Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Okami68 #34906 üzenetére

    Természetesen az Unicreditnek kellett volna összehangolni az új rendszert a Trustly-vel, a Trustly az eddigi módszerrel kapcsolódna az Unicredit Netbankhoz mivel mások az rendszer paraméterek mondjuk úgy nem fér hozzá az adatokhoz, és ezt érzékeli.
    Ugyanúgy néz ki a belépési oldal mint eddig?
    Nem a PayPal-nak kell írni, ha az Unicredit nem hajlandó egyeztetni, akkor a Trustly-nek kell írni, hogy változtatott a bank és nem megy a dolog azóta, legyenek szívesek felvenni velük a kapcsolatot.
    Itt is érvényes az ökölszabályom: a banki dolgozó mindig félrebeszél, téved.
    De előtte azért próbáld már ki hogy a használt böngésződből a PayPal, Unicredit ha van Trustly sütiket és a gyorsítótárat az eltárolt könyvjelzőket törlöd és böngésző újraindítás után próbálkozol.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák