Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz ACE- #43839 üzenetére

    De abban az ÁSZF-ben benne van az is hogy milyen minőségű belső csomagolásról kell gondoskodni és ha felvétellel tudod bizonyítani hogy Te kellően becsomagoltad, ami a kicsomagoláskor is látszik---->betartottad a "szolgáltatási garanciális" ügyintézéshez/biztosításhoz szükséges előzetes feltétel rendszert, akkor azt a bíróságok szeretik, mert egyértelmű. :)

    Csak ügyesen kell megfogalmazni a panaszt, megfelelő "jogászkodással" az adott nemzetközi cég bejegyzett országa szerinti jogi blablával megspékelve, hogy az ügyfélszolgálatos elhiggye hogy már ügyvédnél van az anyag hogy ha nem lépnek jön a per. :D

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák