- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
ph A kábelmentes, fémházas One X kétféle méretben közeleg Cherry MX Multipoint kapcsólokkal, de lesz egy hagyományos, ugyanakkor limitált szériás változata is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TZ/X
csendes újonc
Van Walakinek tapasztalata a PayPal döntések megreklamálásában? Valószínűleg szoftver hiba miatt valótlan indokkal elutasították egy reklamációmat, ezt próbáltam jelezni a belső "email us" lapon és féccbúk üzenetben is, de mindenhol csak robotokba ütköztem, amik a téma szempontjából irreleváns válaszokat adtak. Hová tudnék írni nekik, ahol egy ember is elolvassa?
-
TZ/X
csendes újonc
Amikor jelezted a belső üzenő rendszeren az automata válaszban nem volt az a szöveg benne ami ebben a hsz-ben olvasható?
Nem. Ez a szöveg volt bennük: "We prefer that you don't need to wait for an answer, so we've replied with this automatic message. Every dispute is unique and we often need to ask you questions to understand the details of your case, so we prefer to discuss these queries by phone."
És lejjebb: " Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response."
A telefon nem opció, mert beszélni csak gyengén tudok angolul, ráadásul süket vagyok, mint az ágyú -
TZ/X
csendes újonc
Értem, akkor a te esetedben amit jeleztél az olyan kategória ahol a megoldáshoz személyes konzultáció szükséges. Van amikor telefonon tényleg egyszerűbb elintézni a dolgot.
Én nem a magyar nyelvű, hanem az írásban elérhető ügyfélszolgálatot hiányolom. Miért lenne egy reklamációs ügy csak szóban elintézhető? Nálam konkrétan nyomkövetési kódot, és az azt igazoló dokumentum másolatát kérték. Ezt telefonon nyilván nem tudom megadni. A megfelelő űrlapon ezeket feltöltöttem, a követési szám az ügy lapja szerint is él. Ezek után konkrétan meg nem nevezett "további adatokat" kértek automatikus levelekben, végül a követési adatok meg nem adására hivatkozva zárták le az ügyet, szintén automatikusan. A robotoknak láthatóan f*ngjuk sem volt, hogy miről van szó, de "tudták", hogy csak szóban rendezhető? Ez vicc. Ezért kéne valami cím, ahová írhatok, és élő ember olvassa el. -
TZ/X
csendes újonc
Az okmányfeltöltő oldalt használva előfordul hogy nincs megadva hogy az mi lenne, van ott egy kis adat megadó ablak, ha oda is beírtad hogy miről van szó akkor az elkerülte a figyelmét annak aki feldolgozta, mert az nem robotizált.
Ami az okmány feltöltés problémáját illeti, 'asszem megvan a bibi. Beadtam visszaküldési költség visszatérítési igénylést ugyanazokkal az okmányokkal, és első körben szintén automatikus válasz jött vissza hiányzó adatokról. Aztán feltoltam ugyanazt a fotót 'landscape' helyett 'portrait' tájolással, és azt csont nélkül elfogadták. Tehát ezt is nyilván robot intézte, mert egy embernek nem okozott volna problémát elfordítani vagy a képet, vagy a fejét.
Az egy dolog, hogy egy robotnak van oka (mint pl. a panaszos lekoptatása) telefonos ügyintézést kérni, de azt kétlem, hogy ez annyira megalapozott volna, mint az én kérésem az ellenkezőjére. Legalábbis én nem találtam a szerződéses feltételek között olyat, hogy az angolul rosszul beszélőket és/vagy a hallássérülteket kizárnák az érdemi ügyintézésből. -
TZ/X
csendes újonc
Nekem sem világos, ezért érdeklődöm. Tegnap próbálkoztam másik témakörben, itt már van némi haladás, mert eddig semmi válasz nem érkezett. Szerinted melyik lenne a megfelelő téma és altéma?
Hogy angolul kommunikálnak velem, azt elfogadtam, habár nem igaz, mert rendszeresen kommunikálnak magyarul is. (A biztonság kedvéért tegnap a beállításoknál visszaváltottam angolra, mert a magyar szövegeiket néha nem értem elég pontosan.) Azt nem láttam leírva a szerződésben, hogy csak telefonon intézhetek olyan ügyet, amit a robotok nem tudnak megoldani, és ebből a pocsék hallásom miatt érzem magam kizárva. (Igaz, a dobhártyát sem a PayPalnak kell pótolnia )
Egyébként próbálta már valaki a telefonos módszert? Ott nem automaták vannak, és tényleg valós időben tudnak reagálni a konkrét problémákra? -
TZ/X
csendes újonc
Ez volt a téma:
Köszi, akkor úgy látszik, ez már megmarad az élet nagy rejtélyei között, mert az első néhány alkalommal én is itt próbálkoztam. Legutóbb a 'Buyer protection'-ra offtopicoltam, és onnan ma szerencsére kaptam is emberi, és nem utolsó sorban segítőkész választ. Így már remélhetőleg sínen lesz a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs