- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
it Egy nonprofit kriptoszervezet új politikai akcióbizottság keretében gyűjt jelentős pénzösszegeket a tagjaitól azért, hogy kriptobarát politikusok kerüljenek fontos pozíciókba az USA-ban. Nem egyedüliként.
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lisztok
lelkes újonc
Sziasztok. DSG váltót hogy kell megfelelően használni menet közben? Soha nem volt még DSG-s autóm, automatát régebben rövidtávon vezettem két alkalommal.
Kérdések:
Ha kereszteződésbe érek, akkor elég ha a féket nyomom amíg el nem indulok újra (váltó d-ben van)? Hosszabb várakozás esetén is így kell eljárni vagy ki kell rakni akkor már N-be?
Parkoláskor mi a megfelelő sorrend? Fékpedál lenyom D-ben —> N —> kézifék —> P ?
És induláskor? Fékpedál lenyom —> D —> fékpedál lassan felenged majd egyből gázpedál ?
[ Szerkesztve ]
-
Nagyfejű
aktív tag
Köszönöm
-
426os
őstag
válasz MunezXBK #216652 üzenetére
A 3. Ponton én néha elgondolkodom. Nekem manuális van elektromos kézifékkel. Ez is old automatikusan, de vajon nem-e járok jobban, ha manuálisan kioldom és utána indulok? Ha eszembe jut, így teszek, mert talán jobban kímélem a hajtásrendszert. Aztán lehet, hogy túlgondolom a dolgot.
.
-
kk831228
addikt
válasz Lisztok #216651 üzenetére
Bal láb elefelejt, a legfontosabb. Úgyanúgy mint a sima automatát , megallaskor ez is jó , vagy egyszerűbben állsz a fèken , kèzi behúz , D-ből P egyböl , fèk felenged. Csak vasúti átjárónál veszem ki D -ből , ha sokat kell várni , lámpánál soha kb. fèken állsz folyamatosan , igen.( Nem DSG -m van , csak sima automata.)
Indulás, ahogy leìrtad.Jah , eleketronyos kèzi , nem tudom hogy műkszik .
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Lisztok
lelkes újonc
Köszönöm a válaszokat.
az autohold használatának mi a folyamata?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Lisztok #216658 üzenetére
Bekapcsolod az autoholdat.
Egy fontos dolog, hogy a DSG esetében vagy megyünk vagy állunk. A kúszás, fékkel lassan lassítás, araszolgatás, "darabolgatás" nagyon nem tesz jót neki.
Rámpán, emelkedőn törekedj rá, hogy ne váltson (tedd ki manualba vagy sportba).
Csak álló helyzetben válts hátramenetbe és vissza (tehát nem akkor, amikor még gurul az autó).Az auto hold nagyon nagy segítség és segít betartani a fenti szabályokat, illetve auto hold-al már nem kell szarakodni megállásnal a fék-üres-kézi-P sorozattal.
[ Szerkesztve ]
-
Lisztok
lelkes újonc
-
tibbike01
őstag
válasz Lisztok #216662 üzenetére
Sokszor használom a sport módot, de nem mindig jó az sem. Ésszerűen kell. Pl ha szar úton, offroadon vagy parkolóházban gurulok, akkor jó a sport mód, de országúton meg jó a sima D.
Kúszást persze nem lehet teljesen kikerülni, de törekedni lehet rá és így minimalizálva lesz.
-
Lisztok
lelkes újonc
Jövő héten ha minden jól megy megyek egy dsg-s autót megnézni, az igazság az, hogy annak használata miatt izgulok a legjobban eddig minden ismerősöm, aki manuálról automatára váltott azt mondta szinte azonnal megszokta.
-
MM
őstag
válasz Lisztok #216662 üzenetére
Én mindig sport módban megyek, D-ben borzalmasan alacsony fordulatról gyorsít rendszeresen (pl. 1200rpm), vagy taposni kell neki. Sport módban is lehet finoman menni, viszont jobb a gázreakció, motorfék is, és értelmes a fordulatszám tartomány. Ez egy 2.0 CRTDI 4x4 150 ló, 7-es DSG. A benzineseket nem ismerem.
Egyedül a reggeli autópályán araszolás közben szoktam D-be rakni.
[ Szerkesztve ]
-
user12
őstag
Sziasztok,
A következő jelenséggel kapcsolatban szeretném a véleményeteket kérni.
Az alany egy 2012-es Seat Ibiza. Kiállok a garázsból, megállok a ház előtt és hátramegyek kinyitni a csomagtartót….illetve csak nyitnám, mivel nem nyílik. Viszont….ha újra kinyitom a vezetőoldali ajtót, utána nyitható a csomagtartó. Eközben a kulcs a gyújtáskapcsolóban volt, járt a motor. Ezután akármikor nyitom zárom az autót, elsőre nyílik a csomagtartó. A múlt héten is eljátszotta ugyanezt. A kézikönyvben nem találtam erre utaló írást, de a neten sem. Ez hiba lehet vagy valami beállítás, hogy ha sokáig nem nyitják ki a csomagtartót, akkor bezárja magától?
Köszönöm előre, is bárki bármit tud.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
imyourfriend
őstag
Tud valaki segíteni skoda karoq 2017 motorháztető hangszigetelés kapocs cikkszámban?
Köszönöm.
-
Lacess
tag
válasz imyourfriend #216671 üzenetére
Itt egy cikkszám a sok közül: 1H5863849A, de ez a kapocs rögzíti a géptetőszigetelést olyan 30éve. Biztos van vagy 20cikkszám még, de szinte 100%, hogy ez rögzíti a Karoq-ét is. Eddig ami gyári új szigetelést láttam, abban mind volt új kapocs is. Szóval ha új szigetelést vennél, szerintem ne vegyél külön kapcsot, vagy nézd meg előtte, hogy benne van-e.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
enddav
aktív tag
válasz imyourfriend #216673 üzenetére
Nekem is volt már, hogy leesett. Apunak van benne light assist? Utólag aktiválható ez?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
imyourfriend
őstag
válasz enddav #216674 üzenetére
Jó kérdés van-e benne LED assist az új Kodiaq-ban van ott kitakarja a szembejövőt.
Karoq-ban olyan jól világít a LED éjjel, hogy nem gondolkoztam el még a funkción biztosan kell hozzá valamilyen egység ami érzékeli a szemből érkező jármű fényét ezáltal állítja a reflektort.
-
MM
őstag
válasz molnarpeter #216668 üzenetére
Csak amíg garanciális az autó, addig nem érdemes...
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz molnarpeter #216660 üzenetére
Köszi,öket néztem.felveszem velük a kapcsolatot
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #216668 üzenetére
legjobb inveszt. Októberben írtak új programot, és még az előző, 2022 júliusban megírttól is jobb. Érdemes. Főleg, hogy egy régebbi darabról van szó, sokat profitálna belőle. Én 10k-t fizettem érte, de nagyon elégedett vagyok és jól elkötött pénznek tartom. Így gyakorlatilag 1800-2400 közti fordulatszám-tartományban tölti a bódé az idő túlnyomó részét, és maximum terhelés nélkül "esik be" a fordulatszám (1500-1600), teszem fel, gyorsítás nélkül krúzolás 95-100 közt. Városban meg sokszor 3-4-esben tudsz haladni, mikor a gyári program úgy váltotta 45-nél a hatodikat, hogy fájt hallgatni is. Mondjuk azt fél napig használtam, és senkinek sem ajánlom :\ :|
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Primary92
senior tag
válasz Mágus2 #216633 üzenetére
Most lement a linken szereplő EGR 95500 forintra, ami elég jó két nagy alkatrész kereskedőhöz képest, ahol a listaár bőven 200+. De, ha valakinek 50% a kedvezménye, akkor is drágább 30%-kal, mint az Autodoc-on, vagy a linkelt eBay-es forrásból.
Szoktak ezek gyári hibásak lenni? Az alacsonyobb ár mellé talán nem olyan stabil a granaciális háttér.
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz molnarpeter #216668 üzenetére
270e km van a kocsiban, lehet már átírták. Majd ha hívom az eladót, rákérdezek erre is.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz tibbike01 #216661 üzenetére
" A kúszás, fékkel lassan lassítás, araszolgatás, "darabolgatás" nagyon nem tesz jót neki."
ettől tudok idegbajt kapni, hogy reggel a hülye dugóban nem megy senki. Araszolni lehet. Lámpánál begurulok, mert előttem is állnak meg piros is, meg amúgy is. Megállok. Akkor elindul, mire elindulok, megáll. (az előtte lévő autó meg se mozdult közben...)Szerintem át fogok szokni a bináris vezetésre. Vagy padlógáz, vagy satufék akár 5 méteren is
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tibbike01
őstag
válasz TrollBalint #216684 üzenetére
Ne is mond, én sem bírom ezt. Ráadásul nekem ugye e-tec van, ami azt csinálja, hogy beindítja a motort, ha az előttem lévő előrébb gurul (ez ilyen automatizmus, hogy ne a gázpedál lenyomással induljon a motor, hanem picivel hamarabb). De a gyökér csak 10cm-ert megy előre és áll ugyanúgy tovább a piroslámpánál...
Ezek a mai autók tök más közlekedést, gondolkodást igényelnek a vezetők részéről...de kb 20 év múlva odaérünk ahová kellene.[ Szerkesztve ]
-
kazsolt
tag
Sziasztok, turbó csere előtt állok.
Alany: Seat Altea 2.0 pdtdi BKD.
Egyelőre Melett turbóra van ajánlatom. Ismeri valaki? mennyire vállalható kategória? (UK,ha jól tudom)
Mi jöhet még szóba, tudna tanácsot adni, Cég-márka ügyben? -
-
kelly7
aktív tag
Lisztok
LA-Chip frankón meg írja a dsg-t. Sok passatos meg csináltatta már nálunk.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Skoda Octavia 4 és 70mai A810.Hotspot, ha aktiválva van, telefon nem csatlakozik az 70mai DashCam által sugárzott hálózatra. Hiába váltok át 70mai-ra manuálisan, egyből visszaáll a hálózat a Skoda által sugárzottra. Egyedüli lehetőség a 70mai-ra való csatlakozásra, ha a Skoda Hotspotja kikapcsolásra/inaktiválásra kerül.
Ez miként lenne/lehet áthidalható?
-
zsoltip
őstag
válasz BigBlackDog #216703 üzenetére
Akkor visoznt nincs Andorid Auto.
-
rbalint88
addikt
válasz Brumi˘ #216697 üzenetére
Belfegorekkal nekem nincs olyan nagyon jo tapasztalatom. Alfan az elso turbo (hibridre csinaltak meg) birt kb 20k km-t, a masodik 3 napot… Sogor Focus 1.6tdci turbojat is ok ujitottak fel, aztan egy even belul elkezdett visitani, gariban kicsereltek a kozepreszt, de 10e km utan mar megint visitott, eladta sogor az autot ugy.
A szerelo is azt mondta, hogy Belfegoreknal azert jol szokott sikerulni a felujitas, de nyilvan nem 10/10, a legtobb felujitonal sokszor 1/10 ami tartos is lesz, az a tutituti, ha uj gyarit veszel. -
yodamester10
őstag
Újra jönnék pár kérdéssel a hátsó felfüggesztéssel kapcsolatban.Eddig a
jött szóba,de lehet többet is szánnék rá és ezek is szóba jöttek.Kérdésem melyiket lenne célszerűbb megvenni,a gyári kicsit drága ezekhez képest.
. -
bul07
nagyúr
válasz yodamester10 #216711 üzenetére
Egy szerelő nekem nagyon panaszkodott hogy neves gyártók is már nagyon silányat csomagolnak.
Vettek azt hiszem TRW, Febi, Meyle futómű alkatrészt, azt hiszem valami kutyacsontot vagy gömbfejet, és fél évnél egy se bírt többet, majd mindegy minden alapon A.Z. Meisterteile és az már több mint egy éve bírjaÍgy ő már nem is megy márkára
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
daniel2121
senior tag
válasz yodamester10 #216711 üzenetére
Meyle hd javasolt vagy a Lemförder
-
bul07
nagyúr
válasz vzsryl #216713 üzenetére
Én meg most már igen, amúgy azt nem mondta hogy mely országban volt gyártva az adott márkából
Meg a Románba gyártott Continental vezérlésre is panaszkodott hogy nyúlik hamar(#216714) MunezXBK
Amúgy simán lehet hogy ugyan ott bér gyártatják mint valamelyik márkás is készül
Sok mára már csak csomagoltat valahol gyártottat( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
yodamester10
őstag
Köszi az infókat.
Ez HD lenne?
Honnan lehet felismerni?
[link] -
válasz yodamester10 #216717 üzenetére
Ez inkább CGA 16. De lehet h már egy felkonvertált EGA.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Paxker315
addikt
BS detektor mit mond? "Ez a 204 lóerős, nem összekeverendő a..."
Ez a hajtáslánc nem csak egyetlen változatban készült azokban az években? 1.4tsi& eletro & 6s olajos dsg? Meg amúgy is jobb a 110kW a forgalmiban : ')
Ezek amúgy használhatóak nem-plugin hibridként is? Szvl csak tankolsz, a többit megoldja magának.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #216720 üzenetére
Gondolom a sima tfsi-hez hasonlitva 150 vs 204 lo. A szoveg egyebkent elegge BS-generatoros
Fyi a media nem erintokijelzos ezekben, az mmi-vel kell ugralni a telefontukrozesben is. Gyarilag az tudhatja a tukrozest, aminek ahogy ebben is, a valto elotti boxban, bal oldalt ott az usb portja. Ha az nincs, zsebbenyulos sztori belevarazsolni a tukrozest, valami 200ezer kornyeke talan. Havernak van ilyenje, szereti amugy, csomagtartoja pici, egyebkent akar csaladinak is elheto. -
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #216721 üzenetére
köszönöm. Továbbra sem használom az autót városban, és hétvégénként szokott menni, ha megy, de van, hogy 2-3 hétig nem indítom be. Így nem feltétlen érdemes plug-in hibridben gondolkodni? Ezeket elég csak tankolni, és nem kell konnektorral szórakozni, mert a benzinmotor visszatölt?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #216722 üzenetére
Lehet konnektorról is tölteni de nem muszáj, megoldja magának is menet közben. A nagy akksinak nem tesz jót ha 2-3 hétig nincs használva és a fő előnye városban jön ki. Erre inkább sima non-hibridet vennék.
Ugyanilyen használat mellé kerestem autót és pont ezért engedtem el a hibrid vonalat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
Ugyanilyen motoros golfom van. Én s-ben használom, amíg derékszögű nem lesz benne az olaj (90 fokos ), és utána visszateszem D-be (ha nem sietek).
Te autópályán észre vettél különbséget a D és az S között? Ott már szerintem kisebb a különbség.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Facebook és Messenger
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Hobby rádiós topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen