Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti06
csendes tag
Sziasztok!
Ha kértem a nevem felcserélését (First name - Last name) a PayPal ügyfélszolgálatán személyi igazolvány másolatával együtt csatolva, ami múlthét szerdán este történt meg, akkor kb. mennyi ideig várjak valamiféle reagálásra tőlük? Mivel kemény max. 60 karakterben lehetett megfogalmazni, hogy mit is akarok, ezért csak annyi lett írva, hogy: "First name: ....... , Last name: ........ " Ennyiből szerintetek leesik nekik, hogy mit akarok valójában? Eltelt azóta lassan 4 munkanap, kezdem azt hinni, hogy vagy nem foglalkoznak az ügyemmel vagy nem értik a problémámat. Addig a bankszámlámat meg nem merem hozzárendelni a PayPal fiókomhoz, nehogy a hibás "névcsere" miatt ne fogadják el a hozzárendelést és még meg is büntessenek 1500Ft-ra. Jövő héten pedig már elvileg levehetném a most "Pending"-ben levő pénzemet, de ha nem cserélik fel a nevemet, akkor nem tudom hogyan szedjem le, mert ahhoz ugye helyes adatokkal hozzá kellene rendelnem a fiókomhoz még a bankszámlámat. Próbáljam meg újra kérvényezni a dolgot vagy várjak még a reagálásra?
-
Peti06
csendes tag
Igen már van annyi rajta, hogy le is szeretném venni, ha letelik a 21 nap. A profilomnál az "Edit - Update your name" opciónál kérvényeztem a dolgot az említett mindössze 4 szavas probléma leírással (meg ugye csatoltam a személyi másolatot). Hát ha tényleg 3-14 nap az ügyintézési idő, akkor még várnom kell. Csak azért gondoltam, hogy kicsit gyorsabbak, mert tegnap kerestem itt a fórumon rá, hogy másnál is volt-e már ilyen probléma (névcsere) és találtam is valakit akinek ugyanez volt a problémája pár éve. Aztán ő másnap miután kérvényezte a dolgot már kapott is reagálást az ügyfélszolgálattól, igaz annál az esetnél nem értették, hogy mi volt a problémája a nevével, mert szerintük helyesen adta meg... Pedig Ő is cserélni akarta. Végül nem tudom mi lett a sztori vége, mert arra már nem találtam rá a fórum keresőben (vagy nem is írta meg a srác).
-
Peti06
csendes tag
válasz Peti06 #29166 üzenetére
Na megjött a PayPal-tól a reagálás a "First name - Last name" cserével kapcsolatban. Az lett amit írtam egy srác korábbi hozzászólásából, mégpedig hogy megkapták a kérelmemet és a személyi másolatát, de nem értik a dolgot és a kérelmem miértjét, mert ők a személyi igazolvány alapján úgy látják, hogy minden rendben van és a név azonos azzal amit megadtam a regisztráció során. Kérik, hogy küldjek nekik egy újabb e-mailt és írjam le nekik, hogy miért akarom a név cserét. Ott vagyok ahol két hete elindultam a kérelem beadásával. Sehol... Most azt sem tudom, hogy annak válaszoljak a levelére, aki írta nekem ezt a levelet a PayPal-tól (nekem úgy tűnik, hogy ezt egy ott dolgozó munkatárs küldte, tehát nem rendszerüzenet) vagy tök szűzen írjak nekik a "HELP & Contact" opcióra. És azt sem tudom, hogy ehhez újra el kell e küldenem az személyit nekik vagy azt már látni fogják, hogy korábban elküldtem és hogy korábban már kezdeményeztem a kérelmet. Félek, hogy belekezdünk egy hosszas levelezésbe, mert ők ugye kb. 2 hetente reagálnak. Bosszantó a dolog főleg, hogy már egyszer megcsináltam amit kértek, a pénzemhez meg addig nem jutok hozzá, mert értetlenkednek
-
Peti06
csendes tag
Igen, írtál nekem és segítettél is vele, de addigra már én napokkal előtte elküldtem nekik a kérelmet a személyi másolattal együtt amiben max. 60 karakter lehetett a leírásra. Sokat variáltunk a szövegen/megfogalmazáson otthon, hogy beleférjünk a 60 karakterbe, de sehogy sem jött ki, mindig kicsúsztuk belőle. Így maradt a rém egyszerű, de eléggé konkrét és félreérthetetlen 4 szavas megfogalmazás, amiben leírtuk hogy mi a "First" nevem és mi a "Last" nevem. Ebből szerintem kitalálhatták volna, hogy nem unalmamból kérelmeztem a nevem javítását. Most tudnám viszont elküldeni e-mailben a hosszabb magyarázatot nekik amit Te is írtál nekem segítségképpen, mert azért e-mailben már nem csak max 60 karakterben lehet leírni a problémát. Ugye azt írta az illető, hogy küldjek nekik e-mailt a konkrét problémával. Amit kaptam levelet az ügyfélszolgálatostól a PayPal-ra arra van válaszolási lehetőségem ugye ott van hogy "Reply". Ezt nem tudom még, hogy arra nyomjak/válaszoljak neki vagy a "Help & Contact" opción keresztül írjak egy új levelet?
-
Peti06
csendes tag
Oké, megpróbálok a "Reply"-vel visszaírni. Főleg, hogy én a nézegettem a "Help & Contact" opciónál nem is láttam e-mail írási lehetőséget nekik. Rákattintva a "Help & Contact" menüre nekem "Resolution Center"-t "Message Center"-t és "Call Customer Support" lehetőségek vannak. Namost a "Resolution Center" igazából nem tudom micsoda. Rányomtam, de vissza is léptem, mert itt nem láttam semmiféle e-mail üzenet küldési lehetőséget az ügyfélszolgálatnak. Tovább mentem a "Message Center"-re, ott meg csak az az üzenet volt látható amit a minap kaptam tőlük (kimenő-bejövő üzenetek), de semmi egyéb lehetőség, tehát itt szintén nem találtam PayPal ügyfélszolgálatra történő e-mail elérhetőséget. A "Call Customer Support" meg egyértelmű, telefonon lehet beszélni velük. Tehát lényegében hogyan lehet a PayPal ügyfélszolgálatnak közvetlen e-mailt írni bármi kérdéssel/problémával kapcsolatban? Ezt most csak úgy általánosságban kérdezem.
-
Peti06
csendes tag
Most elolvastam az összefoglaló ezen részét köszi. Viszont valami mégsem egyértelmű nekem. Odáig megvagyok, hogy Message Center és bele is léptem, de nekem ott nincs ilyen felirat "Jobb szélen Create New Message gomb". Nekem jobb szélen (felül) egy "Compose" gomb van semmi más. Ez az a gomb? Baloldalt meg ugye az "Inbox" és "Sent" ennyi.
-
Peti06
csendes tag
válasz gerisz23 #29237 üzenetére
Ez érdekes... Te lennél az első élő bizonyíték a hetek óta tartó "tanakodásra", hogy akkor végülis probléma vagy nem probléma a névcsere "withdraw" esetén. Na de azért én ettől függetlenül megpróbálom már kiharcolni, hogy cseréljék meg. Én akkor lennék csak nyugodt Addig a banki adataimat sem merem hozzáadni a fiókomhoz, mert ugye már ott elhasal a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Peti06
csendes tag
Egyébként van még egy kisebb hiba a nevem megadásánál, de ezt már nem is mertem felhozni. A vezetéknevem megadásában egy hosszú "ő" helyett rövid "ö" lett megadva. Az az igazság, hogy segítséggel lett a PayPal regisztrációm létrehozva (mivel én azt sem tudtam mi fán terem ezzel kapcsolatban) és akkoriban kicsit kapkodósra sikerült a dolog. Csak most szembesül az ember vele mikor el akar adni Ebay-en, hogy ebből milyen bonyodalmak lehetnek. Félve kérdezem, hogy ez a rövid "ö" hossz "ő" cserét is kérni kell? Ezt nem akartam eddig beleírni nekik, mert úgy gondoltam jobb ha nem kavarom meg őket, tehát koncentráljanak csak a név felcserélésre.
-
Peti06
csendes tag
válasz Peti06 #29218 üzenetére
Eltelt a konkrét problémám hosszas és részletes leírásának a PayPal-nak elküldése óta 20 nap, de semmi reagálást nem kaptam tőlük a levelemre a First Name - Last Name csere ügyével kapcsolatban. Ugye a történet röviden úgy áll, hogy már több mint 1 hónapja kérelmeztem a kifejezetten erre a kérelemre vonatkozó felületen a név cserét amivel együtt elküldtem a személyi igazolványom másolatát is nekik. Mivel ekkor nem lehetett a leírás 60 karakternél több, ezért nagyon nem tudtam részletezni nekik a problémát, de úgy gondoltam pár érthető szóval kifejeztem mit is akarok. Erre jött 2 hétre egy válasz egy ügyfélszolgálatostól, hogy nem értik a problémát szerintük a nevem megfelel a személyi igazolványon levő névvel. Leírta az ügyfélszolgálatos emberünk, hogy küldjek nekik egy levelet, hogy pontosan mi is a problémám a névvel. Erre az ügyfélszolgálatos levélre nyomtam egy "Reply" gombot és egy hosszabb és teljesen szájbarágós levélben leírtam neki, hogy mi a pontos probléma: "Magyorországon fordított a név sorrend, így probléma lehet a "withdraw" során, ezért kérem a nevem felcserélését bla bla bla..... "
Na ennek 20 napja, hogy rányomtam a "Reply"-re és elment ez a levél.... Komolyan nem értem mit kellene csinálnom. Mintha direkt nem akarnák tudomásul venni a dolgot vagy egyszerűen csak le***ják az ember problémáját. Most írjak egy újabb levelet a "Help & Contact" opcióra? -
Peti06
csendes tag
Mióta részletesen leírtam, hogy miért kérem a névcserét, azóta (20 nap) nem reagáltak semmit. Közben persze néztem a PayPal fiókomat hátha szó nélkül intézkedtek, de nem. Minden ugyanúgy van. Akkor próbáljam meg így a withdraw-ot szerinted is? Én már eléggé ezen az állásponton vagyok. Persze előtte még a számlaszámot is hozzá kell rendelnem a fiókomhoz, mert még az sincsen. Addig nem akartam, míg minden nincs a "helyén". A pénzforgalmi számlaszám az az a számlaszám, amit mindenki meg szokott adni ha elad vagy vásárol itthon valamit és arra küldi vagy fogadja a pénzt ugye? Mert olvastam az összefoglalóban, hogy nem a bankkártyához tartozó számlaszám kell hanem a pénzforgalmi. Én nem tudom mi a kettő között a különbség. Én csak egy számlaszámot ismerek. Bocs ha hülyeséget kérdezek.
[ Szerkesztve ]
-
Peti06
csendes tag
Megcsináltam a bankszámla hozzáadást a fiókomhoz. Most meg is próbáltam volna a withdraw-ot, de megint egy problémába ütköztem. Nem enged annyit pénzt kiutalni amennyit szeretnék. Azt írja, hogy egy bizonyos összegű limit van alapból beállítva biztonsági okokból, emeljem meg a limitet... Az összefoglalóban nem találtam erre utaló leírást, hogy bármilyen limitet fel kellene oldani a pénz kiutalásához. Próbáltam feloldani ezt a limitet, amihez egy csomó adatomat akarják ismételten leellenőrizni mégpedig úgy hogy levonnak a számlámról 400Ft-ot, amit 24 órán belül visszaraknak a PayPal számlámra egy 4 jegyű kóddal együtt, amely kódot majd meg kell adnom a limit feloldásához... Ez másnál is így van/volt? Vagy csak engem szivatnak? Nem semmi mi hercehurca hogy az ember hozzájusson a pénzéhez
-
Peti06
csendes tag
Tényleg bocsi, csak ki nem szúrta a szememet a bankkártya hozzáadás cikk. Most ott tartok, ahogy az összefoglalóban is szerepel a limitemeléshez szükséges bankkártya hozzáadás leírásnál. Tegnap este csináltam meg a dolgot. Az összefoglalóban is szereplő 3db bankkártya kép közül ami látható nálam a 2. (középső) kép szerepelt, tehát a kártya képe alatt volt a "Confirm Credit Card" opció. Erre rányomtam, majd írták, hogy megterhelik a számlát 400Ft-tal stb. stb... Rá is néztem tegnap a netbankon az egyenlegemre, ahol láttam, hogy kereken 400Ft-tal kevesebb van a számlámon, de a számlatörténetben még nem volt semmi. Mivel ez késő este volt, gondoltam majd ma reggel ránézek hátha reggel megjelenik valami róla, de eddig semmi. Tehát a számlatörténetben nem is látszik, hogy történt volna levonás, csak az összegen látom, hogy hiányzik 400Ft róla. Mikor kellene ennek megjelennie? Ugye fontos lenne,mert ha jól vettem ki, akkor a számlatörténetből látnám a 4 jegyű kódot, hogy tovább léphessek a limit feloldásában.
Egyébként jelenleg a PayPal-ba belépve most a bakkártya képem alatt az összefoglalóban szereplő 1. kép látható, tehát a bankkártya képen egy sárga keretbe van írva: "Ready to confirm". Valamint van egy üzenetem (kis csengő jelzi) amiben ezt írják: "Please confirm your card to complete verification and remove the pre-set limits on your account. Verify your card."
Egyelőre ezekkel nem csináltam semmit, várom a netbankomnál a számlatörténetben, hogy megjelenjen valami és kapjak egy kódot. Jól teszem, vagy kell most valamit tennem? -
Peti06
csendes tag
Ugye az még normális, hogy az OTP netbankomon nézve a "zárolt tételek" közül nem került ki a limitemeléshez szükséges 400Ft-os levonás és így egyelőre továbbra sem látható a számlatörténetben, tehát ezzel együtt még a 4 számjegyű kódot sem kaptam meg. A "zárolt tételek" között ott van, de annak már ma lesz a 3. napja. Ez még normális?
-
Peti06
csendes tag
Köszi, hát ha azt mondod, hogy ez normális még hogy 2,5 napja ott pihen a "zárolt tételek" között akkor megnyugodtam és kivárom míg megjelenik a számlatörténetben. Türelmes vagyok csak picit megijedtem már, hogy ugye eddig min. 24 óráról volt szó meg 1-2 napról, most meg már lassan a 3. napot súrolom a várakozással. Kicsit féltem, hogy valamit én csináltam rosszul és ezért áll a dolog Ha bekerül a számlatörténetbe, akkor az a 400Ft a PayPal számlára kerül fel azonnal? Tehát ennyivel több lesz a PayPal számlámon? Gondolom akkor már csak a jövőhét elején számíthatok ebben az ügyben változásra, hétvégén ez nem kerül már ki a "zárolt tételek" közül.
-
Peti06
csendes tag
Jelentem hosszú hónapok küzdelmei után sikeresen le tudtam venni (withdraw) a PayPal számlámról a rajta levő összeget. Ezzel a kis több hónapos történetemmel én is azok közé tartozom, aki ugye az accountban felcserélte a first name/last name neveket és mindent megtett (levelezgettem) azért, hogy a PayPal ezt visszacserélje, de sajnos ők a hosszas probléma leírásomra, kérelmemre közel 1 hónapja nem válaszoltak nem reagáltak, így félve, de megpróbálkoztam a számlaszám hozzáadásával és a pénz kiküldésével. Jelentem, tegnap este kiküldtem az összeget és ma reggel már meg is érkezett. Ezt mondjuk nem is értem hogy ment le ilyen gyorsan, de ez legyen a legnagyobb "problémám" Nagyon köszönöm a segítségedet és türelmedet, hihetetlenül sokat segítettél az elmúlt hónapokban! Remélem most már minden rendben lesz a PayPal-al. Az Ebay meg ugye egy nagy felület ott még nagyon kezdő vagyok, tehát biztosan lesznek azzal kapcsolatban majd még kérdések Még egyszer nagyon köszönök mindent
-
Peti06
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, ha a PayPal számlámon Euro-ban van pénzem (de ugye kiírja az összeget Forintban is felette), akkor én a withdraw során Euro-t kell beírnom összegnek ha ki akarok utalni vagy beírhatom Ft-ban is az összeget? Tehát a magyar számlámra Ft-ban szeretném ha megérkezne és Ft-ként is szeretném a PayPal számlámról kiküldeni. Bocsi a hülye kérdésért, de kezdő vagyok. Előre is köszönöm.
-
Peti06
csendes tag
Szia!
Köszönöm a segítséget. Az egyébként az átfutási időben számít, hogy Euro-ként küldtem ki a PayPal-ról vagy rövidebb lenne az átfutása a dolognak ha még a PayPal számlámon átkonvertáltam volna forintra és már eleve forintként küldöm ki. Vagy ez teljesen mindegy, nem befolyásol semmit az időtartamban? És még egy gyors kérdés: angliába kellene küldenem valamit, ahova még sosem postáztam. Az angol címzést már tudom, tehát a címzett az angol norma szerint lesz megírva, de a feladónak (az én címemet) normál magyar címzési forma szerint tüntessem fel, vagy azt is angol formában variáljam át?
-
Peti06
csendes tag
Köszönöm mindkettőtöknek. Ezekkel az átváltásos dolgokkal nemigazán voltam még tisztában.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- PSP 1000 Phat modell eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs