Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Peti06 #29164 üzenetére
Már van annyi pénz rajta amit érdemes kiküldeni? 3-14 nap az átlagos ügyintézési idő.
De ha a PP felületen választottad a névcserét nem igazán kell magyarázni. Tévesen adtam meg a regisztrációkor a a nevemet. Ez a helyes sorrend first name:........., last name....... Ennyit kell írni.[ Szerkesztve ]
-
Peti06
csendes tag
válasz Peti06 #29166 üzenetére
Na megjött a PayPal-tól a reagálás a "First name - Last name" cserével kapcsolatban. Az lett amit írtam egy srác korábbi hozzászólásából, mégpedig hogy megkapták a kérelmemet és a személyi másolatát, de nem értik a dolgot és a kérelmem miértjét, mert ők a személyi igazolvány alapján úgy látják, hogy minden rendben van és a név azonos azzal amit megadtam a regisztráció során. Kérik, hogy küldjek nekik egy újabb e-mailt és írjam le nekik, hogy miért akarom a név cserét. Ott vagyok ahol két hete elindultam a kérelem beadásával. Sehol... Most azt sem tudom, hogy annak válaszoljak a levelére, aki írta nekem ezt a levelet a PayPal-tól (nekem úgy tűnik, hogy ezt egy ott dolgozó munkatárs küldte, tehát nem rendszerüzenet) vagy tök szűzen írjak nekik a "HELP & Contact" opcióra. És azt sem tudom, hogy ehhez újra el kell e küldenem az személyit nekik vagy azt már látni fogják, hogy korábban elküldtem és hogy korábban már kezdeményeztem a kérelmet. Félek, hogy belekezdünk egy hosszas levelezésbe, mert ők ugye kb. 2 hetente reagálnak. Bosszantó a dolog főleg, hogy már egyszer megcsináltam amit kértek, a pénzemhez meg addig nem jutok hozzá, mert értetlenkednek
-
Topikgazda
válasz Peti06 #29213 üzenetére
Nagyon egyszerű hogy mit írsz, azt hogy melyik név minek felel meg.
Természetesen a nem magyar okmányok esetén a megfelelő név sorrendet látják, ezért nem értik.
Nem minden ügyintézőjük tudja, hogy Magyarországon és Japánban fordított a névsorrend.
Azt is írd meg, ha amiatt mert ők nem cserélik a megfelelőre withdraw esetén az sikertelen utalás miatti 1500 Ft büntetést nem fogod kifizetni.
Emlékeim szerint írtam neked, hogy meg kell magyarázni a kérelemnél a névsorrendet. Ha ezt megtetted volna akkor szó nélkül átcserélték volna.
Ha nem változtatsz és az automata rendszer visszadobja a kiutalást és kirója a büntit, akkor úgy jártál. Majd amikor kéred vissza a pénzt akkor majd leírod, hogy emiatt ekkor és ekkor kérted, csak ők okosabbak akartak lenni a saját rendszerüknél.
Nem véletlenül írtam a javaslatot. De ez téged nem kötelez arra, hogy meg is lépd.
Lehet, hogy nekik van igazuk és lényegtelen a név sorrend már, eddig viszont az volt a tapasztalat, hogy mégsem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Peti06 #29227 üzenetére
A z Összefoglaló Tippek röviden-ben leírtam az Üzenőfal elérését.
Ott jelzed a problémát.
Erre legtöbbször jön egy e-mail az általános válaszokkal és utalás benne, hogy erre az e-mailre válaszul írjuk meg a problémát, ha nem találtunk megfelelő választ. Leírod ugyanazt vagy bővebben.
Ezután az üzenő falon keresztül megy az eszmecsere.
Kapsz e-mailt hogy van új üzenet, belépsz, az üzenőfalon megnézed és ott a reply-vel válaszolsz, ha kell.
Ha telefonálni akarsz, akkor meg előtte kérni kell kódot. Az is benne a Tippek röviden-ben.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Peti06 #29235 üzenetére
Természetesen a keresztnevemet írja, mert PayPal-n ezen a részen a magyar névhasználat szerint jelenik meg. Ha rákattintasz a fogaskerék ikonra -fiók adat- akkor a családi név, keresztnév a kiírt sorrend.
Nem magyar fiókoknál a first name a megszólítás, a fogaskerék - fiók adatnál- meg keresztnév, családi név a kiírási (first, last) sorrend.
Nekem jól van megadva, nem igazán értem miről akarsz megbizonyosodni. Minden kiküldött pénzt megkaptam.
Nem kellene nagyon agyalni, ha egy angol nyelvű adatbekérő ablaknál first name a mező megnevezése oda a keresztnév írandó, ha last name a mező megnevezése oda a családi név írandó mert ez a szavak jelentése.[ Szerkesztve ]
-
Peti06
csendes tag
válasz Peti06 #29218 üzenetére
Eltelt a konkrét problémám hosszas és részletes leírásának a PayPal-nak elküldése óta 20 nap, de semmi reagálást nem kaptam tőlük a levelemre a First Name - Last Name csere ügyével kapcsolatban. Ugye a történet röviden úgy áll, hogy már több mint 1 hónapja kérelmeztem a kifejezetten erre a kérelemre vonatkozó felületen a név cserét amivel együtt elküldtem a személyi igazolványom másolatát is nekik. Mivel ekkor nem lehetett a leírás 60 karakternél több, ezért nagyon nem tudtam részletezni nekik a problémát, de úgy gondoltam pár érthető szóval kifejeztem mit is akarok. Erre jött 2 hétre egy válasz egy ügyfélszolgálatostól, hogy nem értik a problémát szerintük a nevem megfelel a személyi igazolványon levő névvel. Leírta az ügyfélszolgálatos emberünk, hogy küldjek nekik egy levelet, hogy pontosan mi is a problémám a névvel. Erre az ügyfélszolgálatos levélre nyomtam egy "Reply" gombot és egy hosszabb és teljesen szájbarágós levélben leírtam neki, hogy mi a pontos probléma: "Magyorországon fordított a név sorrend, így probléma lehet a "withdraw" során, ezért kérem a nevem felcserélését bla bla bla..... "
Na ennek 20 napja, hogy rányomtam a "Reply"-re és elment ez a levél.... Komolyan nem értem mit kellene csinálnom. Mintha direkt nem akarnák tudomásul venni a dolgot vagy egyszerűen csak le***ják az ember problémáját. Most írjak egy újabb levelet a "Help & Contact" opcióra? -
Topikgazda
válasz Peti06 #29473 üzenetére
Nem fordították meg?
De írtam, ha szerintük jó és még sem tudod a pénzt kiküldeni a bankszámládra és levonnák az 1500 Ft büntit, akkor a kérelmek alapján, tudod igazolni, hogy kérted és mivel nem csinálták meg emiatt sikertelen lett a pénz utalás, visszakéred a levont pénzt. -
Topikgazda
válasz Peti06 #29479 üzenetére
Nem hülyeséget kérdezel. Van amelyik bank a netkártyát vagy a bankkártyát külön alszámlán futtatja. Ilyen esetben te a pénzforgalmi számládról tudsz erre a számlára -kártya fedezeti- pénzt tenni bankon belüli átvezetéssel vagy vissza tenni róla, de ez a alszámla nem látható kívülről, így ez nem fogad pénzt máshonnan.
Általában a pénzforgalmi számlához adnak közvetlenül kapcsolt bankkártyát, ez esetben persze a pénzforgalmi és a kártyaszámla azonos.
Ezért van hangsúlyozva a különbség.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Peti06 #29491 üzenetére
Sokat segítene, ha átfutnád az Összefoglalót és az ott lévő leírásokat. Minden benne van, az is amit nem találtál.
A magyar fiókok alaplimitjei, ha bankkártya nincs hozzárendelve a fiókhoz.
Alatta a kép:3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz Leírásban benne, hogy miként és miért.
Később, a kártya felviteli folyamatban lesz egy 400 Ft-os levonás, amit a Paypal az érvényesítés végén a PayPal folyószámlára visszatérít.
Ez a pénz küldési és fogadási alap limitek eltörlése miatt szükséges, ha nem történik meg, az nem befolyásolja a kártyával való vásárlást.Erre van egy egyszerű megoldás: Nem semmi mi hercehurca hogy az ember hozzájusson a pénzéhez
Ne a PayPal-re kérd a pénzt, hanem a bankszámládra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Peti06 #29499 üzenetére
A Netbankodban van olyan ahogy zárolt tételek, ott vannak a kártyás fizetések, amelyet még nem utaltak át a kereskedőnek.
Maga a kártyás fizetés a kártyatársaságok rendszere miatt 24 órás késleltetésű, annál korábban nem tudják a kereskedőnek utalnia pénzt, ezért van zárolás.
Az hogy megjelenjen a levont tételek közt minimum 24 óra. Mint írtam 1-2 nap a normális bank esetén.
Ha 3 kártyád van, akkor a limit eltörléshez elég az egyik Confirmja. -
Topikgazda
válasz Peti06 #29542 üzenetére
Nem kerül automatikusan a PayPal egyenlegre (de nem egészen számla az), te beírod a kódot a PayPal felületen felszabadul a limited, majd a PayPal 24 órán belül a PayPal egyenlegeden jóváír 400 Ft-ot.
De mindezeket leírtam abban a nyavalyás kártya-hozzáadás leírásban.A te bankod ennyi ideig könyvel, az enyém meg max 2 napig, ez van.
A 24 óra a kártyahasználati rendszer késleltetése ez technikai jellegű dolog, erre írtam hogy minimum, a banki könyvelés banktól függ, 2-5 nap is lehet.
Olvasd már el az előző hozzászólásomat újból. Csak egy telefon és meg van a kód.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Peti06 #30158 üzenetére
Szerintem már írtam, hogy withdraw esetén a devizában lévő összeg automatikusan forintra konvertálva megy ki. De ez az Összefoglalóban lévő leírásban is szerepel.
5. PayPal pénzküldés az egyenlegről saját bankszámlára a Withdraw funds menüponttal:
A.) Csak a saját nevünkön lévő bankszámlára küldhetünk, a saját PayPal fiókunk egyenlegéről! Ingyenes.
A leírás itt olvasható. linken érhető el.Van még más hasznos információ is az Összefoglalóban, javaslom nézd át.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Peti06 #30162 üzenetére
Ha automatikusan átváltja, az rövidebb mint neked átváltani. A rendszernek 0,5 mp, neked 30 mp. Nem igazán értem a kérdésed lényegét. Az átfutási idő meg a PayPal bankja és a te bankod könyvelésétől függ, nem attól, hogy milyen deviza megy ki. Tényleg nem értem a kérdésed.
Ha visszajönne a küldemény, akkor a feladó adatai a Magyar Postának kellenek, a címzés annak megfelelő legyen, legfeljebb az irányítószám alá írd oda: Hungary.
Az angliából levelet küldők is a magyar formátum szerint címeznek nem az angol szerint.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen