Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz No.01 #41061 üzenetére

    Tanács az ha nem jön meg 10 percen belül akkor, egy újból kérés ha az sem jön meg akkor 1-2 órán belül javítják a problémát és működni fog. Nem kell több próbálkozás, jelszó csere meg pláne nem, hiszen azt is sms-ben kéne jóváhagyni, de ha belépési nem jön akkor ugyan miért jönne a jelszó megerősítés? Csak várni kell a hiba kijavításra.
    Ha pedig a mobil szolgáltatónál van gond azt meg ők tudják megmondani.
    Ha többet teszel akkor az lesz ami most hogy blokkolva vagy, bnem működik rosszul, sőt ez a jó ha egy harmadik sikertelen belépésre blokkolásra kerül a fiók, látattalanban nem tudják eldönteni hogy az user bénázik vagy fel akarják törni a fiókját.
    Ha még ma sürgős akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatot, esetleg fel tudják-e oldani hamarabb a biztonsági rendszer blokkolását, vagy ideiglenesen kikapcsolni az sms belépési védelmet.
    Ez pedig nem PayPal-tól függ, hanem attól a helytől ahol vásárolsz. mert nem a PP appot nyitja meg hanem egy kulon lapot a bongeszoben.

Új hozzászólás Aktív témák