- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- Androidos fejegységek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz catroot #26530 üzenetére
Van eladói védelem is, ha egyértelmű a hirdetésben az állapot leírás, egyértelmű hogy milyen garanciát és milyen feltételekkel vállalsz és ténylegesen az van elküldve amit kifizetett, akkor azért nehéz belekötni, ha van olyan üzenet váltásod, hogy megerősíti benne a vételi szándékát a PayPal-n keresztül, akkor már a nem engedélyezett tranzakció ok is kilőve.
Gondolom már használt, (új ugyan, de felbontott) valamit adsz el, ott nem érvényes a Fogyasztóvédelmi meggondoltam magam és visszaküldöm 14 napon belül szabály, főleg ha beírod a hirdetésbe, hogy no garancia, no visszaküldés és ennek tudatában vette meg.
Minden eladásnak bárhol történik van rizikója.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz catroot #26533 üzenetére
Megfelelő kép ahol látszik a használat nyoma, felhívod rá a figyelmét akkor már nincs különösebb reklamációja.
Azt azért vedd figyelemebe ha ellenértékként küldi, akkor mivel még új eladó vagy, a pénz ott lesz a PayPal egyenlegeden, de a vásárlói védelem miatt csak 21 nap után "rendelkezel" vele.
Ha barát, családtag küldéssel jön akkor azonnal hozzáférsz, de neki nem lesz vásárlói védelme, nem igazán szoktak bele menni és te kérni sem kérheted etikusan ezt tőle. -
Topikgazda
válasz catroot #38433 üzenetére
Össze van rendelve a két fiók? Ha nincs akkor rendeld össze, ha igen akkor bontsd és egy újra indítás után rendeled össze.
Célszerű ha az anomim böngészés és a reklámblokkolód ki van kapcsolva ekkor és előtte törlöd az eBay, PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárát, kezdeményezed az eBay-en, beléptet a PayPal-ra onnan a linkkel vissza kell lépni az eBay-re, akkor lenne jó.
Ez sem segít, ha valamiért az eladói korlátozás a tőle való vásárlásra vonatkozik rád.
Ha van blokkolás a böngészőben vagy ablokkoló programban akkor javaslom kivételnek megadni az eBay-t és a PayPal-t[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz catroot #43489 üzenetére
Teljesen új számú vagy csak lejárt az ideje? Ez utóbbi esetén csak adat frissítés kell, nem kell újból hozzáadni.
A kártya hozzáadás előtt a kártyát aktiválni kell az Internetes fizetésre is, meg ha olyan akkor banki erős hitelesítéshez is és pénznek is kell rajta lenni elérhetőnek, pár száz forint.
És ne a maygar nyelvű PayPal felültet használd hanem az angol nyelvre visszaleszállított legyen. A K&H-nál mindig minden rendben van az ügyfélszolgálatuk szerint, ez egy csoda bank.[ Szerkesztve ]
-
PROTRON
addikt
válasz catroot #43491 üzenetére
Nekem elmuemasz weblap simple pay rendszere vicceskedett. És mind az elmű, mind a simple pay váltig állítja hogy a hiba nálam/az én bankomnál volt, pedig biztos hogy nem.
A 13k huf számlámat addig nem volt hajlandó sikeresnek ítélni, amíg nem állítottam át 15k-ról 20k-ra a limitemet. Pedig a banki appom minden alkalommal sikeresnek ítélte a fizetést, de a kiinduló weblap meg sikertelenre futott.
Lehet bennem van a hiba és én nem értem a matematikát, mivel szerintem 13k az kevesebb mint 15k...Másik 6K-s fizetésem esetében legalább elismerték hogy 5-ből 3X kapcsolódási hiba volt az elmű és a simple pay között.
[ Szerkesztve ]
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
Topikgazda
válasz catroot #43491 üzenetére
Másnak is az app-os K&H-s hitelesítéssel gyűlt meg a baja, szerintem a 0 értékű kártyaszám ellenőrzéssel van gondja (ami egyébként nem Ft, hanem USD)
Az erős hitelesítés ha rendben menne akkor a PayPal-on már később a fizetéseknél nem kellene azt megtenni.
Valamiért a hitelesítési dolog visszajelzése a K&H app, a kártyatársaság és a PayPal vonalon nem megy normálisan. Itt a PayPal lenne a fogadó fél, lehet írni nekik de nem hiszem hogy ők lenének akik ki tudnák ezt javítani, feltéve ha megint nem a magyarított oldal a ludas, de azért javasoltam hogy a PayPal angol nyelven menjen.
Én az erős hitesítéshez az sms-t használom minden kártyámnál, nem a banki app-okat. Azokkal semmi ilyen probléma nem volt. -
Topikgazda
válasz catroot #43499 üzenetére
A kártyaszám megadásos fizetésnél a bankod erős hitelesítése jöhetne elő. Később is ha nem menne ez a kártya inkább a Curve kártyát használd, 5-8 Ft az árfolyam különbség az egyenlegről történő fizetés és a kártyás közt. Ezt a kártyát is hozzá lehet adni a PayPal fiókhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen