- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a DeepCool misztikus hűtője
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
Hali!
Megjött az ügyeletes hüle.
Elgondolkoztam egy audi c6 allroad-on (az allroad a minimális terepezés miatt jött képbe: országútról szántóföldre behajtani, esetleg lovas utánfutót húzni).
Tudom, hogy a légrugó egy betegágy tud lenni, és iszonyat drága. Vagy esetleg azóta már ráálltak cégek, kiismerték, és már kevésbé horror?Illetve ennél az autónál mire érdemes figyelni, melyik motorral érdemes venni?
Gondolom oka van, hogy lent vannak az árak, (2-3-4millió környéke)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #203006 üzenetére
Budapest-Debrecen-Hajdúnánás és legvége szántóföldi út (vagy ezek más sorrendben, a lényeg, hogy van benne autópálya és földút is). Eddig mindig elfért a mostani kocsi, de párszor már nagyon necces volt (motorvédő burkolat tuti sokat segített), de nagyon nem erre lett kitalálva (családi kocsi).
Az allroad azért tetszett meg elsőre, mert változtatható a hasmagassága (autópálya, földút)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz imyourfriend #203778 üzenetére
Egyszerűbb egy ledet berakni, mint a lámpát polírozni. Itt arról van szó, hogy én mennyire sz*arom le a másikat, ha neki nem jó.
Egyébként az automatikus refi fel/le kapcsolás is lassú nálam, a kaminonosok meg egyenesen utálnak emiatt, ha használom (bixenon). Elvileg frissítés nincs rá, annyi, hogy a szélvédőt ott próbálom tisztogatni, hátha jobban működik akkor... (vagy nem használom)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Reggie0 #203876 üzenetére
Elvileg ha hollandián keresztül érkezik a csomag, akkor a hollandok valamiért nem nézik , és onnantól már eu határon belül van, azért nem nézi a nav. De ezt csak szóbeszéd útján hallottam, érteni nem értem, hogy miért.
Egyébként meg jófogáson kapni kb 20ezerért (szóval 5ezerrel drágább, mintha te hoznád be, viszont nincs kockázat/izgulás).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz imyourfriend #204043 üzenetére
Most már ár én is elgondolkodtam rajta...
Ha jól értem extaxi volt, viszont ez az akciós ár mit jelent, hogy holnapig érvényes...
Ha jól sejtem itt valami probléma halmaz lehet, hogy így akar megszabadulni tőle (gyors döntésre kényszerítés, addig pár turpisság nem derül ki). Szóval nekem valami itt bűzlik..A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
A rendszámtáblát is tisztítsd meg, azt is meg kell a törvény szerint
Szerintem az is biztonsági beállítás, hogy ilyenkor a sima tempomatot is lekapcsolja, hogy jobban figyelj ilyen időben/csúszós úton. Nálam pl, ha bekapcsolom a ködlámpát kikapcsol a lámpa automatika (ami automatán föl-le kapcsolja magától a refit, kanyarfényszóró...)Gondolom a töréstesztre az öt csillagot csak a vezetéstámogató rendszerekkel együtt kapta meg, ezért is figyelmeztet jobban.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz jozefgucci1 #204865 üzenetére
Nem értek egyet ezzel "a kocsi van értem és nem én a kocsiért" mondattal, mert emögött sokszor a leszaromiság van. Ez az eszköz (autó) karbantartás igényes (olajcsere, gumicsere, fékbetét csere...), cserébe egészen kényelmesen lehet vele utazni. A lovakat meg régen etetni kellett, patkolni, megijedtek villámláskor...
Ez a hozzáállás, hogy a kocsi van értem egy tipikus fogyasztói társadalmi hozzáállás. Használom amíg új, amint tisztogatni, karbantartani, törődni kell kicsit vele, eldobom és veszek másikat, újat.
A dízeleknél a karbantartáshoz hozzátartozik az is, hogy néha meg kell járatni, ezt mindenki tudja, nem újdonság, nem lepett meg senkit, nem értem miért kell emiatt meglepődni és fújolni.
