Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz djalmasi #64826 üzenetére

    Szerződésre tudsz hivatkozni talán, bár nem hiszem, hogy szerepel benne a fogalom.

    Buliban hasznos! =]

  • Essejó

    veterán

    válasz djalmasi #64826 üzenetére

    Hét éve van kábel netünk, és vakamikor úgy 4 éve volt hogy azt vettük észre, hogy iszonyat szakadozik - belassul. Parancssorbol pingeltem a google szrvert és 10 perc alatt volt 15-20.000 packettloss. Hetekig jöttek átlag kétnaponta a szerelők, kicseréltek mindent is. Én meg mindig újranyittattam a lezárt hibajegyet. A végén már hárman jöttek. Mint kiderült a harmadik valami főnök volt. Na az nekilátott itt hisztizni, hogy ez van, ha nem tetszik le kell mondani az előfizetést.
    Én meg csendesen rászóltam hogy fejezze be vagy kap valamit hirtelen. A vége az kett, hogy szétszedték az iptv-t és a netet 2 db hgw-re, és csoda történt megszünt a packettloss.
    Aztán kb fél év múlva hirtelen nem volt net, de az iptv ment. Bejelentettem, jött szerelő kicserélte a hgw-t, és lett net. Másnap viszont nem volt iptv. Bejelentettem, jött másik szerelő, közölte nincs hiba csak már 1 hgw-n van minden szolgáltatás, átdugta az iptv lant és volt tv adás is. Magyarázat, nem lehet egy előfizetésen két hgw.
    Egy tanulsága van a történetnek. Nem szabad hagyni, hogy valami rizsával lerázzanak, és mindig ugyanazt a hibajegyet kell újranyittatni. Ugyanis így nem jött össze a Telekomnak a 72 órás javítás, és vagy 4 hónapig kötbér címén ők fizették a szolgáltatást.

    Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?

Új hozzászólás Aktív témák