- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós kamerák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #20093 üzenetére
Nagyon érthetetlen amit írsz. Kifizettél egy programot, a fizetési bizonylaton ott van az a kód amit nem írtál be. Akkor csak tud róla az eladó.
Ezt a programot nem küldik, te töltöd le és beírod a kódot. Ezt megcsináltad?
Ha nem működik, a tranzakció azonosítóval és persze a Paypal fizetési történetben szerepelő adatokkal, tudsz reklamálni.
A Paypal nem ad ki adatokat, de ha te kaptál a fizetésről értesítést, az eladó is kap értesítést. Minimum az az adattartalom amivel tudnak azonosítani és az hogy mennyit fizettél és miért.Első lépésben próbáld megszerezni a programot.
(Lépésenként le van írva a honlapjukon, képekkel illusztrálva, hogy mit kell csinálni ezt talán nem a vásárlás után kellene megnézni)[ Szerkesztve ]
-
Kékes525
félisten
válasz Kékes525 #20095 üzenetére
Már látom, a címzett a Keetakawee Punpeng. Idegességemben kiszúrta a szemem.
Tehát a reklamáláshoz elég információm van.
A kérdés már csak az, hogy a PayPal azt az e-mail címet és felhasználói nevet automatikusan kiadja e a címzettnek, amit a PayPal regisztrációnál beírtam. Ha igen, akkor valószínűleg rendben lesz minden, ha nem akkor nem tudják hová küldeni a programot és ekkor reklamálnom kell.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #20096 üzenetére
Írjál már az eladónak -Punpengnek- egy aprócska levelet, hogy ekkor, erről a Paypal e-mail címről és ezzel a tranzakció Id-el fizettél, van-e gondja?
De egy megoldást ők is írtak:
1. Download this software and copy it to machine you want to install Fidelizer Pro
http://www.fidelizer-audio.com...
2. Run it on machine you want to install Fidelizer Pro and copy fidelizer.key
3. Send fidelizer.key file to lucifiar@gmail.com
4. I'll compile the build for you after receiving it.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #20505 üzenetére
Bocsi, nem értem.
Mondjuk Send Money? Beírod annak a Paypal e-mail címét akinek küldöd, megadod pénzösszeget és azt hogy milyen devizában és kiválasztod hogy milyen címkével küldöd: I'm sending money to family or friends vagy I'm paying for goods or services.
Ez az egyszerű és a bonyolult forma is a Paypal-n.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #35513 üzenetére
Attól függ hol vetted. Ha ott van valami garancia vagy reklamálási lehetőség akkor ott kell kezdeni. A PayPal védelem nem minden esetre terjed ki, ha nem azt kaptad amit fizettél kategóriára lehet indítani dispute-t akkor talán visszakérhető a pénz. Szoftver esetén ha elektronikus a dolog (nem kézzel fogható) akkor nem szoktak a vevő javára dönteni, nehéz bizonyítani azt hogy nem használtad fel.
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #35515 üzenetére
Finoman fogalmazok, egy webshopnak ami ráadásul EU vannak jogilag előírt kötelező kellékei hasonló mint a magyar webshopoknak, itt semmi olyan. Nálunk simán bírságolják és lezáratják az ilyet, az EU szabályozás is ilyen. ha nem fele meg valami a webshop előírásainak, akkor jó eséllyel átverős dolog.
Ide kell írnod ilyen témákban, alsó a pénzt vissza:
Sales:
Licences not received
Licences rejected
Registration problem
Licences lost
Refund request
sales@kcsoftwares.com[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #35517 üzenetére
Ezen az oldalon jobb szélen a linkek.
Itt a magyar "jogsértő" áruházak listája. Hozzáteszem, némelyik annak ellenére itt szerepel még, hogy kijavították a hibájukat.Itt a javasolt webáruház minta.
Lényeg alul a linkeknél, ami kell egy webáruháznál jogilag: Kapcsolat Termékek Tudnivalók ElérhetőségEgyébként másnak is volt ezzel a KC akármivel gondja.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #40023 üzenetére
Nem forint? A linket amit adtál nálam forint beállításos. Mert az oldalukon egy help azt írja hogy $-on kell állnia, ha PayPal-al akar valaki fizetni.
Ha ekkor sem akkor viszont az üzlet profilt tekintve esetleg korlátozás az idejövő dolgokban. Nálunk is vannak amiket nem lehet kiküldeni az országból ebben az időszakban.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #40025 üzenetére
Egyszer sem vonta le, mert akkor lenne a PayPal-on vásárlásod. Szerintem $-ban fizess. Állítsd át. 30 $-nál 0,5 $-al több az forint árfolyamuk
De ne értem, akkor eddig sosem nyomtál rá erre a Complete Payment-re?
Pl: eBay, alapértelmezésben ha nincs gyors fizetés az eBay-en bekapcsolva, a fizetés gombra kattintva belépek a PayPal-ra, vissza jön az eBay fizető oldala és ott a fizetés gombra kattintva (lényegében ua a gomb) kifizetem. Lehet hogy itt is így van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #40027 üzenetére
Nem szokott ilyen 2 órás akármi lenni a PayPal-on. Ha van fedezet akkor azonnal, de maximum pár perc és látod könyvelve és kifizetve.
Ha már ők ilyet írnak akkor valami probléma van a rendszerükkel, mert ez nem normális üzemmenet.
De mivel sikertelen volt az előző akkor rányomhatsz erre és egy újbóli fizetést indítasz. De ne forintban fizess.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #42173 üzenetére
Ezt nem lehet azonnal felszabadítani, jó esetben 24 óra, de inkább több szokott lenni, de vásárolni azt tudnál ha van ezen felül pénzed és nem olyan jellegű hiba volt.
Pontosítani kellene a bankkal, hátha véletlenül látják hogy miért nem ment végig a fizetés. De 10 perc eltelt már mert néha a Paypal lassan frissít? és volt elegendő pénz? -
Topikgazda
válasz Kékes525 #42175 üzenetére
Nem vonta le, zároltként van még mindig a bankban és ha nincs a PayPal fiókodban (ugye oda belépve történt a fizetés) könyvelési tétel akkor ők semmit nem küldtek a bankod felé.
Ha nem kellet belépni a PayPal fiókodba és bankkártya adat megadással fizettél akkor a PayPal csak a kártyás fizetést rendezte a bankod és kereskedő közt, ekkor a kereskedőnél és banknál lesz nyoma.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #42177 üzenetére
Ha teljesült a vásárlás akkor a PayPal-on max 10 perc múlva ott kell lenni a vásárlási tételnek és kapnod kell róla e-mailt.
A webshoptól is kell kapnod a vásárlásról e-mailt.
Ha egyiket sem kaptad meg akkor nem vásároltál semmit. A PayPal nem von semmit hanem a webshop felé biztosítja a PayPal fizetési felületet, így a webshop szedi tőled a pénzt lényegében.
De akkor hol és mit vásároltál? Nem egy megújuló fizetésről van szó?
Meg kell nézni a rendszeres levonások résznél, mert ott is könyvelnek vásárlásokat.
A webshopnak jelezted? És a K&H nem problémás most épp?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #42179 üzenetére
Oké értem. Sajnos az sms értesítés némileg lehet pontatlan. Tényleg hitelkártyáról ment volna pénz? A kártyán nem volt limitálva az összeg és vásárlás darabszáma, mert kaphatsz olyan értesítőt mintha kifizetted volna. A Netbankban biztos a terhelés? Én csak pontosítanám a bankkal a dolgot.
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #42183 üzenetére
Az elmúlt napokban Internet problémák voltak, gond lehet a bankoddal, gond lehet a kártyatársasággal, gond lehet webshop dolgaival, az Netes elérhetőségükkel.
Gond lehet a PayPal-al, de ilyen kártyás fizetés esetén ők csak továbbítják az adatokat, persze itt is lehet most gond. Mikor van a hitelkártya elszámolás havi fordulója?
A bankod meg tudná mondani hogy akkor mi van a pénzzel elküldték valahova vagy ahogy írtam ott van náluk zárolt tételként, bár ők függőként emlegetik, tehát az van amit írtam. Várnak arra hogy a kereskedő leemelje, de nem fog megtörténni mert akkor nála lenni kell egy vásárlásnak, ami pedig nincs.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #43373 üzenetére
Azonnal sosem vonják le, csak zárolják és az minimum 24 óra, de azután is akkor kerül a zárolás feloldásra ha kereskedő le is kéri a pénzt.
Itt ugyan közbeesik a PayPal, de ha kereskedő PP fiókjában nem tudják valamiért elérhetővé tenni akkor kaphatsz ilyen üzenetet.
Amíg a kereskedő nem fogadja el a pénzed addig te nem tudsz semmit sem tenni. Írj neki hogy kifizetted írd meg a PP tranzakció azonosítót is és rendezze le a PayPal-al.
De lehet hogy jobban jártál volna az Amazonos üzleteikkel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #43375 üzenetére
A PayPal-on ha az összesítő listán nézed valóban nem, de ha rákattintasz akkor láthatóvá válik. Ha nincs ott vásárlási tételsor, akkor nem lett kifizetve, de annyit tegyél már meg hogy angol nyelvre állítod és a böngészős oldalon nézed.
A K&H erős hitelesítés a fizetésnél nem kavarhat be? -
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #43383 üzenetére
Akkor mielőtt bármit is megvennél írni kellene nekik hogy te megpróbálod fizetni, addig elmegy a dolog hogy a bank zárolja a pénzt (gondolom a próbálkozásokkal még nem lépted át a beállított banki limiteket) a PayPal is visszajelez, de sehol nincs nyoma vásárlásnak.Náluk nem lehet-e gond, a webshopjuk jól működik-e, nincs-e ott valami probléma.
-
Kékes525
félisten
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz Kékes525 #43393 üzenetére
A saját hozzászólásomra írtam azt hogy storno!
A hétvégére gondoltam mikor írtam.
Csak közben változott az utalási rendszer.
Igy stornoztam a saját hozzászólásomat.
Elnézést kérek mert igy tényleg félreérthető volt.
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Topikgazda
válasz Kékes525 #43413 üzenetére
A külső programos magyarítás is okoz problémát amikor biztonsági kódos fizetések vannak, sőt volt akinek teljesen más összeg volt látható a fordítás miatt a képernyőn.
Én az utóbbi időben amikor előjöttek ezek a gondok mindig az angol nyelvre állítást javaslom és egyébként is azt használom.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Facebook és Messenger
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen légkondit a lakásba?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs