Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ACE- #43718 üzenetére

    Nem tud bankkártyát zárolni a PayPal.és nem is az volt a probléma.

    Amikor fizetsz a bankkártyáddal akkor felhatalmazod a bankodat hogy a kereskedő bankja felé, amikor az lekéri a pénzt, elutalja a bankszámládról, hogy erre legyen fedezet ezért bankszámládon zárol annyi pénzt ami szükséges. Nem a kártyán könyvelnek, mert pénz azon a bankszámlán van amihez tartozik a kártya. Tehát nem mindegy hogy zárolt (akár 2-5 nap) vagy teljesített, átutalt a fizetés állapota a banki könyvelésben.
    Ha valamiért nem megy végig a teljes folyamat, az eleje, a zárolás a megmarad, ilyen a kártyás banki technológia.
    Te a PayPal-on keresztül fizettél az gondolom az AliExpressen és ők még külön variálnak a fizetés igazolásával, ez nem az amikor a PayPal-nak fizetsz. Lehet egyébként gond a banki rendszerrel is.
    Ha az AliExpressnél kerül elutasításra vagy hiba keletkezik, akkor nem megy végig a vásárlás folyamata, a PayPal-on nem kerül fizetési bejegyzés a tételsorban, viszont a pénzed az zárolt marad a bankszámládon, amíg a bank fel nem oldja a zárolást.
    Szóval egyáltalán nem biztos hogy a PayPal hibás ha egy nem rendesen teljesült fizetés eredménye nem látszik náluk.

    A PayPal fizetés működhet úgy is hogy vendég üzemmód, ez akkor van amikor a PayPal csak kártyás fizetési kliensként használatos. Ekkor nem lépsz be a fiókba, hanem külön adod meg a kártyaadatokat, ekkor sem kerül bejegyzés a PayPal számládra, mert azt kihagyva megy a dolog. De itt nem ez volt úgy gondolom.

    Itt nálad a kártyás fizetési folyamat nem normális működése lehetett. Ráadásul még a Curve is benne volt a folyamatban ha jól emlékszem. De az AliExpressen ott volt a kifizetett vásárlás? Mert ha ők nem jelzik vissza a vásárlást akkor a PayPal sem tud róla.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák