- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corleone33
aktív tag
csak nekem tűnik úgy mintha lassabban menne a pénzátküldés számláról paypalra vagy az én oldalamon bicsaklik valami?
Szerdán délelőtt/délután indítottam el a tranzakciót OTP netbankról és azóta is várom még
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Topikgazda
válasz Corleone33 #40001 üzenetére
Annak péntekre ott kellett volna lenni én 1 napot látok +ba a 2-re. De persze lassabb ezek a home office dologgal, bár nem értem a PayPal munkaszervezését most már.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Corleone33 #40003 üzenetére
Ha nem hagyta le a rendszer a transfer id-et, akkor már csak hétfőn valószínű a PayPal egyenlegen a jóváírás. Addig nincs értelme bárhova írni.
-
havri1
félisten
Helló!
Régóta van egy előfizetésem, itt PH-n, havonta szépen vonja le a pénzt PP-ről.
Tegnap egy internetes játékra vettem 1 havi előfizetést, megújuló, tehát le kell mondanom ha nem kell.
Nem kell.
Belépek, keresem, nem találom szerintem..(minden belépésnél más a felület lassan?!?!)
Beállítások/kifizetések/Automatikus kifizetések -kezelés/aktív alatt 4 volt.
Spotify, amit már emlékeim szerint lemondtam régebben, aktív, de nem volt levonás, tehát nem értem.
Microsoft - nem emlékszem vásárlásra PP-vel, nem volt levonás, de aktív.
A játék is itt van, amiről szó van, viszont nem látok rajta semmi infót, hogy havi stb.
Steam, itt egyszeri vásárlásom volt, nem, értem ez mniért van itt- aktív.És ennyi. Ezzel semmi gondom nem lenne, de hol a PH-s előfizetésem? TUTI aktív!!
Mivel az egyetlen aktív előfizetésem nincs itt, így gondolom nem jó helyen keresem ezt a játékot sem.Jó, mondom megyek megnézem a tevékenységben a PH-t.
Tevékenység.
Listázás 2019.01.20- mai napig.3 azaz 3 tevékenységem van. 300-nak kéne lennie. Hol a többi?
Nincs szűrő , semmi.Pls help!
Köszi
[ Szerkesztve ]
havri
-
Topikgazda
válasz havri1 #40005 üzenetére
Töltsd le valamelyik a havi számlát és nézd meg hogy ott látszanak-e.
De a tegnapi esetleg még nem futott végig.
amiket meg nem használsz deaktiváld, nem fog eltűnni a listából de akkor pénz nem fog menni abba az irányba. A PH-nak van technikai gondja a PayPal fizetésekkel.
Az egyéb adataid megvannak és stimmelnek? -
havri1
félisten
-
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a paypalon egy már megnyitott vitánál újabb hozzászólást nem lehet írni?
Mert, ha belépek a Resolution Centerbe, akkor nálam az adott claim-nál nem enged új hozzászólást írni.Adott esetben egy megrendelt termékről lenne szó, amit expressz szállítással (5-8 munkanap) rendeltem meg, még március 8-án.
A paypalnak március végén írtam, hogy még mindig nem kaptam nyomkövetési számot, illetőleg a shop sem válaszol az e-mail-re.
Másnap küldte a nyomkövetési számot a PP, de még a csomag mai napig sehol sincs, illetőleg a shop online weboldala is megszűnt!
Ez esetben mit lehetne tenni?
Ezt szeretném a PP felé közölni, hogy a shop sem elérhető már.
Mivel szerintem ha megérkezik a csomag, úgysem a megrendelt termék lesz benne, ha már a shop is megszűnt.Válaszaitokat előre is köszönöm.
Samsung S9
-
Kékes525
félisten
Nem akar rendesen működni a paypal. Többször próbálkoztam, de a művelet befejezése helyett hibaüzenet nélkül visszadobott a vásárlás helyére. Végül az internetes bolt úgy jelezte, hogy a pappal érzékelte a vásárlást, de a pénzt még nem utalta át. Mi van ilyenkor?
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Kékes525
félisten
-
-
Kékes525
félisten
Másodszor is megnyomtam a boltban a fizetést, paypal látszólag mindent megcsinált, de semmi. A tevékenységeben április 13.-ai az utolsó tétel. Egy visa gold kártya van hozzákapcsolva. De ha bármi is van, miért nincs valami hibaüzenet? Pont úgy csinálja, mintha minden rendben lenne.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #40023 üzenetére
Nem forint? A linket amit adtál nálam forint beállításos. Mert az oldalukon egy help azt írja hogy $-on kell állnia, ha PayPal-al akar valaki fizetni.
Ha ekkor sem akkor viszont az üzlet profilt tekintve esetleg korlátozás az idejövő dolgokban. Nálunk is vannak amiket nem lehet kiküldeni az országból ebben az időszakban.[ Szerkesztve ]
-
Kékes525
félisten
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #40025 üzenetére
Egyszer sem vonta le, mert akkor lenne a PayPal-on vásárlásod. Szerintem $-ban fizess. Állítsd át. 30 $-nál 0,5 $-al több az forint árfolyamuk
De ne értem, akkor eddig sosem nyomtál rá erre a Complete Payment-re?
Pl: eBay, alapértelmezésben ha nincs gyors fizetés az eBay-en bekapcsolva, a fizetés gombra kattintva belépek a PayPal-ra, vissza jön az eBay fizető oldala és ott a fizetés gombra kattintva (lényegében ua a gomb) kifizetem. Lehet hogy itt is így van.[ Szerkesztve ]
-
Kékes525
félisten
"De ne értem, akkor eddig sosem nyomtál rá erre a Complete Payment-re?"
Soha, mert nem is volt ott. Szerintem azért tette ki, mert valami problémát érzékelt a fizetésben.
A boltról indítottam a fizetést, az átvitt a paypal-ra, ott láttam a boltból áthelyezett fizetési kérelmet. Azt le OK-ézva visszakerültem a boltba az Order Details-ra. De ha bármilyen hibát is csináltam, vagy bármilyen hiba is volt, azt kezelnie kellene a PayPalnak. De nem volt hibaüzenet.A bolt-nál az Order Details-on ez a hibaüzenet volt.
"Your payment with PayPal is not complete!
Unfortunately we haven’t received your payment through PayPal yet. If you have already completed the payment process with PayPal please give it at least 2 hours to get updated in our system. If after two hours you still have problem with the payment, please either try again or contact customer service for help.
If your payment is not complete with PayPal you may try the button below to complete your payment."
Már letelt a 2 óra.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Elar
senior tag
Sziasztok
Bocsánaet szerintem egy alap kérdésem van.
Valakinek fizetnék x eurót.
"Termékért vagy szolgáltatásért fizet? Jelölje be a négyzetet, így az arra jogosult vásárlásokat fedezni fogja a PayPal vásárlási védelme."Ha ezt bejelölöm akkor az + költség nekem vagy az illetőnek?
Külön nem írok köszönömöt, de köszönöm szépen ha válaszolsz :)
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #40027 üzenetére
Nem szokott ilyen 2 órás akármi lenni a PayPal-on. Ha van fedezet akkor azonnal, de maximum pár perc és látod könyvelve és kifizetve.
Ha már ők ilyet írnak akkor valami probléma van a rendszerükkel, mert ez nem normális üzemmenet.
De mivel sikertelen volt az előző akkor rányomhatsz erre és egy újbóli fizetést indítasz. De ne forintban fizess.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
Üdv!
0 Ft van a PPal számlámon és valamiért a bankszámláról PPalra utalás nem működik (04.04 óta nem jelent meg az átutalt összeg a PayPalon...). Viszont SOS kellene pénz a számlára, mert valakinek pénzt kellene küldenem.
Ha hozzáadom a bankkártyát, akkor a kártya terhére tudok küldeni a PayPalról? vagy mi a megoldás?Másik kérdésem.
Valaki utalt nekem a Paypalra egy összeget 3 hete, ami azonnal "felfüggesztett" státuszba került? Ez mitől lehet? Talán azért mert vásárlásként küldte az összeget? A Paypal azonnal levont belőle 4,37%-ot, az illető viszont a teljes összeget kéri vissza, amit a fentiek miatt nem tudok visszaküldeni neki és már feljelentéssel fenyegetőzik...Bocs ha hülyeséget kérdezek, de gyakorlatilag nem használtam korábban a PPalt és lett egy kellemetlen ügyem, amit már hetek óta próbálok megoldani, de nem tudom (ottani ügyfélszolgálat egy katasztrófa, a paypalos leírásokon meg egyszerűen nem igazodok el a konkrét kérdéseket illetően).
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40031 üzenetére
Ha kártyát hozzáadod, leírás az Összefoglalóba 3. pont és még hozzá a 4. pont, akkor lesz pénzforrásod, így ha refundként küldöd vissza, akkor az aki küldte az által kifizetett összeget kapja vissza.
Hozzáadás előtt a kártyán legyen elérhető összeg minimum 500 Ft.
21 nap a pénzhez való hozzáférés mert kezdő eladónak tekintenek és a vásárlói védelem biztosítása miatt van zárolva. Ha tételsorra rákattintasz ott van refud gomb, vagy ha dispute indult ellened akkor azon részen.
Eddig egyébként úgy volt ha a zárolás ideje alatt refund akkor megy vissza simán a pénz.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
Köszönöm.
És ha most megteszem ezt a kártya hozzáadást, akkor mikor tudok a PayPalról visszautalni az illetőnek?
"Eddig egyébként úgy volt ha a zárolás ideje alatt refund akkor megy vissza simán a pénz."
Visszautalnám, de a Paypal levonta a "kereskedői" díjat (magánszemély vagyok) ezért nem lehetséges a teljes összeget visszaküldeni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40033 üzenetére
Miután megkaptad az értesítőt hogy kártyát adtál hozzá, pár perc. Persze az összeg 800000 Ft alatt kell hogy legyen. Mert ekkor közbe jön egy ellenőrzési móka és pár nap, de 1 hét is lehet amíg lerendezed. De szerintem ha még zárolt azt fogják visszaküldeni.
Azt küldik vissza amit az illető fizetett, nem azt amit te kaptál az egyenlegedre, így ők a teljes összeget küldik vissza.
Lényegében sztornózzák a díjat, kiegészítik bruttóra, de mivel változott a szerződési feltétel nálad lesz felszámolva valamennyi költséghányad főleg ha dispute indult ellened a vevő részéről.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
Ez jól hangzik. Már azt hittem meg kell kérnem egy idegent hogy pár száz Ft-ot utaljon már a PP számlámra...
És ha már a kártyám hozzá van rendelve és a vitarendezési központban rányomok az összeg visszautalására, akkor a felfüggesztett összeg + a kártyáról pár száz Ft lesz visszautalva igaz? Tehát nem a kártyáról veszi le az egészet.Azt még meg kell mondjam, hogy az ottani ügyfélszolgálattól segítséget kérni írásban kb olyan sikeres, mint galambokkal sakkozni. Egyszerűen folyamatosan másra válaszolnak mint amit kérdeztem, kb mintha egy Monthy Python-jelenetet néznék. Csak azon röhögök, ezen meg sírni tudnék... 8 levélváltás után nem tudtam meg miért lett a felfüggesztés és miért nem jelent meg a pénzem a PP számlán, pedig minden létező adatot-azonosítót megadtam...
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40035 üzenetére
és miért nem jelent meg a pénzem a PP számlán
Várjál egy kicsit nem azt írtad hogy látod a bejött összeget csak hold állapot, felfüggesztett?
Ha ez az új eladói téma arról kapsz értesítőt amikor a pénz megérkezik hogy x ideig tart ez az állapot.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
Amint megjött, felfüggesztett lett, gondolom azért amit írtál (mivel kezdő vagyok).
Ezután jeleztem a vevőnek hogy nem korrekt, hogy úgy utalt hogy nekem ebből levontak (sima facebookon egyeztetett adásvétel volt), ráadásul fel is volt függesztve az összeg, így nem küldöm el neki a könyveket, amíg nem egészíti ki a PP által levont díjjal és nem férek hozzá az összeghez. Erre azt mondta, hogy akkor kéri vissza a teljes összeget és vitát jelentett be 3 nappal az utalása után. Azóta "vita" van és a felfüggesztés maradt."és miért nem jelent meg a pénzem a PP számlán"
Ezt arra értettem, hogy a vita kialakulás után a bankszámlámról utaltam némi pénzt a PPalra, ami 14 nap alatt sem jelent meg a PP számlán, noha a bank részéről azonnal teljesült.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40037 üzenetére
Értem én, de az adásvétel, mint írtam nem személyes tranzakció, a költséget célszerű beszámolni az eladási árba és nem utólag kérni.
Ha megérkezik a pénz, még ha a PayPal azt neked felfüggeszti is el kell küldened a terméket.Ezt meg tudomásul kell venni mindkét félnek:
Korlátozott tevékenységek (magyar szóhasználatban tiltott tevékenység)
Kereskedelmi tranzakciók esetében egyéni tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést;
Az a 14 nap az nem jó, pár nap szokott lenni. A közlemény rovatba ugye csak a transfer id volt írva és a saját bankszámládról ment, mert a rendszer az ID alapján tudja az egyenlegedre tenni, mivel automata azonosítás van sem + szöveg, sem kevesebb nem lehet ott és ha olyan a bankod felülete nem az utalás azonosítóhoz kell ezt írni.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
válasz TungurKnivur #40037 üzenetére
Ezt az emailt kaptam mikor megjött az összeg a vevőtől:
"Az összeg kifizetését visszatartjuk, mert úgy gondoljuk, hogy ez a tranzakció a megszokottnál nagyobb kockázatot jelenthet. Önnek nincs teendője, és ha a vásárló nem nyújt be követelést, az összeget 14 napon belül felszabadítjuk."
Ezt egyrészt nem értettem (mitől jelent ez nagy kockázatot?) másrészt "ha a vásárló nem nyújt be követelést" szintén nem hangzott megnyugtatóan. Mert mi van, ha elküldöm a könyveket neki és mégis követelést nyújt be? Ezután már egyáltalán nem bíztam benne. Azt mondta hogy sokat használja a PP-t, mégse tudott magyarázatot adni se a díjra, se a felfüggesztésre (vagy nem akart...) -
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40039 üzenetére
A vásárlói védelem lényege ez, a kockázat az eladónál van, mint minden vásárlásnál. A vásárló miért tudná az eladóra vonatkozó szabályokat, főleg ha csak vásárol?
De van eladói védelem is.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
"A vásárló miért tudná az eladóra vonatkozó szabályokat, főleg ha csak vásárol?"
Mert ő valójában egy kereskedő, tehát eladó is.Őszintén? Lövésem se volt hogy van ilyen opció is, hogy adásvételként küldik és én fizetek. Ha tudom, annyival többet kérek.
Csak azért csináltam PP számlát, mert évi 2-3-szor jött ilyen igény hogy lehet-e úgy fizetni? Gondoltam miért ne. Pár ezer Ft-ról beszélünk per év... Ezt a kálváriát megelőzően egyszer fizetett valaki így, akkor semmi levonás nem volt, így gyanútlan voltam. Azóta megkérdeztem azt a személyt, azt mondta nem akart plusz költséget csinálni nekem. Szóval lehetne ezt normálisan is.Ha a Jófogáson vagy Fbookon eladok valamit, akkor előreutalják az összeget (mindenféle díj nélkül) én pedig elküldöm amit kifizettek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40041 üzenetére
Itt is előrefizetett a vevő, ne ő miatta nem tudtad elkölteni eddig, ezért írtam hogy el kell ilyenkor is küldeni azt amit kifizetett.
Ez itt így működik. Én nem keverném ide a másik kettőt, hiszen a PayPal volt használva ha megadod a bankszámlaszámodat akkor ara utalhatott volna, de ha devizát kapsz forint számlára akkor a bankod szed tőled pénzt, feltéve ha képes fogadni más devizában pénzt.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
Ő kérte a PayPalos fizetést és nem jelezte, hogy ebből nekem költségem lesz illetve nem kérdezte meg, hogy ebből adódóan teszek-e rá valamit az árra. Én speciel mondtam neki hogy jóformán még nem is használtam a PP-t. Az a vicces, hogy előtte még egy kicsit engedtem is az árból , kérés nélkül... a későbbiekben pedig semmilyen infót nem adott, ami segített volna kideríteni, mi is történt.
A vita kialakulása után - és azóta többször - mondtam neki, hogy mivel a payPalról fizikailag nem tudok utalni neki, adjon egy számlaszámot amire visszautalom a teljes összeget, de erre se volt hajlandó (mellesleg ő is magyar)
Szintén mellesleg a vitán kívül még egy azonos összegű kifizetési igényt is küldött, tehát most kb úgy néz ki mintha a dupláját kéne visszautalnom... Korrekt?"Én nem keverném ide a másik kettőt..."
Nem keverem, csak én itthoni adásvételi oldalakon adok el ezt-azt és ott nincs ilyen. És az üzlet is ilyen oldalon köttetett.
A PP-t ilyen esetekben gyakran használják, mivel személyes utalásként nincs díja és ez jó a vevőnek, az eladónak annyiban, hogy ilyen vevő is tud vásárolni.[ Szerkesztve ]
-
Kékes525
félisten
Most csont nélkül elsőre sikerült, pedig semmit nem állítottam át, minden ugyanolyan volt mint tegnap. Amúgy tegnap is dollárra volt az beállítva, amit javasoltál, de ennek ellenére nekem forintban számolja ki az árat és a PayPalon is forintot látok. Most azonnal jött a PayPal-ról az e-mail és a bankomtól az SMS a fizetésről. A iHerb (Webáruház) is mutatja, hogy minden OK. Tegnap valami zavar volt az erőben.
Köszi a segítségedet!
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40043 üzenetére
Nekem az a álláspontom hogy ha elfogad valaki egy szerződést, akkor azt tartsa is be, adás- vételre az a szabály vonatkozik amit írtam, annak be nem tartása a csalás és a tisztességes kereskedők szembeköpése, kapsz egy szolgáltatást és te nem fizetsz érte. Mit gondolsz nekik nincsenek költségeik?
Nem jótékonysági szervezet amit az állam tart fent.
Ez a magatartás tisztességtelen: mivel személyes utalásként nincs díja és ez jó a vevőnek, az eladónak annyiban, hogy ilyen vevő is tud vásárolni.
Szóval csak az egyértelműség miatt:
Korlátozott tevékenységek (magyar szóhasználatban tiltott tevékenység)
Kereskedelmi tranzakciók esetében egyéni tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést;
A szabályszegést nem igazán kell közhírré tenni, aki spórolni akar az ne használja eladóként. -
TungurKnivur
csendes újonc
Nyilván ha ez lenne a foglalkozásom, szabályszerűen használnám. 4 hónap alatt két nyamvadt tranzakciót párezer Ft-tal üzletinek minősíteni - hát ebből éljen meg az összes kereskedő...
A kiskaput a PP teremti meg, ezért tudnak élni vele rengetegen, ezért felesleges sírni, ha nekik ez nem lenne közvetve megtérülő, nem lenne ilyen lehetőség. Mivel jól mondtad, ők ezt üzletből működtetik így.
Bár az elmúlt hetek tapasztalatai alapján semmi előnye belföldön, inkább csak hátránya van a döcögős ügymenet és a felszámolt díj miatt, amit ha rátenne az ember a termék árára, már a vevőnek se érné meg. Egy banki utalás jóval olcsóbb tud lenni és az fizeti a küldés díját, akire tartozik.
A "tisztességes kereskedő", aki ez esetben ugye a vevő, még csak számlát sem ad a vásárlásról (tudom) és olyan fizetési módot választ, ami hátrányos az eladónak. Aztán otthagyja a sz.rban (gyakorlott felhasználóként). (Azt nem tudom (nem is érdekel), hogy valójában hivatalosan működik-e, még ez se biztos).
Persze, hibáztam én is, mert tájékozatlan voltam. Bár kíváncsi lennék, hogy az újdonsült PP felhasználók is hetekig gyűjtik-e az infót belépés előtt, ahogy én már hetek óta próbálom... Okultam belőle, nem fogom használni semmire. Mondjuk a tájékozódást a PP cseppet sem könnyíti meg. A (joggal) folyamatosan fikázott magyar bankok ehhez képest az információk kész tárházai, villámgyors kommunikációval.Remélem ez a kártyatársítás működni fog (bár hétvége lévén, ezt erősen kétlem, talán majd holnap...), bár még mindig ott van a vitán kívüli fizetési igénye a vevőnek (ahogy írtam, van egy vita a rendezési központban és van egy ezen kívüli, azonos összegű fizetési igény is, talán azért küldte mert azt hitte(?), hogy arra gyorsabban tudok utalni, nem tudom), azzal mit csináljak ha sikerült visszaküldenem az összeget? Utasítsam el? Vagy ő ezt visszavonhatja?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40046 üzenetére
Nem megyek bele, de az hogy megkérdezzem hogy ugyan miért nem vonták le a törlesztőrészlete amikor már megegyeztünk hogy mi legyen a 37 percben sikerült emberrel beszélnem, nem a villámgyors kommunikáció jellemzője.
A 40. percben kiderült hogy hibás rendszerük, de erről nem voltak képesek a honlapon tájékoztatni.
Az sem hogy jeleztem feléjük hogy a vásárlás jóváhagyó sms rendszerük fejre állt és nem lehet fizetni emiatt, 6 óra múlva megjavították, de még egy köszönöm és elnézést az elmúlt 5 nap alatt nem érkezett. Szóval hagyjuk csak a magyar bankokat.
Akkor a kérdéseidre:
Tájékozódás: az Összefoglalóba is benne de már van magyar nyelvű szerződési feltételek oldal. A PayPal-szolgáltatásokra vonatkozó Felhasználói megállapodás magyar nyelven link.
Külön kiemeltem a díjazást: A vonatkozó díjak az FSZ 1. számú Melléklet Díjszabási Táblázat linkje.
A regisztráció el is fogadjuk hogy megismertük.A hétvége semmit nem befolyásol a kártya hozzárendelésben, ha a bankod rendszere működik és van a kártyán elérhető 500 Ft akkor meg lehet csinálni.
Ha vissza megy refund, akkor emez értelmét veszti, így vissza kell vonnia, neked meg elutasítani, hiszen teljesítetted
-
mufi
senior tag
Paypalban mekkora az az összeg, amely után majd hibát jelez a fiók, hogy ellenőriztessem az adataimat mert túl sok pénzt utaltam valamiért?
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...