(nem vagyok dízelpárti, sőt, de ez akkor is fura, hogy valakinek egy kis törődés nem fér bele)A kérdező valószínű fáradt, mert éppen neki most minden összejött (munka, születik a gyerek stb...), de ilyen mindenkivel megeseik az életben. Nem lesz attól jobb neki, hogy ha most plusz fáradsággal eladja az autót és vesz másikat. Egyszerűen elmegy kocsikázni mikor van rá energiája/ideje és 3/4 óra alatt letudja az egész problémát.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz gubabela #205824 üzenetére
Van az sd kártyának egy olyan azonosítója, hogy CID (card id). Ezt leellenőrzi a navi, mikor beteszel egy sd kártyát, innen tudja a fejegység, hogy ez egy navigációs sd kártya, illetve ez a "titkosítás", vagy "törésvédelem" is.
Szóval a lényeg, hogy ez a cid szám az sd kártyába a gyárban kerül bele, és nem tudod te módosítani. Régebben lehetett a samsung evo+ -okat módosítani (a maiakkal már nem működik), illetve tudsz úgy rendelni ali-ról sd kártyát, hogy elküdöd milyen cid-del szeretnéd.Anno én opelnél csináltam meg ezt, de a vw is ugyanazt a beszállítót (konkrétan ugyanazt a cid-et) használta az sd-kártyánál.
A másik megoldás, hogy kiveszik a fejegység fw-ből a cid ellenőrzést, ehhez viszont egy módosított/okosított fw-t kell tenni a fejegységre.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz bul07 #205942 üzenetére
Ha a kipörgésgátló/abs/esp sokat fékezget egy egy oldalt, akkor tud féloldalasan kopni?
Nekünk anno olyan volt, hogy a bal hátsó tárcsa elferdült/cserés lett, a jobb egyáltalán nem (azaz mégis, mivel párban kell cserélni).
Szóval sportos vezetéstől tud féloldalasan kopni/elmelegedni?
Vagy esetleg az elektromos kézifékes automata kioldás darálja (rossz sofőrnél) féloldalasan?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Ez világos, hogy 4 csatornás, inkább az döbbent meg, hogy ennyit számít a "sportos" vezetés városban (már ha a bekapcsolt esp sportosnak tekinthető), hogy emiatt féloldalasan kopnak a tárcsák/betétek.
Lehet, hogy a hazafele úton pl sok jobbos van (városi egyirányú utcák miatt ez simán lehet így), és mivel ezt az utat vakon tudja az ember, bátrabban el is vállalja a kanyarokat, így lehet a sok sportos hazamenetelből féloldalas kopás.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz focvis #206327 üzenetére
"Volt egy sokat futott (2016-os, 17x ezer km, akkor 3 éves) Golfom, azon a katalizátor rosszalkodott, a tényleg jó fej szerelő azt tanácsolta, adjam el gyorsan"
És ezek után csodálkozunk, hogy miért ilyen a magyar használt autó piac. Mert tick-tack bumm-ot játszunk a kocsikkal.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Hali!
Lehetőség nyílt családi körben megvenni egy (céges) 2019-es (2020.01.20-as forgalomba helyezésű) golf variantot (VOLKSWAGEN AUV GOLF (O)2.0 TDI BMT SCR DSG COMFORTLINE VARIANT).
Amit tudok, hogy 2.0 tdi, 110 KW és DSG (fogalmam sincs, hogy száraz, vagy olajos), 256 000 km (szóval van benne bőven km).
Felszereltségről nincs infóm, rendszámom van, amit meg tudok nézni jszp-n. Jszp-ben alig van róla infó, egy 2020.08.13-mas eredetiség vizsgálat van elmosódott/koszos képekkel (innen ki tudom nézni az alvázszámot, de nem találok jó vin decodert az extralistához), 2020.07.31-kor 33ezer volt benne.
Nyári gumi készlet is tartozik hozzá (ergo gondolom téli is). 2x volt kisebb-nagyobb vadállattal történt ütközése (ez nem tudom pontosan mit takar), végig szakszervizben szervizelve és javítva.Ennyi infóm van egyelőre, ezek alapján 4.020.000 HUF-ért szerintetek jó vételnek számít?
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #206458 üzenetére
Még azt sem tudjuk, hogy nekünk szükségünk van e rá. Lehet megéri drágábban tovább adni.
Extra info, amit láttam beltéri kép, ott elmosódva látszik a 7.5-ös fejegység touch képernyője."Váltó javításra lenne keret, fájna-e?"
Ez száraz dsg-s, azért kérdezed a váltót?
Mekkora keret kell hozzá? Egyébként van rá, de azért fájna elvenni máshonnan (bár ezzel nyilván mindenki így van).[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #206462 üzenetére
A kiindulási adatokat honnan vetted? (20 hónap allatt 220k km) Lehet hogy még reggel van nekem.
A számolást értem (4hét van egy hónapban, egy hétnek 5 munkanapja van, 1 hónapban így 4x5=20 munkanap van, 20 hónapban így 20x20=400 munkanap van, és így 220k/400=550km/nap)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #206473 üzenetére
Ennyi információ alapján mi a verdict szerinted?
Érdemes lenne megvenni? (Sok km, olcsó ár)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
ArthurShelby
addikt
Köszönöm szépen mindenkinek a választ!
Elég nagy valószínűséggel meg fogjuk venni saját használatra, de odáig még hosszú az út (papírozás).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Morris #206673 üzenetére
Anno (asszem péntek-szombat fele) jött föl ez a cikk az autóstopikban.
Röviden: lehet helyettesíteni kisebb nagyobb hibákkal a halogént led-re (pl sikerült a night breaker led nevű termékét lepapíroztatni Németországban, Ausztriában és Horvátországban), de tökéletes/ugyanolyan sosem lesz:
" mivel a LED (és lézer) fényforrások intenzitás-eloszlása inherensen különbözik az összes többi fényforrásétól, egy végtelenül kis chippel bíró, precízen pozicionált LED sem fog megfelelő képet adni a H4 helyén. A legfényesebb pont sem a chip felületén, hanem valamivel előtte van, tehát a fókusz beállítása sem működik úgy, ahogy a cikk feltételezi. (Magyarul, a LED-nek nem ott kellene lennie, ahol az izzószál van - még akkor sem, ha minden más rendben lenne. De nem tud rendben lenni, mert a halogén intenzitás-eloszlásának imitálása LED forrással rendkívül komplikált feladat, aminek megoldása sehogy sem férhet el egy izzó méretén belül.) Így a gyártók ha akarnának sem tudnának jó H4-pótlékot tervezni."
A cikk hivatkozik pár korábbi cikkre is, ahol a szórt fény is szóba kerül. Az összes lednél van szórt fény (ami úgy vakítja a szembejövőt, mint egy rosszul beállított lámpa), a kérdés melyik led-nél mennyi a szórt fény.Az utóbbi cikk a tanulságot is levonja a végén:
"Ha a foncsor bevakult, vagy a műanyag búra bemattult, azon egy atommáglya sem segít, mert a fény nem oda megy, ahová kellene. Ilyenkor a lámpatestet kell gatyába rázni, nem pedig a szembejövőket elvakítani. Aki pedig csak több fényt szeretne, legálisan csak a túlhúzott, emelt fényerejű halogénekben bízhat, ebből is találni hidegebb fényűt. Ezek legálisak, a tiltott területekre nem adnak több fényt, de fényerőben azért messze vannak akár ezektől az ócska ledektől."A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Morris #206681 üzenetére
A probléma azzal van, hogy a ledek
"technológiájukból következően mégsem gömb karakterisztika mentén szórják fényüket. A leggyakoribb kivitelnél optikai úton irányítják a fényt, de az elemi, egyedül álló LED-eknél is legfeljebb 120 fok a sugárzási szög. Ebből következik, hogy egyenlő fényteljesítményű izzós spot és LED-es spot fénye között számottevő eltérés van. Ennek oka, hogy az izzós spot a központi fénycsóván kívül is szór fényt, míg az optikai úton létrehozott LED csóván kívülre nem világít." forrásvagy ahogy később Reggie0 mondta:
"Az izzo egy vonalszeru fenyforras, a tengelyeben lenyegeben 360 fokban vilagit, a LED pedig egy pontszeru fenyforras, amely nagyjabol 120 fokos gombcikkben vilagit. "Szóval adott egy lámpatest, ami izzóhoz lett tervezve (belül a tükrök/foncsor), akkor ha ledet teszel bele, más lesz a vetítési kép (nem a fényerő miatt).
Az osram azzal próbálkozott, hogy próbálta imitálni/közelíteni a night breaker-rel a az izzó karakterisztikáját. De ahogy az előző hozzászólásban leírtam, csak közelíteni lehet, megvalósítani nem. Ezért van, hogy csak a néhány országban van engedélyezve a night breaker, és ezért nem kap nemzetközi tanúsítványt.Ráadásul nagyobb a fényerőnél, a szórt fény is több lesz (ergo nem csak rossz helyre is világít, de oda is sokat).
Én megértem a ledesítést (fényerő, tetszetős kék szín), és óriási minőségbeli különbségek lehetnek led-led között vetítési képben, de tökéletes sosem lesz szerintem.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #206488 üzenetére
Ma már nálunk van a kocsi (azaz nem a ház előtt, mert itt nem tud még parkolni, csak nem fizetős övezetben) .Nagyon tetszik ez a sötétkék szín
[kép] [kép] [kép] (nagyon septében lőttem a képeket, sorry a minőségért...)Még rengeteg papírozás van hátra, amit fogalmam sincs hogy fogunk megoldani....:
eddig csak a cég és nagybátyám között volt adásvétel, onnan nem tudom, hogy kerül minél olcsóbban hozzánk (értsd vagyonszerzési illetek-ajándékozás...)
Plusz kiderült, hogy ők 22-ére dátumozták az adásvételt, viszont nem lett még lejelentve és a 8 napból már kicsúsztak, kéne eredetiség vizsgálat...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz vlevi #208684 üzenetére
Én azt hittem anno, hogy a 22fok mindig jó lesz. De nem, télen 22,5-23 kell, nyáron meg 21-21,5. Plusz ha nagyon fázok/melegem van, akkor maxon az adott irányba.
Ui: Bár olyan is van, hogy száguldozok kicsit autópályán, emiatt melegebb lesz a kocsiban, és újra sok a 22fok...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Kickass #208697 üzenetére
Nálunk ilyenkor mindkét embernek fel/le csavarják a hőfokot
Más, vettem start-stop toldó kábelt ali-ról, kíváncsi vagyok majd milyen lesz (golf mk 7.5).
Nagyon belejöttem most az alis shoppingolásba, érdemes onnan még mást is venni? Van valami tuti tipp?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz rasotamas #208728 üzenetére
Nekem nincs más gombom azon az oldalon (csak a start-stop). A másik oldalt is csak a parkradar ki-be kapcs gombja van.
Ahogy néztem, nem vesztettem sokat, hogy itt kevés gomb van: mód választó, kipörgésgátló, automata parkolás maradt ki [link]
szerk: egyébként tőled loptam az ötletet (tőled olvastam a lehetőségről)
szerk2: ezt az opciós listát tudja valaki dekódolni nekem? (ha kell, alvázszámot is küldök privátban)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #208729 üzenetére
Valaki meg tudja mondani, hogy mi a 4BF opciós kód, mert nem találom (vagy vak vagyok és 100-adjára is rosszul olvasom?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Stylewars_kp #208750 üzenetére
Én azt hallottam, hogy ha viszel vasat a méhbe, még neked kell fizetni, hogy bevegyék
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz tibbike01 #208787 üzenetére
Az övek sípolását én szeretem (rengeteget jelent biztonságilag, többet, mint a légzsák). Nekem is szól, de legfőképp az a jó, ha van valaki utas, és nem kell megkérnem, hanem jelez helyettem a bim-bam
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Pár tapasztalat és kérdés a 7.5-es golffal kapcsolatban:
1. Tegnap AA-n nem működött a 2 ujjas nagyítás a google maps-en (csak a + - gombok a nagyítás/kicsinyítéshez), aztán átmenve a waze-be igen, aztán visszamenve a google maps-re ott is működött. Valakinek már volt ilyen/hasonló problémája?
2. Hasznos tipp (bár lehet csak nekem új), hogy a telefonon az AA verzióját érintve megmutatja az AA-s alkalmazásokat, többet érintgetve (10) bele lehet kapcsolni az AA fejlesztői beállításait (nekem innen az ismeretlen források bekapcsolása volt hasznos)
3. A tolatókamerán kormányforgatásra nem mozognak a zöld vonalak. Ezt valahol be lehet kapcsolni? Az első radaroknál mutat íveket, és ott mozog is (ezt jól megaszontam).
4. A kormányon megszokni a gombokat és a középső kis kijelzőn a menürendszert még nem tudtam, egyelőre nekem még bonyolult.
5. Be van kapcsolva a menüben, a tükrök lehajtása tolatáskor, de meg sem mozdul, ha R-be teszem. Próbáltam forgatni a kis gombot (bal-jobb oldali tükörállítás, behajtás...), de nem jártam sikerrel (biztos valamit bénáztam).
6. Az adaptív tempomat egész kellemes, pozitív csalódás volt (bár még friss a kocsi, de egyelőre finoman dolgozott)
7. Jól sejtem, hogy ez mib2 fejegység (3q0035824c)? Van rá valami fasza update?
Eddig elég pozitívak az élmények, nagy szerelem a kocsi, próbálok nem elvakult lenni 🙃
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz rbalint88 #209174 üzenetére
1-2. 3GS volt az első és utolsó iphone-om. Nekem kell a szabadság, hogy apk-kat telepítsek (revanced, spotify premium)
3. Azt hittem a VW egy lego. Bár gondolom rá lehet hack-elni a golf-ra is (obd eleven hátha tudja pl). Az objektum fölismerés is szoftveres trükk, vagy a hardver is más lehet?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Runner_fxr #209179 üzenetére
Gratula hozzá!
Sok boldog, balesetmentes km-t vele!A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Tudom nagyon láma kérdés.
Hogy tudom az ablaktörlőt fölemelni a kocsin, ha beleütközik a motorháztetőbe?
A fejegységen hirtelen nem láttam szervíz állást.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Van egy 7.5es golf-om.
Regisztráltam a myvolkswagenre, megadtam az alvázszámot, föl is ismerte, hogy kék a kocsi, de szólt, hogy nem vagyok hitelesített felhasználó, így pl nem tudom megnézni az felszereltséget sem.
Gondoltam akkor elintézem, hogy a szervizelőzményekhez is hozzáférjek, fölhívtam a hozzám legközelebbi vw szervizt. Ők tovább irányítottak oda, ahol forgalomba helyezték a kocsit. Ott tovább irányítottak egy értékesítőhöz, de ő azt mondta, hogy lehet licenc díjas lesz a szolgáltatás (nem biztos benne, de lehet ), de küldjem el az adatokat (hivatalosan csak személyesen lehetne, de ő jófej, neki elég a jogosítványomról pár adat (száma, érvényesség ideje, megszerzésének ideje), plusz a forgalmi).
Aztán azt mondta, hogy a szerviztörténetet csak az nézheti meg, akinek akkor tulajdonába volt a kocsi. Én, mint a jelenlegi tulajdonos nem nézhetem meg az előző tulajdonos általi szervizeket (gdpr-ra hivatkozott). Ez tényleg így van?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz bitpork #209552 üzenetére
Az előző tulaj egy lízing cég volt, tőlük már nehezen tudom utólag elkérni (tuti tesznek majd a fejemre).
Én azt hittem, hogy most majd nem szervizkönyvet kapok pecsételve, hanem online tudom megnézni. Hát ma is tanultam valamit.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz MunezXBK #209554 üzenetére
Lehet személyesen más lenne a helyzet, mert eddig csak telefonon érdeklődtem a VW-nél.
Az ALD-vel beszéltem a nő kedves volt, mondta küldjek emailt (lehet ezzel csak lerázott), küldtem, kíváncsi vagyok mi lesz a vége.
Az ALD-vel az eddigi tapasztalatok sajnos negatívak (a gumi abroncsokkal ügyeskedtek), de hátha lesz valami pozitív is.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #209560 üzenetére
Először úgy volt, hogy téli-nyári garnitúra. Mikor vétel után érdeklődtünk, hogy hol a nyári, kiderült, hogy vagy csak egyik, vagy csak másik. Hosszas kérdezősködés (értsd, mindent harapó fogóval kellett kihúzni) után kiderült (cég asszisztense, ald flottakezelő, akh gumi) , hogy nyáriból csak 2db van (a másik kettő elvileg elkopott), Continental EcoContact 6-ok. Aztán végül adtak 2db pirelli cinturato p7-et, hogy ezek tartoznak a kocsihoz. A gyári egyébként Continental EcoContact 5 volt (a pótkerék is az).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #209562 üzenetére
Nyilván nyárit választottunk volna, ha lehet és nem télit. Nem akartam balhét (contit mondtak, pirellit adtak), csak elkönyveltem a brigádot.
De itt az esély, hogy javítsanak, és kiadják a szerviztörténetet (bár nem tudom hogy kéne igazolnom email-ben, hogy én vagyok a tulaj, majd kiderül).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Milyen TV-t vegyek?
- Nintendo Switch
- Házimozi belépő szinten
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen