- NVIDIA® driverek topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samus
addikt
-
pr3torian
csendes tag
válasz szmyky #14434 üzenetére
nekem aug 1. óta nem jön meg a 2660ft refundom, de mielőtt ezt a topicot olvastam azt hittem ez valami egyedi eset és csak velem történik.
♠Asus ROG Strix Z270F Gaming♠Intel i7-7700k@5.0GHz♠Corsair LPX 16GB 3200MHz♠EVGA GTX 1080 Ti SC Black Edition GAMING♠EVGA Supernova 750W G3♠EVGA CLC 280♠Aerocool Predator X3♠LG 34UC79G UltraWide™ 144Hz♠ Asus ROG Orion♠Logitech G910 Orion Spark♠Logitech G502 Proteus Core♠iPhone XS Max 64gb♠
-
pr3torian
csendes tag
válasz szmyky #14444 üzenetére
nekem se válaszolnak az emailre! de eddig mindig megjött a refund ha pár nap el is telt. Az a durva hogy nem egyedi esetről van szó, hanem veled is ugyanez történt! légyszives üzenj ha bármi fejlemény van vagy megtudsz valamit, én is bemegyek a bankomba intézni valamit!
♠Asus ROG Strix Z270F Gaming♠Intel i7-7700k@5.0GHz♠Corsair LPX 16GB 3200MHz♠EVGA GTX 1080 Ti SC Black Edition GAMING♠EVGA Supernova 750W G3♠EVGA CLC 280♠Aerocool Predator X3♠LG 34UC79G UltraWide™ 144Hz♠ Asus ROG Orion♠Logitech G910 Orion Spark♠Logitech G502 Proteus Core♠iPhone XS Max 64gb♠
-
maj-viktor
őstag
válasz szmyky #17949 üzenetére
Hello!
Én pont most csináltam egyet és ma jött az e-mail, hogy minden OK, jön a visszaposta költség refund! (paypal return - visszaposta visszatérítés)
Kell nyitnod ügyet, mert ha megnézed a kitöltési form-ot, ott kérik a tranzakció számát...
(bár most hogy mondod, nem a "vitaügy számát kérik", hanem "csak" a tranzakció számát)De kérdés, hogy postázod vissza, hogy van visszaposta címed!? Ez általában ugyebár úgy megy, hogy dispute alatt megbeszélitek, hogy visszaposta kell...
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz szmyky #17973 üzenetére
Kár hogy nem olvastad el a szabályaikat, speciális esetekben nem fog segíteni a Paypal, tegnap adtam egy linket, ha az ottani reklamációs szabályaikat betartod, akkor már előrébb lenné.
Amikor regisztráltál hozzájuk azokat fogadtad el, ha ez üti a Paypal szabályait, akkor bizony a bolt szabálya az elsődleges.
Kénytelen voltam a PayP-re terelni, mert nincs kedvem fél évig irkálni nekik.
Lusta voltál utána nézni és betartani a Tinydeal és közted lévő szerződést.Return Policy
Return DOA (Dead on Arrival) Item
Policy: Any products , regardless of the guarantee offered, dead on arrival (incorrect usage excluded) within 5 days after delivery or 30 days after shipment if the delivery date is not traceable (The order shipment date and order notification are provided to you by email).
Details: To complete the process, we need the following documents:
1. Both sides of custom declaration form.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
2. The Model and PO number we marked on the product or on the package box.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3. To clarify the package is intact or not on delivery.You can follow the steps below to upload the documents:
1. Sign in with your TinyDeal account on http://my.tinydeal.com/
2. Go to http://help.tinydeal.com/en/contact-us
3. Select the Order Number
4. Select the Type of Email: Broken or Defective items received
5. Upload the documents and the message.We will appreciate if you can provide more details, that would help us to investigate and avoid the same situation occur again.
And, we will keep in touch with you until the process is completed.Return Defective Item
Policy: We try our best to make sure the products shipped to our customers are in the best condition. If your product turns out to be defective (physical damage or incorrect use excluded), and the product is going to be returned, please note that customers should take responsibility for the return postage.
Details: All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
2) The picture of the model and PO number of the item
(http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3) Photo, video or screenshot of the defective item
4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area-- Within 180 days from the date of shipment
Policy: Upon being returned, the defective item will be repaired or replaced, or partially refunded. Return shipping fee will be sole responsibility of the customer.
Detail: If the product turns out to be defective within 180 days from the date of shipment, and customer returns the product to us, please note the return shipping costs will be on your sole responsibility. We will pay the shipping fees that we resend the products to you by Regular airmail. However, depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or refund.-- After 180 days from the date of shipment
Policy: Upon being returned, the defective item will be forwarded to the factory for repair or replacement. The shipping cost both ways will be covered by customers.
Detail: If the item becomes defective after 180 days from the date of shipment, we don’t suggest customers return our products as the warranty is expired, but customers are still allowed to send the unit back to us as long as the product is still on sales. We will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement after the product arrives at our warehouse, the shipping cost both ways have to be covered by customers. Any cost incurred during the process will be at customer’s expense as well. Depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or refund.Return Incorrect Item Received
Policy: If the item you received is completely different from the one you ordered, please contact us via our Customer Service and provide us with the picture to show the mistake.
If return is necessary, please make sure that the incorrect item you returned is wrapped in the original package and the product is in the same condition. However, if you find it useful and prefer to keep it but the price doesn't satisfy you, you can contact us.
Details: To complete the process, we need the following documents:
1. Both sides of custom declaration form.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
2. (Optional) The Model and PO number we marked on the product or on the package box. (Example: http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3. To clarify the package is intact or not on delivery.If there is one or a few accessories of the item missing, please display all the accessories of this item in one picture and send it to us.
If there's missing items in the parcel, the second document won't be necessary.You can follow the steps below to upload the documents:
1. Sign in with your TinyDeal account on http://my.tinydeal.com/
2. Go to http://help.tinydeal.com/contact-us
3. Select the Order Number
4. Select the Type of Email: Wrong or Less Items received
5. Upload the documents and the message.
We may take 7 to 10 working days to process with the information you uploaded and will keep in touch with you.Because different batches of the products, item logo or packaging you received may be different from the one displayed on our website. If the main functions or appearance of the product proved to be consistent, please understand the case which won't be applied in this policy.
Return Unsatisfied Products
If you are unsatisfied with the items you purchased, then just return it within 5 days of receipt for a full refund or an exchange. If the defection is not a result of our fault, customers will be required to cover shipping costs both ways.
And please make sure the items you send back to us is in the original packaging, and the merchandise is in the same and good condition.
The return address and shipping fee, please contact our CS staff to further confirm it.Important Notes:
1. All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
2) The picture of the model and PO number of the item
(http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3) Photo, video or screenshot of the defective item
4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area
Please note that customers should take responsibility for the return postage.2, Please keep all packaging material as they're needed for returns. After returning the products, please provide us the tracking number of the returned package, if there is no tracking number available, a picture of shipping receipt is necessary.
3, Refunds can be taken as cash through your original paid account or TD Points. TD points refund does not cause any additional fees and does not expire.
4, Please use the cheapest way to ship the item(s) back. The sender is responsible for all the consequences such as tax if customers don’t notify us before returning the products via DHL, EMS, UPS and FedEx express. And express courier services such as DHL, EMS, UPS and FedEx etc. are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
5, Please remember to include a note in your returned package indicating the following details:
1) Your order number;
2) The returned item model;
3) Original tracking number;
4) Your return address and telephone number.
This note will help expediting the processing time for you.6, If the warranty period/return policy in a specific category/product detail page is different from the policy above, please follow the category/product detail page: http://help.tinydeal.com/shipping-and-returns
7, Return Address and shipping cost: please contact TD Customer Service to confirm the address first. Generally it costs no more than 20USD if you send back by regular airmail, please contact your post office directly to confirm the cost.
8, If you are not completely satisfied with your purchase which is not defective or damaged, you may return the item(s) within 7 days from the receipt of your shipment (Returns must be in the original box with all contents). Any cost incurred during the process will be at customer’s expense, besides, depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or a refund of the item value.
9, Item(s) will not be under warranty if you take the item apart without our authorization, this is requested by our suppliers
10,TD reserves the right to make changes and/or improvements to this policy. Any changes will be updated on the forum/Policy Page/HELP section to keep the customers informed.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17978 üzenetére
Nem írtad, hogy mikor küldted el az okmányokat, 7-10 nap ügyintézést írnak.
De most komolyan, egyszerűen nem hiszem el, hogy nem reagáltak. Nincs valami gagyi spam szűrőd a levelező kliensedben, ami eltüntette a válasz e-mailt?Mert pl. az Aliexpressen nyitható.
Sajnos ez nem igaz, szükségem lenne rá, de sehol nem találom.Amit lezársz az végződött. Nem lehet újra nyitni.
Ha az egyik nem jön be, akkor másikkal próbálkozom?Én próbáltam, kértem, hogy adjanak címet ahova küldhetem.
Nem vonom kétségebe, de én az ellenkezőjét tapasztaltam ennél a cégnél.
A vásárlástól elállás jogának, még Magyarországon is vannak jogi korlátozásai, + a Internetes kereskedésre vannak speciális előírások, határidő, bontatlan csomagolás, visszaküldés módja.
EU-n kívüli cégekre a székhelyük szerinti szabályok vonatkoznak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17982 üzenetére
Négy napja levelezek velük 5-7 nap ügyintézést írnak, speciális esetben 7-10 nap, nekem korainak tűnik a visszaküldés helyére vonatkozó válasz miatti reklamáció.
Ne haragudj, de téves információid vannak az Aliexpressel kapcsolatban. Amiről írsz az csak korlátozott lehetőség, nem minden esetre alkalmazható.
Nincs újra nyitás, ahogy most te is írod, hosszabbítani lehet.
Azoknál a termékeknél amelyek nem érkeztek meg és/vagy nincs igazolva a megérkezése van dispute lehetőség
Ha megérkezett, leigazolod a megérkezését, nincs dispute lehetőség, ha gond lenne vele, direkt lehet felvenni a kapcsolatot az eladóval.
Itt a példa, 5 tranzisztor hibás, hiányzik 1 lábuk. Hol és hogyan tudnék reklamálni?
Ezek a "lehetőségek", semmi:An Open Dispute is made if:
Goods are not received (confirming date varies by choosing different courier services) after supplier has confirmed order has shipped
Goods are not received in satisfactory conditionEnnyi.
-
Topikgazda
válasz szmyky #17987 üzenetére
A téves rossz szóhasználat volt, elnézést. A nem minden esetben érvényes lett volna a jobb.
Értem, de ha megérkezett, akkor az az igazság, illik leigazolni.
Másrészt az eladó is tudja ellenőrizni a nyomkövetési szám alapján, hogy átvettem, innentől kezdve azért lehet, hogy nem fogok jóhiszemű vásárlónak tűnni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17989 üzenetére
Eladóként nem osztom a véleményed, nem korrekt az eljárás, a felületen ott van, hogy igazolja le a vevő.
Ha megérkezett és nem teszi meg, azzal sérti meg az eladói védelem szabályait.
Kölcsönösen tiszteletben kell tartani a szabályokat, egymás jogait.
Ezen a portálon addig tart vevői jog, az eBay-n és Paypal-n további lehetőségei vannak.
Ebből a szempontból nem tartom korrektnek az Ebay azon szabályát, hogy a Paypal-n 21 nap után fér hozzá az új, vagy nem teljesen aktív eladó a vételárhoz. A vevő adott helyzetben már 5-15 napja használja a megvett terméket, az eladó meg csak nézi a pendig feliratot a pénzénél.
Persze lenni kell fedezetnek a visszatérítéshez ha gond van, de maradjunk abban, hogy nagyobb %-ban mindig minden rendben van.
De a regisztrációval elfogadtam ezt is, és ezért várom az idő leteltét türelmesen. -
Topikgazda
válasz szmyky #27167 üzenetére
No ez hogy jött ki mert legfeljebb 4,1 % az eltérés ami 14k-nál 560 Ft.
A kártyás vásárlásnál kell nézni az árfolyamot, hogy mivel számolja a bankod.
A mai PayPal árfolyam € = 327 Ft, $ = 312, Font = 390 Ft
Visa kártya esetén € = 313,86 Ft, $ = 299,63 Ft, Font = 374,92 Ft
Mastercard, Maesto esetén € = 312,8 Ft, $ = 299,7 Ft, Font = 372,57 Ft
A pontos összeg az utóbbiak esetén függ a banktól is.
De ha $-ban vásároltál akkor az 41,28 a 13500 Ft-ra, így 1130 Ft a különbség nem 3000 Ft.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #27173 üzenetére
Mindegyik bank különböző módon, akár kártya tipustól függően más árfolyammal zárol és von le. A kártya használati szabályaik tartalmazzák. Itt a fórumom volt már róla szó, az OTP, Erste, Raiffeisen és ha jól emlékszem a Budapest Bank szabályai megkereshetőek. Bár ha a PayPal váltott akkor forintban jött a terhelés a bankba.
Melyik a bank, milyen és mennyi deviza adja a 15990 Ft-ot?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #32363 üzenetére
Oké köszi, mondjuk azt írják, hogy arra figyelni kell, hogy ha nem az aktivált eszközzel fizetünk, akkor van a "Not Me" link amivel a hagyományos módra vált a fizetés, külön be kell lépni.
De előtted meg azt írták, hogy nem működik. Most már tényleg nem tudom mit gondoljak.Mondjuk javaslatnak ezt?
Legyen az eBay és a PayPal összelinkelve. Ezután a PayPal, fogaskerék ikon, Security fül, Stay logged in for faster purchases sor, a (One Touch) aktiválás az Enable gombra kattintva. Ez segíthet, hogy az eBay-n végig menjen a fizetés.Viszont nálam nincs aktiválva és tudok normálisan fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
1adrenn1
csendes tag
válasz szmyky #32342 üzenetére
Szia,Sziasztok ! Látom sokunknak meggyűlt a baja a paypal-os fizetéssel. Nekem is ugyan ez a problémám. Én is aktiváltam az One Touch-ot,de úgy is felugrik a belépő ablak. Próbáltam más gépről is,telefonról is,de sehogy nem sikerült.Valakinek valami új dolog amivel lehet próbálkozni ?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen