- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- RAM topik
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Erről mit gondoltok? Típushibák, mire kell odafigyelni stb...?
Alvázszám alapján nincs kártörténete, rendszám alapján úgy tűnik, hogy nem tekert órás.
Dasweltauto-tól vette a jelenlegi tulaja, EGR-t kellett rajta cserélni, de arra még van garancia.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #185326 üzenetére
Én azokat is kopó alkatrésznek tekintem, és úgy nézegetem főleg a dízeleket, hogy fenntartok egy nagyobb összeget csak ezeknek az alkatrészeknek a cseréjére. Ahogy néztem a piacot a benzinesek azonos autóból, azonos felszereltség mellett kb 1M-val drágábbak, szóval ha nekem most nagyobb költségeim adódnának a dízellel, akkor tulajdonképpen "nem zavarna". Alapból úgy állok hozzá, hogy minden is kijöhet az autón, aztán ha mégsem, akkor több pénz marad a számlámon...
Számomra az a lényeg, hogy ne legyen a járműnek olyan kártörténete, amiben sérült az utascella. Csak hétvégi, kirándulós, nyaralós babaszállítónak lenne használva, tehát a biztonság a cél (meg a méret). És ez a Superb volt az első olyan hirdetés, ami újonnan magyar forgalomba helyezésű és nincs kártörténete.Típushibáról nem tudsz esetleg?
#185327 yodamester10 : Az első tulajdonos egy cégvezető volt, aki nem ingázott vele. A jelenlegi tulaja a covidig csak hétvégi autónak használta, viszont a covid óta ingázik vele BP-re. De igazából az állapotot fogom nézni, nem a km-t.
Az eladó felhívta a figyelmem arra, hogy van egy horpadás a jobb első ajtón, de ő nem merte kihúzatni, hogy ne pattanjon le a fényezés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ice!? #185593 üzenetére
Szerelőm szerint a 177 lovas kicsit túl van pöckölve, tehát hamarabb lehetnek problémái, de alapjában véve megbízható az is.
Inkább autoDNA-n kérdezd le. Meg egy gyors totálkáros próbát is megér, mert ha nincs káradat, akkor ingyen van.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #185668 üzenetére
"Ha elmegy két regen között ilyen 600-700km-t akkor az még mindig tök jó."
Nekem is csinálta ezt a rövid út utáni ventizést percekig múltkor a Superb, de azóta már beletekertem legalább 500km-t, és nem történt ilyen. Ebben az esetben is érdemes azonnal szervizbe futni? (111k km van a kocsiban)
Sosem volt még dízel autóm, szóval elnézést, ha nagyon nagy hülyeséget kérdeztem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #185682 üzenetére
Őszintén szólva azért veszek csak fényevő karórákat, mert én személy szerint nem szeretnék karbantartással foglalkozni, szóval ha nem muszáj, akkor én ezt nem figyelgetném. Ha azt mondjátok, hogy nem probléma, ha csak sok száz km után csinálja ezt a ventipörgést, akkor nekem az már oké. Nagyon max. 10k km-enként úgyis vinni fogom szervizbe (olaj+szűrő cserék minimum), de sokszor még annyit sem vártam az eddigi autóimnál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz 1stVikman #185684 üzenetére
Köszi, ezt figyelni fogom.
#185685 yodamester10: 2013 év végi gyártás, faceliftes MK2, 2.0 CRTDI 140LE euro5.
De találtam ugyanitt sokkal olcsóbban is, ha nem Walkert nézek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #185689 üzenetére
Csak akkor használjuk a Superbet, ha megyünk is valahová (minimum 20-30km, de inkább 50-100), és csak úgy megyünk vele rövidtávot városon belül, hogy mielőtt elindulunk a hosszabb útra, akkor előtte gyorsan megállunk egy boltnál valamiért, aztán go tovább.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Épp pályázok és kidobta a műszerfal a keréknyomás visszajelzőt. Megálltam az első pihenőnél. Mindegyik gumi 2,5-n állt. Belőttük elől 2,2, hátul 2,3-ra a nyomást.
Hosszan nyomtam a keréknyomás SET gombot, egyet bipelt, és végre eltűnt. Most akkor jók vagyunk?
A kutas szerint nem eresztett egyik sem, elvileg nincs gond.
Üzemanyag betöltő nyílásnál 225/45R17-re ezt a 2,2-2,3-at írja.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Köszi srácok!
Nyugodtan irkálhattok mást is, épp a BP köré épült parkolóban (M0) állok, szóval ráérek olvasgatni ezt-azt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rob210 #185893 üzenetére
Pontosan emiatt nem tudom elképzelni se, hogy pár évtizeden belül minden autó elektromos legyen. Azokban az országokban, ahol már pár éven belül csak villanyautókat lehet eladni újonnan, ott mi a terv? Ott is rengeteg lakónegyed van. Aki nem családi házban él, az járjon gyalog?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #185912 üzenetére
"Vagy üljön be más autójába."
Az már a tiltott fa gyümölcsének lakmározásánál elbukott.
"Majd kiépítik a töltőhálózatot és hogy ne olvadjon el azonnal a vezeték, nem csak kapacitást veszed meg, hanem azt is, hogy milyen gyorsan tolja bele a kocsiba. "
Reménykedjünk...
"Barátom Finnországban, Tamperében él."
Igen, a finnekből/skandinávokból kinézem, hogy működni fog a dolog pár évtized múlva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz hdanesz #186207 üzenetére
Nekem több autóm is csinált ilyet, pl. az Almerámmal országúton kb . 150 km-t kell megtennem, mire elkezd zuhanni a mutató. A Superb pont az ellenkezőjeként viselkedik, tehát hamar elkezd zuhanni, de amikor már tankolást jelez, akkor is van venne legalább 15L tartalék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz HKorn #186229 üzenetére
Enyémnél 7 év/180k km van azt hiszem előírva, tehát a korát is figyelni kell elvileg.
Többiek erről mit tudtok?
Enyémbe 113k km van most, de 2013.11. havi gyártás, 2014.02 első üzembehelyezés. Cseréljek vezérlést?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #186557 üzenetére
Tedd hozzá, hogy benzinből. Dízelből sokkal könnyebb jó áron, jól felszerelt példányt találni.
Ettől függetlenül az általad linkelt Leon szvsz. mocskos jó vétel ennyiért, ha tényleg ennyi benne a méter, és nem volt bucira törve.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #186586 üzenetére
Én télen sosem használom a kéziféket. Mindig sebességben hagyom a verdát, és csak járó motornál való kiszálláskor hagyom üresben kézifékkel, de ez csak max. 1-2 perc, és nagyon ritkán fordul elő.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #186588 üzenetére
Egyik kocsimban sem volt még semmi baja annak a néhány fogaskeréknek. Ha pedig valaki belemanőverezi a verdáját az enyémbe, akkor ki fogja fizetni a kárt, vagy ő, vagy a biztosítója.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Konszernen belül milyen eltérés jellemző az autó által kijelzett fogyasztás, és a valós, tankolással mért fogyasztás között?
Eddig 3x tudtam lecsekkolni, és mindhárom alkalommal pontosan 4 decivel több volt a valós fogyasztás az autó által kiírtnál. Ez így korrekt, vagy túl nagy a difi?
2,0 CRTDI, 140LE, Superb mk2 faceliftmegprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz apple87 #186877 üzenetére
Akkor a 143 lovas CRTDI. Ugyanez volt a többi VAG-ban is, de 140LE-vel. Az Audi kapott még 3 pacit elvileg, de a nyomaték ugyanannyi maradt, tehát 320NM. A PDTDI is ugyanilyen erőnléttel büszkélkedett, de ahogy Qru is írta, az az általad írt évjáratban nem szerepelt (szerencsére).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Superb MK2 facelift.
Ma reggel elindulásnál szépen kinyíltak a tükrök, de utána több helyen is megálltunk, és egyszer sem tudtam behajtani elektromosan a kulcson lévő zárgomb hosszan nyomva tartásával.
Most délután az autó szerint 0.0 fok volt, és behajtotta.
Előfordulhat, hogy fagypont alatt letiltja ezt a funkciót?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #187068 üzenetére
-1.5-nél nem engedte, nem is próbálkozott, de most 0.0-nál igen. Csak erre tudok gondolni, vagy esetleg arra, hogy kezdi feladni a küzdelmet az elektronika.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187082 üzenetére
Ma előztem párat a 140 lovas változattal, meg az utóbbi pár hónapban is pár százszor. El nem tudom képzelni, hogy milyen elmebeteg szituációban kevés a 170 pacis, mivel már a gyengébb is néha hajmeresztően hamar hozza közel a távolinak tűnő tárgyakat.
Én is elfogadnék egy erősebbet, de nem előzésre. Közelebb áll a valósághoz szabonagyur fórumtárs állítása.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rasotamas #187095 üzenetére
4000-es fordulaton dízelt pörgetni olyan, mint a nagymamától vasárnapra vegán menüt kérni. Meg tudja csinálni, de az unokának is és a nagymamának is fura lesz a “szájíze”.
Nem arra való, de ha ilyenre akarod használni, akkor benzinnek hívják azt az üzemanyagot, amit te az autódba akarsz tölteni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187110 üzenetére
Olyan helyen, ahol nem tudok előzni a 140LE/320NM kombóval, ott Ferrarival se próbálnám meg, mert az már életveszélyes, és nem csak az én autómban ülőknek, hanem annak is aki szembe jön, meg annak is akit előzök.
Vonatoztam már a bosnyákoknál hosszú kilométereken át egy teherautó mögött, de ott 50 méterenként visszafordító kanyar volt. Olyan helyen aki előz, az egész egyszerűen egy nagy, büdös f....megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187114 üzenetére
Nem haragszom, de ami életveszélyes, az életveszélyes. Durva szerpentinen nem kezdek el előzni egy ~40km/h-val haladó teherautót, mert Porsche GT3-mal is vagy lezúgok a kanyarban a szakadékba, vagy ha valaki szembe jön, akkor mindenki temető.
Én se szeretem, ha megy előttem valaki, és takarítok szinte mindent, amit tudok, de az említett helyzetben egész egyszerűen inkább átváltok türelmes módba, mert mindig igaz lesz a mondás. "Jobb későn, mint soha."megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187116 üzenetére
Van egy 98LE/136NM-es szívó benzines autóm is, és azzal is hasonlóan közlekedem. Azzal is minden előzést ugyanúgy meg tudok oldani (sőt 75LE/128NM-rel is megoldottam anno). Az erősebbnek annyi előnye van, hogy kényelmesebb/nyugodtabb vele az egész manőver, mert már 1750-es fordulaton rendelkezésre áll a majdnem ~2,5x nagyobb nyomaték. A gyengébbel úgy oldom meg az ilyen szituációkat, hogy az előzés előtt visszakapcsolok, tartom a 4000 feletti fordulatot, aztán kilövök. Ettől függetlenül 700LE/900NM-rel is veszélyes marad az extrém körülmények között való előzés.
"hajtukanyarja utan, az egyenes szakasz"
Oda egy 60 pacis kisautó is elég erős. Amiről én beszélek, ott nem létezik egyenes szakasz. Egyértelmű, hogy egyenes szakaszon lehet előzni, és szinte bármilyen autóval meg lehet oldani a dolgot, csak tudni kell használni a kuplungot, váltót és gázpedált. Számomra erősebb autó=kényelmesebb/nyugodtabb körülmények. Mondhatnám azt is, hogy felesleges luxus.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187122 üzenetére
Elég erős a szabályos közlekedéshez, és magas fordulaton még el is indul felfelé, nem is akárhogy. Az már más kérdés, hogy ezt nem túl hatékonyan teszi, tehát elkezd irreálisan sokat zabálni, és mocskos hangos, ráadásul még sokat kell vele gépészkedni is, de attól még sok meglepetésre képes. Egy valamire nem, mégpedig a f@szméregetésre, így sokak számára kiesik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A Superbek használtan sokszor olcsóbbak, emiatt kötöttem ki én is annál. Az Octaviában sem tudják könnyen lerugdosni a gyerekek az első ülések hátlapját, de a Superb-ben ez már egyenesen lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen