Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz krikka #35274 üzenetére

    De kezdjük azzal hogy esetleg neked nem a te küldeményednek a nyomkövetési számát adták meg, amely egyértelmű, mert azt a számút más valaki átvette. A tied még szállítás alatt lehet.
    Ezt a problémát az eladóval kell elsőként tisztázni.
    Ha nem tied volt az a csomag, akkor várni kellett volna.

    Mivel az eladó a dispute megkeresésre azt is válaszolhatta, hogy szállítás alatt van, a PayPal felé megadott egy másik nyomkövetési számot, vagy azt írta hogy kézbesítve a csomag, így a nem tudom milyen indokú dispute-t le is zárhatták.

    Az eBay rögtön azt írta hogy még a szállítási idő nem járt le és várjál? Ha nem akkor nem értem ezt: onnan meg elhajtottak, hogy beszéljek a PayPallal, mert náluk már nem fogok tudni ügyet nyitni.
    Ha nem nyitottál előzőleg requestet akkor miért ne indíthatnál?
    Mindig az eBay-en kell kezdeni, de te nem kaptál semmit sem, az hogy tévedésből másnak a nyomkövetési száma lett neked megadva, az nem request vagy dispute ok.

    Nem világos ez sem: e-mailt írni nem lehet, mert refunddal kapcsolatban csak telefonon lehetne kérdezni
    Ha belépsz 3 lehetőség van a kapcsolat felvételre alul Contac Us.
    Call us, Ask the community, Email us ez utóbbira van ez a lehetőség, elküldöd az e-mailt és azután majd az Üzenetközponton (Message Cenete) keresztül levelezel velük.
    Szerintem lehet e-mailt küldeni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák