Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pszicho

    tag

    Amúgy az egész játékban vagy az itemek gyengék, de aránytalanul, vagy pedig a bossok túl erősek. Túlzottan magas a sebzés értékük a játékbeli itemekhez és karakter statokhoz viszonyítva.
    Túl magas a sebzésük, a hp-jük meg túl kevés.
    Szeretem az elnyújtott harcokat a bossok ellen, de ez így játszhatatlan.
    Tier 6-os mapon tök jól elmegyek a coc ice nova assasinommal, de a boss 1-2 hittel megöl.
    Aránytalanul kevés a hp a tájékban, pedig ez a kaszt pont erre épül szinte.
    Egyébként a Tier 6 Necropolis mapról van szó.
    Mindkét karakteremnél viszonylag jó itemek, 80 fölötti resist értékek.
    Csak úgy kíváncsiságból beléptem a 85-ös szintű tornado shot rangeremmel, aminek 20 k körül volt az evasion értéke. Ugyanúgy megpurcant ő is. Így sajnos játszhatatlan a játék. Nézek valami másikat, ezt pedig hanyagolom. Amúgy annyira neveségesen szembetűnően le vannak butítva az itemek, hogy egy 6 exás armor is fika értékeket ad a védelemhez.
    Nem hinném, hogy 1000 armor, vagy 300 energy shield, vagy az a másik 3-4 nevetségs bónuszt adó érték kihúzna a fosból egy boss ellen, ami egy itemen van.
    Ha meg szólok valakinek leveretni a bosst megint elmegy 2-3 c, többe kerül a map, mint amennyit hoz.
    Fölösleges ennyi időt beleölni egy ilyen direkt lebutított játékba.
    Kár érte, pedig a legkidolgozottabb mmorpg, amivel eddig találkoztam. Átestek vele a ló másik oldalára.
    Ha már ilyen okosak a fejlesztők csinálhatnának egy indexet a mapokhoz, hogy mielőtt valaki belép rájuk lássa, hogy mely resist értékek kellenek adott maphoz. Ha épp chaos resist, akkor legyen lehetőség átöltözni, ugyanis mind a 4 értéket nem lehet 80% fölött tartani, hogy közben a gatyád se menjen rá.
    A mapozás már most halál unalmas volt számomra, pedig még végig sem vittem a mapokat.
    Még jó, hogy nem töröltem le, most legalább újra tolhatom a Kingdom Of Amalur: Reckoning- al.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák