Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Krizsi_l

    újonc

    Sziasztok

    Van egy problémám amibe már többször is belefutottam, de nem tudtam rá megoldást találni. Outlook notebookon amit jellemzően több szolgáltató által biztosított hozzáféréssel használnak, egy email címmel. Mivel mindenki csak a saját smtp-jét engedi át felveszem annyiszor a fiókot ahány szolgáltató előfordul a gazdi mozgáskörzetében. POP3 beállítás minden fióknál ugyanaz, az SMTP szolgáltatóhoz igazodó. A "Speciális" fülön beállítva, hogy 10 napig maradjon az üzenet a kiszolgálón.
    A levelek annyiszor jönnek be ahány fiókot vettem fel. Meglehetősen idegesítő mikor az egyébként is szapora spamek többszörözve jelennek meg.
    Amivel megpróbálkoztam: fiókok töröl, újra felvesz; adatfájl javítás scanpst-vel. Ezek egyike sem segített.

    Ismertek-e ennek javítására valami eljárást ?

Új hozzászólás Aktív témák