- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Steam Deck
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen alaplapot vegyek?
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tacso
aktív tag
Sziasztok!
Azt hiszem ez lesz a kedvenc topikom a PH!-n!
Családban eddig volt Kadett E, Corsa B, Astra G, és ha minden jól megy hamarosan jön az új jövevény egy 5-ajtós H Astra! Vágyálmom egy Astra OPC, talán jövőre egy szerényebb motorral, és felszereltséggel összejöhet egy saját GTC nekem is...
Addig is marad a sóvárgás: [link]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Én is kinnt voltam tavaly autószalonon! Tényleg brutális az Antara GTC, nekem is nagyon bejön, az Insigniával együtt! Jó lett volna ha Insigniát is kihozzák autószalonra!
Hát igen az Eshop... Kíváncsi lennék mennyibe ''fáj'' egy ilyen OPC-s karóra:[link]
Egy kis ''vérpezsdítő'': [link]
''A Lap of Nordschleife by OPC - In Car Telemetry''No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz Foglalt név #98 üzenetére
Igen, valóban az aerodinamika is fontos, de manapság a törésbiztonság dominánsabb a forma kialakításánál! Szvsz pl. a corsának a gyalogosvédelem miatt ilyen bumfordi, és magasra nyúló az orra (meg is látszik 4-ből 3 csilag!) Ami persze nem rossz, nekem nagyon tetszik!
Más: a belsőt tényleg nagyon eltalálták: engem az új kormány, és a kerek légbefúvók ''fogtak'' meg! Érdekes , hogy az Antarában is ugyanezek az elemek vannak, csak ott 3 kerek befúvó van középen... ez lenne az új, egységes márkaarculat?
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #107 üzenetére
Én 2010-ről tudtam, de minél előbb annál jobb!
[link]
[link]
[link]
Nem lenne rossz ha vmi ilyesmi lenne az új design...
Szerk.: G Astra nekem is bejön, '98-ba mikor kijött nagyon odavoltam érte! Csak mára unalmas lett számomra (sok van belőle), túl konszolidált! A H egyértelműen modernebb formavilág, fiatalosabb, nekem tetszik!
Ez a saját véleményem, meg ne kövezzetek!
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Itt a 4-ajtós Astra:[link]
Szerintem egész pofás, egységes az autó, nincs az az utólag ráaplikált ''puttyony-effekt'' érzésem (Thália-feeling)!No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #265 üzenetére
Hát igen az ára, szvsz ha figyelembe vesszük az Opel eddigi árképzését, tehát hogy a Caravan az 5 ajtósnál dúrván 5-6%-al drágább, valamint, hogy a 4 ajtós modellek árban az 5a-s illetve a Caravan közé esnek, akkor nem hiszem, hogy a 4 ajtós és az 5 ajtós között 5%-nál nagyobb differencia lenne (jelen esetben max 150-200e)...
Engem inkább a lengyelországi gyártás aggaszt...
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz bolondember #400 üzenetére
''Na meg Ecotec - érdemes figyelni az olaj szintet...''
Nem akarok kötekedni, de szvsz ez azért így erős tulzás! Tapasztalatom szerint az 1.2 16V, és 1.4 16V Ecotec például egyáltalán nem hajlamos az olajfogyasztásra, persze kivételes esetek előfordulhatnak...!No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz bolondember #405 üzenetére
Valóban, az 1.6-os mociknál hallani ilyen problémáról, de a legtöbb esetben a nem rendeltetésszerű használatból adódik a dolog...
Persze ezt nem Rád vonatkozóan írtam, sajnálom, hogy kifogtál egy rossz példányt...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz bolondember #431 üzenetére
Szia!
Itt van még egy kis segítség: [link]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz bolondember #435 üzenetére
Igazán nincs mit! Tényleg macerásnak tűnik, de sztem megéri, a látvány kárpótól a szenvedésért!
Én is gondolkodóba estem: a borostyánsárga helyett sokkal ''sportosabb'' lenne ilyen fehéres-kékes megvilágítással a G Astra műszerfala... bár akkor már fehér számlapok is kellenének...
Foglalt név:
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Normál hűtéshez csak a ''hópehely'' gomb kell és a ventillátort mondjuk 2-es állapotba kapcsolod, valamint a hőmérséklet szabályzót balra tekered értelemszerűen!
Maximális hűtéshez a fenntieken kívül már érdemes bekapcsolni a belső levegő keringetést is (''autós'' gomb)!
További infók Kezelési könyv 131-134. oldal
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Azt hiszem lemaradtam...
Szóval ''Őlomhasága'': [link]
Astra G 2002 1.2 16VNo Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #472 üzenetére
Kösszönöm...
Neked előreláthatólag mikorra jön meg a H Astra?
Dpower: semmi gond, elnézzük...
Ezúton szeretnék gratulálni minden PH!-s Opelosnak az autójához...lassan el lehetne kezdeni a tavaszi PH! Opel találkozó szervezését...(persze ha mindenki egyetért benne, hogy legyen egy kis ''összejövetel''...)No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #483 üzenetére
Jó ''kis dög'' lesz ez, én is feketében választanám szigorúan férfi szemmel!
Egyedül a motorválasztással van bajom... én próbáltam már az 1.4-es mocival, és hát menetteljesítménye kb azonos az 1.2-es G Astra-éval! Ez kb annyit tesz , hogy 1-2 emberrel még okés a dolog, de amint rányomod a klímát, vagy beleültök 4-en, szenvedni fog a gép, főleg ha mondjuk ráadásként az easytronic váltó nem találja az ideális fokozatot...
Szóval én mindenképp 1.6-ost venném, ha jól látom 200000-rel drágább, namármost ennyit egy normális helyen, egy kis ügyességgel lazán le lehet alkudni (sztem még többet is)!
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #485 üzenetére
Hát nézni kell másik biztosítót, pl. ha jól emlékszem (nem olyan rég nézegettem a konfigurátorokat) Uniqa-nal nincs ekkora differencia...
Easytronic-kot valóban lehet manuálisként is használni , de ilyen váltót nyilván azért vesztek, hogy ne kelljen manuálisan váltogatni, legalábbis nekem ez jön le, bár nem ismerem a Kedvesed... Mindenestre én akkor is megfontolnám az 1.6-ost, sőt igazából 1.8 alá nem is adnám...mondom ezt az 1.2-es Astra után...
peterkeT: Classic II-be 1.7es dízel moci van 80LE-vel, nah ilyet is próbáltam már és ez sincs a helyzet magaslatán, bár kétségtelen, hogy 1.4 benzin-nél jobb választás, csak hát az ára!No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #494 üzenetére
Itt egy kis leírás az Easytronic-ról:[link]
''Az Opel „Easytronic” fantázianevű váltóműben minden megvan, ami a legklasszikusabb mechanikus váltóművekben: van benne mechanikus tengelykapcsoló, ötfokozatú előtéttengelyes sebességváltó szinkronizált kapcsolóhüvelyekkel, tolórudakkal. Az újdonság az, hogy a tengelykapcsoló kiemelését és a tolórudak mozgatását villamos motor végzi'' -- Ez egész jól hangszik, a táblázat szerint [link] (17-18. oldal) még kevesebbet is fogyaszt Easytronic-kal (1.6-nál), csak a gyorsulás romlik jó 1-1.5 másodpercet
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #499 üzenetére
Egyet kell, hogy értsek peterkeT kollégával... Twinportról még nem hallottam, hogy enné az olajat. A fogyasztásban valóban nincs sok differencia...nekem az 1.2-es Astra 7litert eszik 75% város 25% előváros, relatíve sok dugóval! Évente mindig megyünk rokontlátogatni Hévízre: tehát M7-es + Balaton É-i parton végig, na ilyen kor szokott 6-6.2-t enni (autópálya 130körül)!
Szóval én még mindig azt mondom, hogy 1.6...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
-
Tacso
aktív tag
Huhh, bocs, hogy csak most válazsolok, hétköznaponként kicsit el vagyok havazva...
Nah szóval itt egy kép hátulról is:[link]
Bár ezt a részét nem igazán szeretem mutogatni, mert van rajta egy apró, de csúnyácska ''hupli'', valamennyire látszik is a képen!
''ja és mit tud a kicsikéd?''
Hát nem túl sokat, menni megy, ha már lendületben van, de nem egy erőművész!
Hiába no, csak 1.2-es, igaz 75 ló, de 1070kg... A végét még nem próbáltam, de egy Márkatárs Opel-fórumon kihozott belőle 190-et (gondolom lejtőn, hátszéllel...)! [link] A futómű viszont nagyon jó, kárpótol mindenért, élmény autókázni vele itt a pilisi lankákon!No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Hát ha már tuning akkor: Lexmaul szívócső, sport vezérmű-tengely, hengerfej polírozás, vezérlő elektronika rekalibráció, nah meg egy jó kis hangolható sportdob, a szép hang kedvéért! ''Sufnimodderek'' ezt megfejelhetik katalizátor kifűrészeléssel, Magnum direktszűrővel, sportgyertyával, valamint tükörre akasztható plüsskockával...
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
-
Tacso
aktív tag
Szia!
Szerintem téli guminál tökéletesen megfelelő a 14-es gumi, magasabb az oldalfala, sokkal komfortosabb vele az autó (télen ugyebár több a a kátyú...)! Egyébként a gyári méret nálam 185/65/R15, szvsz ilyen méretű nyári gumit vegyél hozzá...
Fogyasztásról: városi, elővárosi szakaszokon az átlag ~7L, pályán ~6 körülre ki lehet hozni (110-120km/h).
Kis vezetési tanács: úgy tapasztaltam, hogy 2000-3000 fordulat között a leggazdaságosabb az autó, 2000 alatt szenved és zabál. Városban pl. 2000nél 4.-ben ~55km/h a sebesség, én így szoktam közlekedni ha épp nem sietős az utam.
Ha nagyon kell sietni: érdemes 5000ig kihuzatni, használható nyomaték, úgy 3500-tól van...
Szvsz teljesen jól használható az autó, egyáltalán nem rosszabb, mint egy 1.4-es Golf, sőt: Astra: 1120kg, Golf IV 1190kg (Golf V mégtöbb), teljesítményük meg közel azonos...
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
-
-
Tacso
aktív tag
válasz Robi_73 #1078 üzenetére
Teljesen mértékben egyetértek, nem érnek ennyit a Corrollák, még új autó esetében sem... Szvsz nem nyújtanak annyival többet (ha egyáltalán többet nyújtanak), mint amennyivel többe kerülnek!
Más: hallottam, olyat, hogy Kia kereskedéseknél nagyon minimális az esélye a sikeres alkunak... Ezzel kapcsolatban vannak tapasztalatid, már ha nem indiszkrét a kérdés...?
A felni kérdést meg így belegondolva, nem is nagyon erőltetem, csak gondoltam a téli gumit külön felnire szereltetem (évi 10k csere nem túl gazdaságos hosszútávon), de ez volt már a 3 szezonja a gumiknak, és ha ''bejönnek'' a dolgaim, nyáron úgyis lecserélem a gépsárkányt egy újra (ezért is kérdeztem az alku dolgot...)!No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz Robi_73 #1082 üzenetére
Nah, hát végülis közel 7%-os engedmény nem is rossz, még ha az üzembehelyezést is elengedték volna én is elégedett lennék!
''Szívem vágya'' egyébként egy GTC Astra, vagy egy 3 ajtós kis Corsa, meglátjuk mi fér majd bele a keretbe, de ezekután a Cee'd is jó alternatíva lehet...
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz zfarkas #2768 üzenetére
Szia!
Azt is kalkuláld bele, hogy 2.5M-ért full fapados Astrát kapsz, min. 6 hetes várakozási idővel, mivel ilyen raktáron az országban nincs! Nagyszüleim vettek 3 hete egy vadiúj 1.4es Classic II-t klímával, központi zárral, elektromos ablakokkal+tükörrel (Family+elektromos+dísz csomag), alapszínben (Royal kék) és a végösszeg üzembehelyezéssel közel 3M volt! Mindezt úgy, hogy volt ismerősöm a szalonban..., de ettől eltekintve szerintem megéri az árát: megbízható családi autó, relatíve olcsó fenntarthatósággal! Amíg garis tuti nem lesz vele gondod (2+2év 50k felárral), de utána se hinném, hogy komoly gond lenne vele, ha vigyázol rá, mivel elég kiforrott konstrukció.
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Gondolván arra, hogy vasárnaptól 1 órával hamarabb sötétedik (téli időszámítás ugyebár), gondoltam befizetek valami jobb fajta izzóra, ha már xenon-ra nem "fussa"!
Na már most H7-esből van ilyen, hogy:
-Tungsram Megalight Plus +60% -os fényerő 3k/pár
-Osram Silverstar +50% 4k/párTi használtátok ezek közül már valamelyiket? Vagy esetleg van valakinek hasonlókkal tapasztalata?
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Na hát tegnap megvettem ezt a Osram Silverstar +50% cuccost, és még este be is aplikáltam, a próba is megvolt még éjjel (ugyebár péntek este vétek nem elmenni partyzni )!
Szóval röviden, és tömören: "megvilágosodtam" Egészen kellemes, fehéres fénye van, messzebbre is világít mint ami benne volt (azt hiszem sima Tungsram), meg a bevilágított terület is részletgazdagabb. Egyébként most akciózzák őket a Shell kutakon, egy pár H7-es, energiaitallal, volt 2900Ft, ennyiért mindenképp ajánlott vétel, sőt a H1/H4 még "olcsóbb"...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Szerintem Nálad ott valami gubanc lesz, mert nekem nem csinál ilyesmit a kütyü... (ugyanaz a kocsi, motor, csak már a 75Le-s változat) Alapjárat nekem akármilyen hidegben 1500rpm, majd mire kitolatok a garázsból (12m) leesik 1000re, majd szép lassan 700fölött egy picivel megáll. A fogyi meg 7.6-7.9 között van ebben a hidegben, igaz én hosszabb távokon használom: napi 2*27km (10es út, majd végig Budán, majdnem Budafokig). Viszont én azt vettem észre, hogy ugyanúgy fogyaszt az autó,ha kitaposom a belét, mint amikor vigyázok rá és 2500nál mindig elváltok... Na ezt magyarázza meg nekem valaki... Mindez 185-ös Michelin téligumival.
Szerk.: Nincs valakinek eladó 15", 8 küllős Opel felnije 4db?
Erre gondolok:[ Szerkesztve ]
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Hát igen, én is 1.4et akartam, de ez volt kézenfekvő: az autót nagyszüleim használták, 4év alatt 16000 km-t tettek bele... kihagyhatatlan volt... relatíve olcsón kaptam megkimélt, jó állapotú autót... Persze semmi sem tökéletes, áldozatok tettem: nincs klíma, meg ugye 1.2, de ahogy elnéztem a használt piacot, új autóra nem tellett, hitelbe meg nem akartam belemenni 22 évesen, mérlegeletem és végül megvettem tőlük. Azóta már 30000 felett van benne és most múlt 5 éves...
Ez a sok rövid táv biztos nem tesz jót a kocsinak, én 3km-ért biztos nem ülnék autóba, de lehet velem van a baj...
A helyedben lehet megpróbálnám a "kartonlapos módszert" (kartonlap a hűtő elé), meg mondjuk indulás előtt melegíteném az autót pár percig, hogy hamarabb elérje az üzemi hőfokot, na meg a fűtést nem használnám egyáltalán...
Szerintem jót tenne az autónak, ha 1-2 hetente meghajtanád, legalább 10-15km forszírozott tempóban, hogy a lerakódások kiégjenekNo Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Tegnap haveromat elvittem egy darabon és előkerült a kamera...
[link]
Majd csinálunk egy 0-100as "gyorsulást" is, kíváncsi vagyok mi igaz a gyári 15sec-ből...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Szia!
Be tudod rakni, de nem minden gond nélkül! Mindenképpen kell venned kiemelő keretet (vagy magad legyártod MDF lapból)! Sajnos nem egyszerű a történet, mert nincs túl sok hely a kárpittól, illetve nem mindegy mekkora a beépítési mélyésége a hangszórónak, mert ugye ha túl nagy akkor beleütközhet az ablakba, és nem tudod majd letekerni...
A csipogónak 38mm-es hely van a tükörháromszögben, mögötte szivacs van gyárilag, szóval az a könnyebbik fele a dolognak!
Ha nekiállsz mindenképp legyél türelmes, én már túl vagyok rajta, nem egyszerű a dolog, de megéri! Javaslom egyébként, hogy gondolkozz előre, és olyan szettet válassz, amit nem akarsz majd cserélni a késöbbiekben, sok mérgelődést megspórolva...
Találtam egy ilyet: [link]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Valóban nem rossz a gyári mélyközép, én is csak azért cseréltem mert sikerült az egyiket megölnöm
Azért nem bántam meg, most már elégedett vagyok: előre Pioneer szettet raktam, a kalaptartóba is 2 Pio ovált, utána meg érkezett egy JBL cső a csomagtartóba... most már teljes az összhatás : szuper térhangzás, tiszta magasak, közepek, és dübörgő mélyekNo Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Jól lesz az, a fejegység sem rossz darab...
Ebbe azért már lehet pakolni, látom van hely bőven!
Egyébkén mekkora motor van benne? Olyan furcsa, hogy nincs fordulatszámmérő, még nem nagyon láttam ilyet...
Itt egy kép az én Kicsikémről is:
[Astra]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Szerintem egyáltalán nem rosszabbak az Opel dízelei a konkurenseknél, azért a chippel csak óvatosan, jó szakembert keress, hogy ne füstöljön...
Az, hogy hangos sztem azért van mert dízel, nálam alig hallani a motorhangot (igaz benzines), volt aki már simán ráindított, mert nem hallotta a motort!
Tegyél rá 16-os alufelniket, jelnélküli maszkot, esetleg szemöldököt, hogy morcos legyen... Én szereznék hozzá bontóból fordulatszámmérős órát (szerintem a jeladó benne van).
Elég sok cucc van a G astrákhoz, csak győzd anyagilag...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Most hogy lezajlottak a nyaralások, itt az ideje a fogyasztási rekordok közlésének
Most voltam Németországban és nem hittem a szememnek (ez volt az első külföldi utam az autóval):
G Astra Z12XE, Budapest - München 5.87l/100km (120-130, klíma nuku)No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz ocsi19 #12127 üzenetére
Szia!
Nekem ilyen belépő szettem van elő az Astrámbanl: [link]
Ez már nem szól rosszul. A hangszórókat kb. 2cm-t kell kiemelni, a csipogók pont beférnek a gyári helyre. Kis kézügyességgel és türelemmel gyárthatsz magadnak kiemelőkeretet rétegelt lemezből is. Létezik kisebb 13-as testvére is hátra, amiből szerintem sokat nem fogsz hallani elől. Szóval ha már hátra is akarsz hangszórót érdemesebb a kalaptartóba venned 2 ovált a hátsó ajtó-hangszórók helyett.
A kárpitok leszedése is türelmet kíván. Van a fogantyú takaró mögött 3 csavar, illetve az ajtó alján is 2 csavar. Ezeket értelemszerűen kicsavarod, majd körbe egy csavarhúzó segítségével tudod kipattintani a patentokat. Ezek után leengedett ablaknál felfelé kell lehúzni a kárpitot az ablakkeretről. A neten fellelhető képes leírás is a dologról.
Remélem segítettem!
TacsoNo Stress on Cres - I love my Cruze
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen