- GoPro Topic
- Androidos tablet topic
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
e30st
tag
Sürgős segítségre lenne szükségem.
Paypalon beszéltem egy angol fickóval, akitől megvettem egy termékét, és el is küldtem neki 40 fontot. Aztán mondott mindenféle indokokat, hogy mégsem küldi a terméket, (ezek most nem fontosak), és mondta hogy visszaküldi a pénzt. Én erre a resolution center-ben elindítittam egy "dispute"-ot. Most azt mondja a tag, hogy a pénz az a paypal által "held" módban van, vagyis hozzá meg sem érkezett a pénzem, míg nekem azt írja, hogy az átutalás "completed". Ő küldött is nekem screenshotot, tényleg "held" volt neki odaírva, de nem tudom hogy nem-e photoshopolt. A lényeg, hogy most arra kér, hogy zárjam le az elindított vitát, mert csak akkor tudja majd visszajuttatni nekem a pénzt, és hogy bízzak benne. Nomármost a PayPal meg azt írja, hogy a dispute-ot, csak akkor zárjam le, ha 100% elégedett vagyok az ügy kimenetelével, és ha az eladó teljes pénzvisszafizetést igér, akkor addig ne zárjam le, amíg nem fizeti vissza a pénzem. Ezt közöltem is vele, hogy ezek után ne várja tőlem a vita lezárását, amíg nincs nálam a pénz. Most meg azzal jön, hogy bízzak benne, és zárjam le a vitát, mert ilyenkor az van, hogy a paypal egy hosszú, több hónapos nyomozgatásba kezd, aminek során én se kapom vissza a pénzem hónapokig, meg tőle is levonják a pénzét, blabla. Ennek utána is néztem, és tényleg van ilyen, hogy a paypalnál a kibékíthetetlen ellentétek esetén néha a hatóságokat is bevonva ellenőriznek mindent, minden levelezést elkérnek, bekérnek különböző adatokat. De én egyáltalán nem bízom meg ebben az eladóban. Szerintetek ez is ilyen átverős gyerek? vagy lehetséges hogy igaza van? (igyekeztem független szemlélőként leírni az esetet.)
Volt valakinek hasonló esete?
Googleön utánanéztem, nem nagyon láttam a vitaindításokkal és lezárásokkal kapcsolatos PayPal scam-et. -
e30st
tag
válasz Flashcash #6657 üzenetére
köszi!
the az van, hogy paypal claim-et legkorábban a vitanyitást követően egy héttel lehet kérni, az én esetemben ez 29-e lesz. Azelőtt sehogy se lehet csinálni semmit?
És igaz az, hogyha kiveszik a kezünkből az ügyet, és a claimek kezdik el vizsgálni, akkor hosszú hónapokig tarthat az egész ügy?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- GoPro Topic
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Androidos tablet topic
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Hobby elektronika
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- LEGO klub
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen