- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- ASUS ROG Ally
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Érdekes monitorral jelentkezett a HP
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fulár
senior tag
Sziasztok!Jó,hogy rátaláltam erre a topikra!Sajnos muszáj egy kis háttértörténetet is írnom,hogy világos legyen mennyire laikus vagyok:
- 37 éves vagyok de soha nem volt autóm és jogosítványom de olyan élethelyzetbe kerültem amit már egyre nehezebb lett volna így megoldani.A jogosítványom tegnap érkezett meg és 2 hete vásároltam egy 2002-es 1.2-es Opel Astra G-t.Első tulajos volt valóban keveset futott és tipp-topp állapotban van.A biztonság kedvéért át lett nézetve szervizben.Benyeltem ezt az összeget nehogy lukra fussak.Semmi probléma sincsen.Az olajcsere-olajszűrő lenne aktuális illetve téli gumik vannak rajta igaz azok szinte null kilométeresek.Meg kellene kockáztatnom már a szezon hátralévő részét azokkal kihúzni.Ma eléggé félve de elmentem gyakorolgatni.Az első önálló vezetés csuma friss jogsival....nem mondom,hogy nincsen semmi para.De az majd elmúlik egyszer.De már elő is jött az első gondom.Sajnos még teljesen új nekem az autók világa.Teljesen hülye vagyok hozzá ezért úgy írom ahogy van:
Tompított fényszóró bekapcsolásakor a bal első fényszóróból folyamatos"motor búgás" hang hallatszik.Mintha a fényszóró magasság állító motor üzemelne és nem akarna leállni.Mint ahogy mondtam a szemvízben sem találtak problémát és akkor sem volt vele baj amikor eredet vizsgálatra vittük a gépet illetve amikor hazahoztuk.Így belement nagyjából 150 kilométer.Azóta mivel vártam,hogy megjöjjön a jogsim az autó nem lett beindítva bő egy hétig.Most meg ahogy elindultam egyből előjött a hibajelenség.Csak sajnos még teljesen hülye vagyok az egészhez de szervizbe sem akarok rohangálni minden szarral.Aztán az idő múlásával majdcsak beletanulok valamennyire.1.5-ös dízel Renault Thalia(2002-es)volt a tanuló autóm.Az Opel karakterisztikája ahhoz képest ég és föld.
Elnézést kérek,hogy ennyire bő lére eresztettem és nagyon megköszönök minden ötletet és jótanácsot! -
Fulár
senior tag
válasz mohabá 007 #92722 üzenetére
Köszönöm!Mint kiderült a bal motor hülyült be eddig még tisztázatlan okokból.Úgy indult be,hogy be sem lett kapcsolva és leállni nem hajlandó.Egyelőre ki lett iktatva,hogy ne legyen komolyabb baj.Nemes egyszerűséggel lehúztam róla a kábelt.Aztán majd egy szaki ránéz.
Jövő hónap elején úgyis szerviz következik.Le kellene cserélni az összes löttyöt a gépben és a hozzájuk tartozó szűröket.Öregecske használt autó vásárlásánál gondolom ez az alap. -
Fulár
senior tag
Sziasztok!Mint laikus szeretnék feltenni egy kérdést.2002-es 1.2 G Astrát vásároltam nagyjából másfél hónapja,Szerencsére idős bácsi orvoshoz járó autója volt.Fűtött garázsban tartott.Szóval tipp-topp de azért vannak hibái.Az egyik,hogy a váltókaron hátramenet kapcsolásakor fennragad a"gyűrű".Eddig nem volt nagy gond csak idegesítő.Kézzel vissza lehetett tuszkolni.De pár napja olyan tisztességesen fent ragad,hogy szenvedés visszatolni és amíg ez nem sikerül addig állok ott mint a batyu f*sz.Ezzel lehetne valamit kezdeni házilag?
Itt van pár kép róla.Csak úgy elkattintott nem megkoreografált képek de ha esetleg megütik a mércét akkor mehetnének az összefoglalóba.
Ma holnap 40 éves vagyok de friss a jogsim és ez az első autóm és nagyon megszerettem.
(Opel Astra G.1.2 75LE.160 ezer kilométert futott.Ez valós!érték)[ Szerkesztve ]
-
Fulár
senior tag
válasz kocolaci #93184 üzenetére
Köszönöm szépen!Nagyon rendes vagy!
A miértjére azért nem têrtem ki mert a logikai érzékem és a kézügyességem az ilyesmihez a 0 felé konvergál.Én sajnos csak a számítógépek,mobilok stb.javïtásában érzem otthon magam.De egy kedves kollégám viszont nagyon ügyes amatör szerelő és kölcsönösen kisegïtjük egymást.Bár ezt ő még nem tudja de ez az ő projektje lesz csak úgy mint a napokban esedékes olaj,szűrők és gyertyák cseréje is. :) Én meg figyelek és megpróbálok tanulni! -
Fulár
senior tag
Sziasztok!Újabb laikus hülye kérdéssel jönnék.1.2-es G-as Astra.Beindítás után a kiegyenlítő tartályból fura"bugyborékoló"hang hallatszik.Nem tudom másképp megfogalmazni.Folyadék áramlásának piszok fura hangja ami még a motor leállítása után is hallatszik néhány másodpercig.A hang független a fordulatszámtól és a motor hőfokától.Elég aggasztó.Érdemes lenne ellátogatnom egy szervizbe vagy érdemes lenne előtte megnêzni ezt-azt?
Köszönöm! -
Fulár
senior tag
válasz mohabá 007 #93266 üzenetére
Köszönöm szépen!Sajnos kicsit sem vagyok otthon ezekben a kérdésekben. :)
-
Fulár
senior tag
válasz Tikakukac #93269 üzenetére
A legnagyobb baj az,hogy az ilyesmit hallani kellene mert elmondani lehetetlen.Nem bugyborékol!Az teljesen biztos.Csak engem mint laikust azért zavar mert természetellenesen hangos,hogy felhúzott ablakoknál is bőven lehet hallani és valahogy nem tűnik"normális"hangnak.
De mindenképpen megnézetem szervízben mert a bal fényszoró magasság állító motort cserélni kell és én teljesen hülye vagyok a házi barkácsoláshoz. -
Fulár
senior tag
válasz Tikakukac #93274 üzenetére
Köszönöm!Ha már úgy is szervízbe kell vinni akkor ott remélhetőleg majd kiderítik!
Holnap meló után olajcsere-olajszűrő-benzin szűrő-pollen és levegőszűrő és gyertya csere.De ezzekkel a dolgokkal a szaktudásom véget is ért.Minden ami ezen felül van az sajnos szerviz. -
Fulár
senior tag
Lenne egy elég hülye kérdésem de azért felteszem mert hátha....1.2-s G-s Astra.
Lenne pár olyan meló amit normális ember otthon elvégezne magának de nekem az érzékem ehhez a döglött menyétével egyenlő. :( Szóval marad a szervíz.Arra lennék kíváncsi,hogy mennyire lesz zsebbe nyúlós a történet mert nekem még új az autózás világa és a tapasztalatom a nullával egyenlő.
Szóval:A 4 gyertya cseréje.Benzinszűrő csere.Ezek meg vannak véve.Tehát ezeket vinném.De csak ezeket.A többi alkatrészt nem!
Pollenszűrő csere.
Hűtőfolyadék csere+kiegyenlítő tartály tisztítás.
Bal oldali fényszoró magasság állító motor csere.(Ezt lehet,hogy halasztanám mert nem sűrűn van rá szükség)
Egy nagyon durva becslésnek is örülnék.És persze tisztában vagyok vele,hogy ez erősen szervíz függő is!
Köszönöm szépen az esetleges válaszokat! -
Fulár
senior tag
Hát urak igencsak el vagyok keseredve.Mint ahogy korábban is írtam,bár már lassan 40 éves vagyok csak 2 hónapja lett jogsim és az első autóm.(1.2 G Astra)Friss jogsis révén tisztában vagyok a korlátaimmal és megfontoltan közlekedek.Vigyázok erre a nyomorult autóra mint a szemem fényêre!Erre ma reggel virradóra a nagybátyám volt olyan kedves és nekem tolatott.Az enyém állt az udvarban.Az első lökhárító leszakadt.Nem tört vagy repedt el de a felfüggesztése leszakadt.Most rohadtul el vagyok keseredve és tanácstalan is vagyok.Felhívtam már 2 könyékbeli szervizt(Komárom-Esztergom megye.Nyergesújfalu)de ilyen melót nem vállalnak.Én pedig totál laikus vagyok és teljesen fakezű az ilyesmihez ezért a legpitiánerebb dolgokkal is szervizbe kell(kellene)rohangálnom.És saját zsebből kell kigazdálkodni mert a biztosítot nem keverném bele ebbe a történetbe. :(
-
Fulár
senior tag
válasz Tikakukac #93551 üzenetére
Köszönöm szépen!Holnap meló után körbefényképezem és felrakom a képeket ide is hàtha az alapján tudsz-tudtok valami okosat mondank mert én olyan nyomorult hülye vagyok hozzá,hogy azt sem tudom mit kellene nézni vagy mi az amit làtok egyàtalán. :(
És még egyszer köszönöm! -
Fulár
senior tag
válasz bozont #93563 üzenetére
Próbálkozom de a legközelebbi is ordas rohadt messze van innen. Illetve van egy Opel márkaszerviz nem messze akik minden további nélkül b bevállalják ezt a melót.De márkaszervizre rámenne a családi büdzsé. Az előbb kaptam egy kis biztatást az egyik szerviztől.Be kell gurulnom személyesen és ránéznek.
És igen,igazad van!Úgy értettem,hogy"saját zsebből",hogy a biztosítót kihagyjuk a buliból! -
Fulár
senior tag
válasz Tikakukac #93592 üzenetére
Amit nem látni ott minden éppen maradt szerencsére!Ezek a sérülések vannak jelen.De,hogy ez,hogyan sikerült.....Olyan volt...nem is tudom.Mintha a két autó egy pillanatra összeakadt volna és amikor a hülye f*sz elindult előre akkor szakította le a cuccot.És akkorát csattant,hogy majdnem behugyoztam.Mindenesetre a szavaid azért megnyugtattak kicsit! Köszönöm!
Egyébként éreztem,hogy első autónak ez így nem lesz oké mert ha nem én töröm meg akkor a szerencsétlenségemnek köszönhetően valami barom fogja.És ez be is jött.Még csak másfél hónapja van meg.
Egy szakadt romhalmaz és főleg olcsó kis Corsát szerettem volna első járgánynak és azt egyből nem sajnáltam volna annyira.Vagy egy olyan kis Szuszka Swift is jó lett volna amire talán már az életben nem lett volna többé műszaki.
Tényleg el vagyok kenődve mert sikerült kifogni ezt az elképesztően szép állagban megőrzött gépet amit nagyon megszerettem és nagyon vigyáztam is rá.És erre most itt slukkolom a bránert. -
Fulár
senior tag
Szomorú vagyok,hogy hülye vagyok az autókhoz de félek ez már nem is fog megváltozni.
Korábban már írtam,hogy az 1.2-es 17 éves G Astra talán hengerfejes lehet.A vezetőülésben ülve a bal oldal felől a beindítást követően egyből erős...."folyadék áramlási hang"hallható.Sajnos ezt nem tudom leírni másképp.Hallani kellene.Nem folyadék bugyborékolás csak erős"áramló hangszerűség."De érdekes módon már tünetet nem produkál.A kiegyenlítő tartályba nem bugyog a víz és a lötty szép tiszte benne.Nem fogy és nem is forralja a vizet.Olajbetöltő nyílásnál nincs gyanús lerakódás.Mihamarabb elviszem szervízbe és elrebegek pár imát....
De közben nehogy jó legyen felütötte a fejét még egy jelenség.A bal hátsó kerék környékéről alacsony sebességnél ütemes kattogás vagy inkább ütemes"ütődő"hang hallatszik ahogy forog a kerék.Érdekes,hogy magasabb sebességnél egyből elkussol.Alánéztem és mint laikus nem láttam semmit sem ami letört vagy lógott volna.Hogy ez mi a rosseb lehet.....
Mihamarabb elviszem szervízbe,hogy fény derüljön erre a két dologra és ha nem megyek csődbe miatta akkor jövő tavasszal kap új félbetéteket és tárcsákat.De én onnantól kezdve megfogadtam,hogy egy fillért sem költök rá többet természetesen a kötelező karbantartásokon kívül.Ha felmerül még valamilyen komoly probléma akkor inkább megpróbálom elpasszolni bőven áron alul.
Egyébként ha hengerfejes akkor mire számíthatok?Egy 80-100 ezer forintra?Persze tudom,hogy ezt így nem lehet megmondani hiszen csak a kibelezés után fog kiderülni,hogy mi a helyzet.
Ha viszont nem hengerfejes akkor mi a fene csinálhatja ezt.... -
Fulár
senior tag
válasz diablo1984 #93723 üzenetére
Köszönöm!Bár igazad lenne! Már múlt hónapban meg kellett volna nézetnem de akkor lettek megcsinálva a használt autó vásárlása utáni kötelező körök:Olaj-olajszűrő-benzinszűrő-Pollen és légszűrő-gyertya és hűtőfolyadék csere.Anyagilag akkor màr nem tudtam màst bevállani.
-
Fulár
senior tag
Ne haragudjatok,hogy megint jövök a laikus láma kérdeseimmel és egyúttal szeretnêm megköszönni a sok eddigi segítséget is!
Anyagilag nem győzöm egyben de szépen apranként szeretném rendberakatni a verdán az összes olyan hibát amiről tudok.Azaz inkább karbantarásnak mondanám.(G Astra.1.2. 2002-es)
Ahogy fentebb is írtam a legelső és legfontossabb az a nyomorult folyadék"kluttyogás"felderítése.
A fékek rommá vannak kopva.Cserélni kell a fékdobokat-féktárcsákat ezek minden velejárójával együtt.Arra lennék kíváncs,hogy átlagos árakkal számolva vajon mekkora összegekre lehet számítani?
Ja,még amit majdnem elfelejtettem.Extrém módón párásodik a szélvédő.Lekezeltem párásodás elleni cuccal de semmit sem ért.A borotvahabos módszer is csak nagyon kicsit.Ha lelövöm a ventillátort vagy a klïmàt akkor egyből jön a pára és nem làtok szart sem.Elképzelhető vajon,hogy a"csappanytú"belső keringetés módban megadta magàt....?Más ötletem nem nagyon van.Reménykedtem benne,hogy a pollen szűrő csere és a pàramentesítő cucc majd segít de sajnos ugyan olyan rossz a helyzet.Màr-màr életveszélyes.Ezt is megnézetem majd.
A tanulságot levontam.Öreg használt autó vásàrlása esetén könnyű lukra futni!És aki annyira tàjékozatlan vagy inkább hülye....az autókhoz mint én az ne sajnálja az az X összeget és nézesse àt a gépet mielött megveszi mert a makulàtlan külső bizony rejtegethet kellemetlen meglepetéseket.
Azóta bújom a netet és próbálok okosodni és ha visszamehetnék az időben pár hónapot biztosan nem venném meg ezt a tréfit. -
Fulár
senior tag
A pollen szűrő alig néhány hete lett cserélve.És egyúttal át is lett nézve,hogy nincs e eltömődve a légbeömlő falevévvel vagy egyébb retekkel.De,hogy a"csappanytyúval"mi a helyzet azt nem tudom.Azt akkor nem is néztük.Ha meg néztem is volna szerintem azt sem tudtam volna akkor,hogy mi látok.....
De ha a fékek miatt egyébként is muszály szervïzbe vinnem majd ezt is megnézetem.Eddig egyelőre több bánatot okozott ez az autó mint örömöt. :) -
Fulár
senior tag
ntomka: Köszönöm!Ma beadtam szervízbe.A párásodás oka mint kiderült,hogy belső keringetés módban ragadt a rohadék.És a hátsó fékdobok szinte már nincsenek is. Mindkettő csere.
-
Fulár
senior tag
Sajnos nem győzök mindent egyszerre anyagilag.Az elsők majd jövő hónapban lesznek cserélve.
Még nem tudom,hogy mennyibe fog fájni.Egyelőre csak azt vártam meg ott helyben ha már felajánlották a lehetőséget,hogy megnézzük a tárcsák állapotát és kiderüljön.hogy cserések vagy sem.Holnapra meglesz az árajánlat miután kiválasztottam milyen márkájú és árfekvésű alkatrészt szeretnék.(Vagy majd elfogadom az általuk javasoltakat)
Szerencsére ez egy párját ritkítóan becsületes szerviz hírében áll. -
Fulár
senior tag
Szia!Ha még aktuális.Delphi dobokat kap a gép.Tokkal vonóval munkadíjjal együtt lesz a vége
29600 pénz.
Az már egy másik történet,hogy átnézettem az egészet töviről hegyire(amit vásárlás elött kellett volna)és bele kell fektetnem 147 ezer forintot,hogy rendben legyen.Ebben már benne van a fent említett összeg is.Szilentek-stabilizátor rúd-lengőkar-spirálrugó stb stb.Ezek mind katasztrofális állapotban vannak.
De aki olyan nyomorult hülye állat mint én és nulla tudással és tapasztalattal kereskedésben vesz öreg használt autót az meg is érdemli.Jó drága tanulópénz volt nem mondom.És ez még közel sem lesz a vége mert majd cserélni kell az első féktárcsákat is és lassan a generátor is felújításra szorul.
Most már akkor is rendbe rakatom ha száraz kenyéren és vizen kell élnem egy darabig.
A kereskedésekben tárt karokkal várják a madarakat!Az én példám is jó okulásnak!Érdemes benyelni azt a X összeget és alaposan átnézni vagy átnézetni a kiszemelt autót mert szemrebbenés nélkül úgy átba**nak,hogy csak úgy csörög. -
Fulár
senior tag
válasz body007 #93804 üzenetére
2002-es 1.2-es sötétzöld G Astra Sedan friss műszakival és látszólag(de csak látszólag) makulátlan állapottal.147 ezer lekérdezett és elméletileg valós kilométerrel.680 ezer pénz volt.Ebben benne volt az átíratás.
De vannak azért itt furcsaságok.A szevizes sráccal dumáltam és megemlítette,hogy így ebben az állapotban a büdös életben nem menne át műszakin és ez már akkor is ilyen volt amikor megvettem.Nem az alatt a nevetséges 600 kilométer alatt amortizálódott le amit én beletettem.Valaki hetente megy ennyit
Én ehhez teljesen hülye vagyok.Nem tudom,hogy tolnak át ilyen műszaki állapotban lévő autókat a vizsgákon de valahogyan mégis megteszik. -
Fulár
senior tag
válasz Tikakukac #93806 üzenetére
Mondom én,hogy tök hülye vagyok hozzá!
Eggeeeen....ez azért nekem is gyanús volt.Jobb lett volna ha őszintén retkes a cucc.Bár ebben a kereskedésben mindegyik így ki volt ganajozva.A sok milliósak éppen úgy ahogy a 150 ezer forintosok.Volt ott egy figura aki folyamatosan porszívózta és súrolta az autókat.Egyébként egy Tatabányai kereskedésről van szó.(Komárom-Esztergom megye)
Az a kiegyenlítőtartály a jármű legszebb ékköve!Azóta ki lett pucolva.Így már oké.Friss képet nem tudok prezentálni mert a héten még a szervizben héderel a járgány.Majd pénteken hozhatom el ha viszek nekik sok pénzt.
Amit tudok,hogy az utolsó tulaj egy öreg fószer volt aki nem is foglalkozott vele viszont nem is igazán használta.Már nem ment át az orvosin és elméletileg ezért szabadult meg tőle.Mint magán személy hiába hirdette.Nem tudta eladni.[ Szerkesztve ]
-
Fulár
senior tag
válasz Tikakukac #93808 üzenetére
Fennállt a hengerfej gyanú de szerencsére azt legalább megúsztam.Most már szép tiszta.És nagyjából 300 kilóméter megtétele után tiszta is maradt.
Kollégám kiegyenlítője is nagyjából így nézett ki a kis C Corsáján.Kimosás után az övé is tiszta maradt.És ő már nagyjából egy éve ganajozta ki. -
Fulár
senior tag
SPF:Igazán nincs mit!
Kösz fiúk! Azóta informálódók és próbálok tanulgatni ezerrel.
A Topik tali jól hangzik de félek,hogy addig felgyújtom a verdát vagy böribe kerülök amiért megdobálom a kereskedést szarral!
Na igen.Tanulópénz megvolt.Szopóroller megakör.
Ui:Én kis naív már azt hittem,hogy a mai világban már nem lehet trükközni a műszakival.De akkor nincs kicsukva,hogy nagyot tévedtem. -
Fulár
senior tag
Kösz mindenkinek!Jó arcok vagytok! :)
Természetesen nincs ezzej baj!Egy lassacskán 20 éves és mérsékelten elhanyagolt autóra nyílvánvalóan kell költeni többet vagy kevesebbet!Abban azért bízom,hogy meg is fogja hálálni a törődést!
Leginkább arra akartam kilyukadni,hogy nagy rafkós bránerek ezek a kereskedők hiszen még a szart is el lehet adni ha szépen van becsomagolva!Persze csak akkor ha van olyan hülye aki meg is veszi! :) Az viszont klassz dolog,hogy vagyunk páran akik életben tartjuk ezeket a 20-25véves járgányokat,még ha néha kényszerből is. -
Fulár
senior tag
Szerdán elhoztam az autót a szervizből.Remélem,hogy egy darabig okés lesz mert jó vastagon fogott a tinta a végén..Mint a szervizekben általában.Pedig még félig meddig haveri alapon is melóztak.Bár az tény,hogy elég nagy generált kapott.A teljesség igény nélkül:Hátsó fékdobok-fékpofák.Lengéscsillapító-Stabilizátor összekötő-Futómű rugók stb stb.
Nagy kő esett le a szívemről.
Én írtam korábban,hogy talán fennáll a gyanú,hogy hengerfejes is lehet akár.Már majd megbolondultam az állandó folyadék kluttyogó hangtól az utastérben.A radiátorral volt valami gebasz.A szaki részletesen el is mesélte a történetet jó laikus révén nagyjából a harmadik mondat környékén kezdtem elveszíteni a fonalat. A lényeg az,hogy most síri csend van.Meg lett reparálva a külső belső-keringetést állító"lamella"is.Nagyságrendekkel jobb a helyzet a párásodás szempontjából.Bár mintha a G-s Astrák egy minimálisan hajlamosabbak lennének a párásodásra az átlaghoz képest.De nincs sok viszonyítási alapom ezért lehet,hogy csak beképzelem magamnak.Most mindenesetre örülés van. -
Fulár
senior tag
Azt kellene kitapasztalnom,hogy-hogy lehetne a leghatékonyabban lenyomatni a párát.A Szélvédőre irányított csutka melegre állított fűtés csumára kinyitott befúvókkal eddig nem éppen volt a legcélravezetőbb módszer.
-
Fulár
senior tag
válasz bozont #93848 üzenetére
Sajnos a klíma töltésre szorul.
Ha letörlöm viszonylag hamar visszajön a nyomorult pára.Illetve menet közben lakott területen kívül nagy sebességnél nem is igazán szeretem törölgetni.Az utóbbi időben rengetegen eldobták a kanalat ezen a rohadt 10-es főúton. A párásodás egészen addig tart amíg nem lesz kellemes meleg az utastér hőmérséklete.Addig viszont tényleg vagy nem győzőm törölgetni vagy kénytelen vagyok kicsit lenyomni az ablakokat.Ami ilyen hűvösben már nem annyira mókás.ntomka: Köszi!Majd kicsit visszaveszek a hőfokból.
[ Szerkesztve ]
-
Fulár
senior tag
válasz Tikakukac #93851 üzenetére
Neeeeemmmm! Működik a klíma!De tényleg! Nyár végén azért használgattam.Fújdogálja a hűvöset.Minden rendben vele.De arra már nem elég,hogy lefagyassza a bránert.
Az mondjuk már megfogalmazódott bennem,hogy ha elsütik ezt a klímát csak tölteni kell vakert akkor érdemes lenne megkérdezni,hogy"Nos akkor miért is nem töltetted fel...?"[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- Milyen monitort vegyek?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Villanyszerelés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest