Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Halexa

    friss újonc

    Sziasztok! Segítséget szeretnénk kérni. Vettünk ebayen egy hőcserélőt Olaszországból, természetesen nem jót küldött az eladó. Megbeszéltük vele h visszaküldjük a terméket ő visszafizeti az árát, belement. Küldött címet, hova, mivel küldjük vissza, azt hiszem valami előrenyomtatott szálllítólevél félét, de ha jól tudom itthon nem volt ilyen futár ezért mi másikkal gls küldtük. Az ebayen kitöltöttük az adatlapot, h visszaküldjük a cuccot, de nem engedett a szállító módosítani, ezért így ment tovább a folyamat. A gls nyomonkövetés szerint október 22-én elment a termék és október 25-én átvették, de az ebayen csak az látszik, h elment, az átvétel nem. Küldtünk emailt az eladónak h jelezze vissza az ebay felé h megkapta, de attól félek nem teszi meg. Gondolom az ebay az ő visszajelzésére vár. Kérdésem az lenne, h mit lehet tenni ha nem jelez vissza, az ebay ad neki bizonyos határidőt erre és ha ez eredménytelenül telik el akkor ad nekünk lehetőséget h jelezzük panaszunkat az ebay, paypal irányába? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm, egy kezdő ebayes.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák