Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Greentea
senior tag
Itthon még nem hozta le egyik hírportál sem.
"Kinyílt az ajtó"
[link]
Bár túl sok minden nem derült ki. -
Greentea
senior tag
[Insignia GSI]
Hoppá!
OPC kiváncsi leszek hogy milyen lesz, ez is elég jól néz ki.. -
Greentea
senior tag
válasz Luck Dragon #77177 üzenetére
+1
Nagyon halottaskocsis a beütése. Nem lepődnék meg, ha faceliftkor variálnak majd rajta -
Greentea
senior tag
válasz farkas-j #100345 üzenetére
13,8 teljesen jó. Ha a fogyasztókat rádobod akkor is tartja ezt az értéket?
2 hónapja halt be nálam a generátor H Astran, bent a központi kijelző mellett minden izzó vibrált, kint első fényszóró tompított stb. szintén.szerk: Generátor mellett a saruknál illetve a testkábelnél is érdemes szétnézni. Utóbbit számos Opelben "alulméretezték".
[ Szerkesztve ]
-
Greentea
senior tag
válasz ncc1701 #100367 üzenetére
Ez érdekes. Én anno azt az infot kaptam, hogy mivel a motorvezérlő is beleszól az egészbe, ezért nem feltétlenül elvárt érték a 14,4-14,5V, főleg nem alapjáraton.
De jelzem nem vagyok autóvillamosságis. Viszont ha valóban úgy van ahogy írod, akkor a sok helyen feltüntetett 13,5V határérték mire szolgál? Végül neked kellett testkábeleket cserélned?
-
Greentea
senior tag
válasz mephi666 #100594 üzenetére
Hány évig tudjátok használni a télit, így hogy télen-nyáron fent van? Én is ezen gondolkozom ha elkopik a mostani nyári, bár az újabb 4 évszakosokról is jókat olvastam, hallottam.
Nézegettem mostanában a felniket is, gyári 17-es papucsa a H astranak iszonyúan jól néz ki, csak a felni mellett mire rávenném a 4 évszakos Michelint, vagy Goodyeart.. A kocsi az értékének a negyedén gurulna
-
Greentea
senior tag
Minden egyes lenyomáskor egyet kattanó kuplungpedál jött már valakinél elő? Kb ahogy lenyomom a pedált egyből jön is a kis kattanás (teljes táv 1/3-nál mondjuk), tehát nem teljesen kinyomott kuplungnál. Visszaengedve semmi.
-
Greentea
senior tag
válasz bul07 #100652 üzenetére
Ez egy jó téma.
"Budapesten egészen más a helyzet, a tavaly elfogadott szmogrendelet szerint 2018. október 1-től a fővárosi riasztási fokozat elrendelését követően a 7-es és 8-as környezetvédelmi besorolású [...] járművek (Euro 3-as dízelek) közlekedését lehet korlátozni, ami az összes autó körülbelül 40 százalékát jelenti. 2019- október 1-től további szigorítás lép hatályba, akkortól a 10-es és 11-es környezetvédelmi besorolású autókra (Euro 4-es dízelek) is kiterjed a tilalom, ami a forgalomban lévő kocsik több mint felét érintheti majd."
2018-as [alapjárat] cikkből idézve. Nem tudom, hogy hogyan akarják ezt majd véghez vinni, mert ha Budapest nem is feleltethető meg gépjármű normabesorolásilag az országos átlagnak, akkor is simán %-ban kifejezve kétszámjegyű autópark mennyiséget érintene ez a leendő tiltás. + a zónahatárok kialakítása is több kérdést felvet, hogy az jól alkalmazkodjon Bp városszerkezetéhez. Nagyon kiváncsi vagyok mire fognak jutni.
-
Greentea
senior tag
válasz ncc1701 #100828 üzenetére
Ezt a 241lovas 2.0 turbot még a jobbak közé sorolják, viszont a corsa D opc 1.6 turboja tutira motorfelújítóssá érik viszonylag hamar.
De ugye akinek van pénze majomra, annak legyen pénze banánra is eset. Meg mindenki azért vesz ilyen autót, hogy “kinyomja a szemét”, használtan beleugrani 3.-4. tulaj és X százezer km után.. Necces. Viszont erről sztem nem az autó tehet.
-
Greentea
senior tag
válasz mephi666 #101627 üzenetére
CIM az vicces tud lenni! Előfordulhat hogy amit bele fogsz venni bontottat nem fogja látni a mostani kulcsod mert még a régi szoftver van rajta, így frissíteni is kell. (2007 (astranal pre facelift) előttiek érintettek benne tudtommal)
Én nyáron cseréltem kulcsot (új - gyárit - szalonból), és + 30.000 Ft volt a CIM frissítés a programozással márkaszervízben, szóval az reális ár.
-
Greentea
senior tag
válasz Greentea #101628 üzenetére
Ami még eszembe jutott, hogy a szoftver frissítése az licenszdíjas, így "alapesetben" csak márkaszervízben végezhető el. Ha viszont csak tanítani kell a kulcsot a CIM-hez, arra van pár ember a fb csoportokban.
Kód az igen mindenképp kelleni fog, márkaszervíz 10-esért olvassa ki /db, fb csoportokban (ha jól tudom) a feléért megy. (A mostani egy kis kártyán kéne, hogy legyen)
Forrasztáson nem gondolkoztál? Azt ahogy láttam népszerű, és ki lehet tolni az életciklust.
[ Szerkesztve ]
-
Greentea
senior tag
-
Greentea
senior tag
Ez egy jól összeszedett cikk a CIM modulról a frissítéseiről.
-
Greentea
senior tag
válasz ArthurShelby #102449 üzenetére
Huh de szép ez az autó
-
Greentea
senior tag
Vezérműszíj + vízpumpa cserénél ti hol húznátok meg a lélektani küszöböt árban? (Dízel Astra H 1.7 cdti)
Két szervízt kérdeztem (Budapest), 180k és 210k-t mondtak, tehát 200.000 Ft kb. Ez tud szerintetek máshol olcsóbb lenni? Igazából a tételeket felsorolva (ha nem a kedvezményes bardi, cromax stb. árat nézem) akkor kijön minden + munkadíj. Gondolom pofára máshol se kapnám meg a kedvezményes árat[ Szerkesztve ]
-
Greentea
senior tag
válasz Tikakukac #105339 üzenetére
Sajnos tényleg. Gates szíj cromaxnál 35k, az egyik szervíz meg 84.000-et írt az árajánlatba rá.
ncc1701 Cseréltem az utóbbi időben sok mindent már rajta, de kár eladni, mert jobbat ennyi pénzből nagyon nem kapnék. Csak persze valahol legbelül ez a bújtatott költség kicsit zavar, de ha ennyi akkor ennyi.
vzsryl Az a durva, hogy nem márka, 13. kerületi szervízek, egyik sima, másik szak, de kérek majd egy márkaszervízes árajánlatot is, most már érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Greentea
senior tag
válasz iZol92 #106442 üzenetére
"Ha nagyon lötyög a váltókar, ott kopás van, nem azért ilyen, mert az Opel ennyire nem tud váltót gyártani." - Kérdés persze, hogy mennyire nagy az a lötyögés, de az lötyögött már új korában is - a japánokhoz képest mindenképp. És sajnos tényleg nem tudnak hozzájuk képest.
-
Greentea
senior tag
Jaja. Egyébként erősen szubjektív, nekem a facelift előtti jobban tetszik, azzal a kitétellel, hogy az az extra kanyarkövetős xenon verzió, nem pedig az alap, mert az utóbbi tényleg "régebbi" benyomást kelt szerintem is.
-
Greentea
senior tag
válasz Micsurin #107466 üzenetére
Ha H-ra esik a választás akkor a toronycsapágyakat mindenképp nézd meg. (motorháztető fel, kupak le) Bár a 110 lovas már faceliftes, ott cserélték a műanyag kupakot gumisra. Generátor/töltés probléma is előjöhet, jó villanyos nem árt.
+ amit #107469MaddeNNNN írt, dízel lévén ezek a H-ban is előjöhetnek.Mindenazonáltal én a J-t venném. Hiába nehezebb, ergonómiailag ég és föld a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
Greentea
senior tag
válasz lezso6 #107945 üzenetére
Az a zsanér vagy volt már cserélve, vagy pedig lesz. Kicsit szívás, de simán megoldható. Ha lezárod a kocsit es leulsz melle egy 5 percre, akkor is hallanod kell hogy a motor próbálja becsukni a zsanért. (Ha nyitott allasba maradt és úgy tört el) Erdemes cserelni vagy 3d nyomtatott javitóvéget venni, mert egyreszt szivja az akksit, masreszt volt olyan is kulfoldon amelyik kigyulladt. (Bar nem gondolnám, hogy erre nagy az esely, csak tenyleg a megelőzés)
A kerregés másik okozója a szintén a kesztyűtartó mögött lévő keringető lehet. Akár csak attól is, hogy nincs jól meghúzva.[ Szerkesztve ]
-
Greentea
senior tag
válasz ricsi8800gt #108292 üzenetére
DTH az dpf nélküli, talán az? Bár itthon az talán előny, mintsem hátrány Úgyhogy passz. Nem egy rossz konstrukció, de nyilván 200-300+ezer km-el csodát nem szabad várni.
-
Greentea
senior tag
válasz ricsi8800gt #108295 üzenetére
A kor viszont annál inkább. 20 évesek lesznek lassan, tömítések, műanyagok, csövek stb. minden eltud fáradni. + az előző tulajok. Ha jól látom azt nem írták a többiek, de a Z17DTH különösen szereti a generátort enni + mivel facelift előtti a toronycsapágyakra is jobban figyelni kell, bár már azok valszeg cserélve voltak az összesen.
szerk: Amúgy lehet nem hülyeség facelift utánit keresni és elengedni a DTH-t, ha kívülről nem is látszik, de azért a facelift utániakat megbizhatóbbnak tartják, ha jól emlékszem. (A váltót kivéve)ncc1701:
Jogos, az 1.7 -re es H Astrara gondoltam, amire a válasz ment.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen