Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Tönkrement az F Astrámban a fényszóró kapcsoló (kis rugó és a golyók kiestek, nem határolódnak el a fokozatok és folyamatosan világít a benti lámpa).
Most ilyen kapcsoló van benne:de mindenhol ilyet árulnak:
Kérdésem az lenne, hogy ezzel is fog menni (ránézésre ugyan olyan) vagy nem? Az tekerő alul a műszerfal világítás erősségét állítja?
Köszi előre is!
-
flegga92
senior tag
válasz alkatraz3000 #63349 üzenetére
Köszi!
Menni fog ez után a műszerfal világítás szabályzása is, vagy erre még nem képes? ('91 C16SE GT)
Óracsoport ledesítése mennyi bonyolult? Tegnap csináltam meg az óracsoportot és a középkonzolt, nem akarom, hogy az is kilógjon a sorból.
-
flegga92
senior tag
A működési elve ismerős számomra, csupán az a kérdés merült fel bennem, hogy nem e más módon kábelezték be (pl: a műszerfal világításhoz menő vezetékhez a helyzetjelző/tompított kivezetéséről "lopták" le) Mivel a kocsi elég korai darab, azt gondoltam, hogy a fényerő szabályzós későbbi típusoknál lett elérhető és ezek még nem voltak felkészítve erre.
LED dimmelése kérdéses lesz de igazából eddig is megvoltam nélküle. Kérdés az, hogy a kapcsoló milyen feszültségtartomány között üzemel. A 12V-os állítható led trafón is le lehet 8V környékére menni, és akkor kevésbé világít.
-
flegga92
senior tag
válasz lsebestyen #64822 üzenetére
Én ez alapján csináltam meg pár hónapja, nem bonyolult, max 45 perc volt mindennel együtt.
Foglalat nélküli rizsszem izzót kérj. Ha a kijelzőbe is kell oda a pontos típusa B8.5d, de így nem sok helyen fogják tudni, inkább vedd ki és vidd el. Azt csak két csavar fogja, könnyű cserélni. -
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Kaptam egyik haveromtól egy erősítőt+ládát amit a 3 ajtós F Astrámba szeretnék beletenni. Kábeleket hol érdemes elvezetni? A műszerfalat mennyire kéne szétbombázni?
-
flegga92
senior tag
Sziasztok! Ma vettem az F astrámra bontott carello fényszórót, fel is tettem, de nem egészen passzol. Index búra között befér az ujjam. Faceliftnél ezt más lett az első lámpa is?
-
flegga92
senior tag
F Astránál találkozott valaki a következő jelenséggel, hogy a töltés visszajelző és a fékfolyadékszint visszajelző halványan parázslik? Terhelésre sem változik az erőssége, rámértem 14,5 V van járó motornál, üresen pedig 12,5. Ha a fékfolyadékszint jelzőt kiveszem akkor az rendesen világít (töltésjelző parázslik tovább), fékolaj van benne. Lehetséges, hogy kapott egy kis latyakot a generátor, és ezért csinálja?
-
flegga92
senior tag
válasz diablo1984 #68092 üzenetére
Mentem vele egy újabb kört. Nem akad össze semmi semmivel, de valószínű a vészvillogó kapcsoló lesz a ludas, olvastam, hogy érdekes dolgokat tud művelni. Már megrendeltem a pótlást a héten, mert úgy üzemel, hogy ki van ékelve, mert máskülönben vagy vészvillogózik vagy indexeléskor csak a visszajelző világít folyamatosan. Most elkezdtem piszkálni megint és újabb dolgokat produkált, vészvillogózáskor csak a jobb oldal ment, aztán tovább csesztetve jobbra indexnél a vészvillogó visszajelzője is működött...
Egyszer viszont elaludt a töltésvisszajelző amikor rükvercbe raktam, majd elindulás után újra visszajött. Majd világosban annak a kapcsolóját is megnézem, volt már vele gond.Ha valakinek van még tippje nyugodtan írja
-
flegga92
senior tag
válasz HoaryFox #68102 üzenetére
Az a furcsa, hogy ez szépen tartja a 14,5 V-ot nem ingadozik plusz terhelés ráadásánal sem (fesszabályzóval még csak a robogó ban volt dolgom de ott egyértelmű volt annak a hibája a 3 lábon teljesen eltérő feszültséget adott le). Ráadtam a távolságit, fűtő venti maximumon, hátsó ablak fűtés, ablaktörlők, mélyládának is odatekertem, de a fényszóró sem villog az ütemre, ugyan akkora feszültséggel tölt. Még a diódasorra tudok gondolni de majd megmutatom valami szakinak.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz Luck Dragon #68249 üzenetére
Nálunk is egy hulladék... Új kora óta húz a futóműve amit egyik kötelező szerviz alkalmával sem tudtak megcsinálni, szintén új kora óta nem működött a gyári állófűtés az 5. márkaszervizben jöttek rá, hogy mit csesztek el a gyárban, csörög, zörög az egész, hátsó sárvédő csavarjai eltörtek (!) 3 hónaposan, platónál a szélességjelzők nincsenek a víz ellen szigetelve, nem ér el odáig a védőcső és még sorolhatnám.
Hogy félig ON is legyen az új Vivaro-k nagyon jók 1.6 BiTurbo 145 LE Start/Stop rendszer AdBlueval megfejelve, hosszított, magasított kivileben. Fogyasztása dinamikusan vezetve 6,3-6,5 között alakul. AdBlueból azt mondták, hogy 5000 km alatt eszik meg egy töltetet de ennyit még nem mentünk velük. Ülések kényelmesek.
Pro-kontra a leváltott T5 faceliftes VW Transporterekkel összehasonlítva:
Kényelmesebb, alapból sokkal több benne az extra, fogyasztása a 10-12,5-hez képest ég és föld, sebességfokozatok jobban el vannak benne osztva, a T5-ben 6. sebességbe 90-nél épp elment.
A tükör szörnyű!!! 3 felé van osztva vonalakkal, de baromira nem lehet érezni a hátulját, maradhatott volna a régi nagy ketté osztott tükör. Futóműve sokkal finomabb volt, bár terhelni nem nagyon lehetett. Hiányzik az összkerék, sokat megyünk földúton sárban. Ha valaki ilyet venne, feltétlen kérje a hátsó fűtést, mert az utolsó sorban meg lehet fagyni, ráadásul a motor nagyon lassan melegszik be.Tudom, hogy ez egy átcímkézett Renault, de PSA modellek elbújhatnak minden szempontból. Volt egy ideig előző szériásTrafficunk is soha nem volt vele semmi gond.
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #68091 üzenetére
Meglett a töltésvisszajelző hiba oka. Túltöltött a generátor, feszülségszabályzó, diódahíd csere, meg akkor kapott egy új csapágyat is.
Viszont hazafele dobott egy Check engine-t ami újraindítás után pár másodpercen belül elaludt, illetve kicsit furán indult az autó, de után semmi gond. Kivillogtattam, 13-as hibakód Lambda szonda – nincs feszültségváltozás. Merre található a lambda szonda? Más előidézheti ezt? C16SE motor van benne.
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #68549 üzenetére
Ma kicsit utána jártam a lambda szonda témának. Multiméterrel mérve 0,8 V körül mutat állandóan ami alátámasztja a hibakódot. Ha jól értelmeztem a külföldi oldalak leírásait akkor ennek 0,1-0,9 V között kellene ingadoznia az ideális 0,45 V értékre próbálná az ECU belőni a dolgokat. Persze jobb oszcilloszkóppal megvizsgálni, de erre nincs lehetőségem. Fogyasztásom is megnőtt az elmúlt időszakban, de szinte mindig hidegen, rövid távon megyek vele így eddig is 11 liter körül jöttem ki.
Hibakódot házilag ki lehet valahogy ütni vagy kell hozzá műszer? Check engine nem világít már, csak egy esetleges lambda szonda csere után jó lenne tudni, hogy megoldódott e a probléma.
-
flegga92
senior tag
válasz mohabá 007 #68596 üzenetére
Köszi!
Akkor holnap beszerzek egyet. Denso márka mennyire megbízható? Ez van raktáron, Bosch 5K-val drágább de rendelni kell. -
flegga92
senior tag
Tudnátok ajánlani olyan bontókat ahol tuti van F Astra? Pesten, illetve a 4-es út környékén Szolnokon. Sajnos amit ajánlottak az szombaton zárva van és akkor megyek fel.
-
flegga92
senior tag
válasz h3lios #68960 üzenetére
Én is szenvedtem az F Astránál rendesen. Kezdésnek pollenszűrő csere mert elég könnyen beázik. Aztán én Sonax páramentesítővel fújom be a szélvédőt és a két első ablakot, a többit nem szabad, mert azokon fog a pára lecsapódni. Két szélső szellőzőt az ablak felé állítom, tetőablakot bukóra nyitom és itt szépen ki is tud menni a pára, ennek hiányában picit le kell húzni az ablakot legalább a városban (vagy Szatuna légterelőt venni)
Ezzel a módszerrel idén nem volt szinte semmi pára, a páramentesítőt már el is hagytam. -
flegga92
senior tag
válasz Doggy dog #69513 üzenetére
Pont ma írta ugyan ezt valaki egy Facebookos csoportba. Vagy a generátor rosszalkodik, mert a dízel a generátorról veszi a fordulatszámot, vagy pedig az után izzítással van valami. Figyeljétek meg hideg motornál, hogy egy relé kattanás után egyből jó lesz e.
Többet nem tudok segíteni nem értek a dízelhez. -
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Van közöttetek olyan aki jártas univerzális központi zár beszerelésében? Az alany egy F Astra. Szerencsére a gyári kp zár előre van vezetékelve, és elegendő számú madzaggal rendelkezik. Fő problémám, hogy az ajtóban lévő kábelkötegen nem látok szabad vezetéket, csak a hangszórókhoz illetve a gyári elektromos ablakhoz megy. Érzésre az ajtóban lévő átvezető csatlakozóban is megvan az összes pin. Ezt hogy lehetne kiszedni?
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy lecserélem az öreg F Astrámat. '93 évjárat 210e km 1.6 8V de a hengerenkénti injektoros 101 ló (C16SE). 3 ajtós GT, gyári elektromos ablakok, központi zár, napfénytető, GSI körmány + spoiler, gyári Recaro ülés ami nem makulátlan, de szép huzat van rajta, alufelni 6-7000 futott gumik(klíma, szervó nincs(. Kb 1 éve lett cserélve féltengely tárcsa, betétek, 2 hónapja olaj+ szűrők, hátsó lengéscsillapító, lambdaszonda. Műszaki szeptemberig van rajta.
Hibák: első futómű kopog kicsit húz is, tető ki van fakulva, két küszöb cserés és a szokásos tankbeöntő nyílásnál látszik a rozsda. A többi része rendben van.
Mennyit érhet? Itt egy kép róla. (díszléc megvan)Helyette pedig egy G Astra lenne 1.8 szívó benzines motorral. Erről mi a vélemény? Főleg Bertone coupét keresnék, vagy ha nem lesz szép akkor 5 ajtós. Mire érdemes figyelni, mi a típus betegségük?
Köszi előre is.
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Az asszonynak szeretnénk városi rohangálós kocsit. Egy ismerősünk ajánlott egy Astra H Z14XEP motoros 100e futott, magyarországi, patika állapot, rendszeresen karbantartott.
Eddig 1.6-ot néztünk abból is a Z16XER-t.
1.4-nél is meg vannak ugyan ezek a nyűgök mint a Z16XEP-nél? (membrán, lánc, twinport mozgató)
Mennyire elég ehhez a kasztnihoz városban? -
flegga92
senior tag
válasz Fandango #98851 üzenetére
Köszi!
Voltunk megnézni, műszakilag teljesen oké, rendesen karban van tartva, motor, váltó, kuplung, futómű, beltér mint az új.
Viszont kívülről ocsmány volt. Nem tudom mikor készültek a képek amiket átküldött. Tükör borítás eltörve, minden oldalon 6 db minimum 20 centis mély karc, első lámpában is. Kaptartó törött.
És 1,5 M irányárat adott meg... 1,3 az alja... Annyiból már korrekt 1.6-ot is ki lehet fogni.
A pénz biztos nem kenyérre kell, mert hatalmas ház, zsír új fullos RAV4 hybrid az udvarban... -
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Az asszonynak D Corsakat nézegetünk, még nem sikerült az igazit megtalálni. Tegnap találtunk egy ígéretesnek tűnőt, MO-i valós 90e km-el nem kevés pénzért, de egy patika autóért kifizettem volna. Elmentünk megnézni, de ez fogadott.
Az eladó magánszemély (korrektnek tűnő pénzes házaspár), ők észre sem vették, de hajlandók engedni ezért az árból. Kb mennyiből lehetne javítani? -
flegga92
senior tag
válasz AMD Power #98884 üzenetére
Nem tudnak róla ha volt is szépen megcsinálták, Corsás FB csoportban megnyugtattak, hogy kb mind rohad itt. Valaki szerint hiába csináltatod meg, ugyan úgy rohadni fog. Mondjuk érdekesnek találom, kivágod az ívet, rendesen alapozva, belül alvázvédőzve újra elkezd rohadni 7-8 éven belül.
-
flegga92
senior tag
válasz mephi666 #98888 üzenetére
2008-as, szóval benne van a korban. A Civicet most adtuk el, 4 évvel öregebb volt szinte végig csillaggarázsban tartva, azon a kavics verte le a festéket és volt egy kis felületi rozsda. Mondjuk lehet azért mert ha sózott úton mentünk mindig kicsapattam az íveket, meg a küszöböt.
Ez a házból ítélve fűtött garázsban állt, ott a só is jobban dolgozik mint a -10 fokban.
Holnap megyünk még kettőt megnézni, az egyik tuti rozsda mentes.
A másik A14XER motoros, abban volt motor cserélve lekérdezés alapján. Kasztniban 250e-van. Ott egyedül a vezérléstől félek, okos kereket ha cserélni kell 300e körüli összeget mondanak. -
flegga92
senior tag
válasz diablo1984 #98891 üzenetére
FB csoportban kerestem rá, ott azt mondják, hogy van az A14XER-ben. Többen írták, hogy 300 körül állt meg.
Van egy videó én annyira nem értek hozzá, de nem sima fogaskeréknek néz ki. -
flegga92
senior tag
válasz body007 #98899 üzenetére
Elengedtük, megy a sumákolás. Ajánlottam telefonban érte egy összeget, mert vezérlést is cserélni kell, hidegen becsörren.
Erre, hogy inkább ők megcsinaltatják jövő héten. Kíváncsi vagyok 1 hét alatt milyen lakatost és fényezőt találnak akik állítólag 50e-ből megcsinálják.
Most felrakták a kocsit 50-el olcsóbban + friss műszaki, holott februárig van rajta.
Kevés km sem biztos, hogy jó, mondták, hogy csak helyben használták. -
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Z14XEP alapjáraton kicsit dízeles hangja van, amint pici gázt adok, teljesen csendes, jól húz.
Twinport csatlakozót, ha lehúzom, semmi változás.
Mi okozhatja? A kocsiban 110e km van. -
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Aliról rendeltem H Astrához új bicskakulcs házat, tegnap szereltem volna át, de a toll részét nem igazán tudom a gombbal összehozni, nagyon minimális méret és helybeli eltérés van a gomb 3 körmén. Hozzá adott nyers tollal jó. Mindenképp le kell másolni, vagy van rá más megoldás is?
-
flegga92
senior tag
Coupékkal óvatosan, én 5 éve akartam venni 1-1,4M között 1.8-as Coupét, hát a legtöbb egy lerúgott vödör csavar volt én el is engedtem. Most ilyen árban biztos ki lehet fogni már épkézláb darabot, de nehéz lesz. Érdemes FB csoporban keresni, hátha egy fanatikusnak van eladó, vagy tervezi.
Kabriók között viszont sokkal jobbak voltak hasonló áron.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen