasa58 #47397 üzenetére
Az enyémben mindössze 145 ezer van.
Butaság a km függő olajfajta.
Az olaj viszkozitása nem km függő.
Másik fórumon leírtam már humorizálva, hogy 300 ezer fölött 20w40, 400 ezer fölött meg zsírozás ??:-))"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz mohabá 007 #47400 üzenetére
Noo. Ilyesmire gondoltam.
Megerősítésképpen..
Merthogy, termosztát megvesz, dörzsölöm a markom, (30% kedvezménnyel spóroltam) hogy Ok minden.:-)
Belerakom, visszatöltöm a fagyállót, aztán tényleg jó is volt. Három hétig."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz sasa58 #47401 üzenetére
Pl. ma reggel (+1 fokban) amikor indítottam, érződött nagyon könnyedén tekert az önindító.
De ez az olaj, egy nagyon-nagyon jó olaj.
Röhej, de azt érzem folyamatosan, mintha kapott volna még 10lóerőt."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz mohabá 007 #47751 üzenetére
Végre valaki elmagyarázza..
Ez a "vastag", "vékony" egy baromság!"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Szedett már szét valaki fényszórót ?
Úgy értem az elülső üveg leválasztására gondolok a foncsorról..
Vagy esetleg, ha tud valaki valakit, aki ezt biztonsággal teszi ?"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz mohabá 007 #47792 üzenetére
Nem akarok utólag belerakni semmit..:-)
Van nappali menetfényem külön, ha erre gondolsz:-)
Szeretném a fényszórót kitakarítani, az üveg belső felületét is."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Tegnap elvittem az autót (Corsa C) műszaki előtti, előzetes állapotfelmérésre.
Kisebb-nagyobb hiányosságok vannak, de alapvetően ok minden.
Mint pl. 59%-os aksi, szivárgó olaj a szelepfedéltömítésnél..
Szóval jött a fékpróba, és nem elszakadt éppen mérés közben kézifékkötél.:-(Cserélt már valaki kötelet ?
Mekkora meló? Feltétlen kell hozzá akna, vagy elég ha felemelem, alámászva ki lehet-e cserélni?"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz mohabá 007 #48075 üzenetére
Összeszedtem minden bátorságom, és nekiálltam:-)
Miután leszedtem a bal hátsó kereket, már látszott.
Visszaraktam és elmentem venni.
Az szakadt el, amelyik megy a bal hátsó kerékhez. Tulajdonképpen az idő vasfoga.
Elég szívás volt,de sikerült:-)"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
-
Egyhapsi
csendes tag
Ez-az.. Én is Auchanost tankolok..
Ezért agyalok az adalékon hétfőre..műszakira.
Kb. 2 hete dobott két hibakódot a corsa. 300, és 303
Rendszertelen égéskimaradások a hengerekben, és égéskimaradás a 3-as hengerben.
Akkor raktam bele STP-injektortisztítót, és pont kellett mennem Pécsre, tehát kiégett."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz tboy93 #48460 üzenetére
Az autó jobb felén halad a csó, a kapaszkodó magasságában.
Ahogy felnyitod a hátsó ajtót, ott megy át a jobb felén az autóba, valahol azon a részen szokott szétszakadni emlékeim szerint."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Van valakinek tapasztalata fényszóró polírozásról mostanság?
Esetleg árakról ? Hol, merre mennyiért csinálják?"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Pont pár hozzászólással feljebb volt téma az ablaktörlő.
Véleményem szerint majdnem mindegy mit veszel téli viszonylatban.
De ha valami túl olcsót, akkor már másnap csíkozni fog, ha márkásat, akkor kibír pár hetet."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Tud valaki valamilyen szervizt akik nyitva vannak ma, és vállalnak fényszóró beállítást Pesten ?
És ezt olcsón, vagy ingyen..:-)[ Szerkesztve ]
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz haddent #49671 üzenetére
Szerintem ne válts másik olajra.
Én ősszel raktam a C Corsámba mobil1 esp 0w40-et. Rögtön a csere után azt éreztem, mintha 10 lóerővel erősebb lenne a gép.
Előtte sok minden mást próbáltam, de a mobil1 esp veri az eddigieket."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Adott a Corsámban már régóta egy probléma.
Balos kanyaroknál, nem nagy sebességű kanyarokra gondolok, hanem amikor pl- lassan kanyarodok mellékútra.
Szóval, hátulról egyfajta kattogó hang hallatszik.
Mondom hátulról, jobb oldalról.
A kérdésem, okozhatja-e ezt szerintetek a hídszilent ?"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz F_Gergely #58818 üzenetére
Én tavaly, tavalyelőtt kétszer cseréltem termosztátot a corsában, és mindig gyárit vettem bele..
Mindkétszer kb. 1 hónapot bírtak, nagy szar az egész..
Ahogy jöttek az őszi hidegek rátekertem a fűtést, a vízhőfokmérő meg ment le kékbe.
Akkor lett jó a rendszer, amikor egy utángyártott "Mahle"-t kapott.
Persze, az is német.."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
HELP!
Hátha valaki tudja...
Mennyire lehet ugyanaz az AC pumpája az 1.4-es astrának (talán Z14XE) a Corsa C AC pumpával (Z12XE)
Nem tudom meg merjem-venni, mert óccsó:-)"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Sos!
Hátha volt így már valaki.., írom a tüneteket.
Nehezen, darabosan indul a Corsám (Z12XE) első indításkor. Történetesen reggel.. De este is ha már elég sokat állt.
Ha már egyszer pl. reggel elindult, utána viszonylag jól indul de utána is elő-előfordul, hogy kb. minden 10-ik indítózásra relatíve sokat teker az önindító..
Semmiféle hibakód nincs.
Mondjatok valamit, hátha valaki megfejtett hasonló hibát.[ Szerkesztve ]
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz Calogero #62133 üzenetére
Az akksim olyan öreg, mint a föld..
Három éve vettem az autót, már akkor az volt benne.
Tavaly műszakin mérték, akkor azt mondták 60 %-os körüli..
Viszont jól teker..
Úgy, ahogy.."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Sziasztok!
Légyszi ajánljatok valakit Dunakeszi, vagy Újpestest körzetében, aki szakszerűen, olcsón vezérléscserét csinál a corsámon.
Persze privátban, hogy ne reklám legyen."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz honda 1993 #62942 üzenetére
Egy szónak is száz a vége!
Ha egy szerelő "vékony", vagy "vastag" olajozik azt messze kerüld el."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Szeretnék a C Corsám rövid féltengelyén belső gumiharangot cserélni. Hogy célszerű? Hogy jön ki a féltengely a váltóból? Ha valaki egy leírást eszközölne megköszönném..
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Nincs véletlenül valakinek elfekvőben egy féltengely gumiharangja, belülre?
Tehát váltó oldalra..
C Corsa Z12XE-hez
Ma kellene. Amit vettem, az nem jó hozzá.[ Szerkesztve ]
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Hülyeségeket ne írj!
Nincs olyan, hogy vékony olaj, meg vastag olaj..
Pláne nem, hogy km függő lenne az olaj viszkozitása olajcserekor.
250 ezer fölött akkor 20w40 ????
Vagy zsírozni kellene ?:-))"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
Szia!
Nem vettem fel az oktató egyenruhát, de ezt írta, ill. erre reagáltam.
Idézem"Akkor is azt mondom hogy az 5W30 csak akkor jó ha nem kopott motor, mert különben enni fogja az olajat és sokkal csattogósabb lesz a motor mert túl vékony és már nem biztosít megfelelő kenést !
Nem az a baj hogy hidegen csattog, hanem az hogy melegen is ha vékony az olaj !"István
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz mohabá 007 #87306 üzenetére
Mohabá én köszönöm a lecsapató leírást, én vártam.
Érdekelne a dolog, milyen "edényt" találtál tartálynak és a csőcsonkokat hogy oldottad meg ?"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- E-book olvasók
- Formula-1
- 3D nyomtatás
- Diablo IV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen