Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #117293 üzenetére
Attól függ, ha gyári állapotba akarod hozni, akkor kell az N18, a hozzá tartozó csövekkel, meg a csatlakozóval, mert rejtélyes módon annak is nyoma veszett(levágta a pék).
A bimbammolás az ajtó bezárásáig és az öv becsatolásáig tart, ha nincs az övcsatban érzékelő, akkor felejtsd el ezt a funkciót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz McSzaby #117303 üzenetére
Taat a te embered, vagy a többi 1.6 tulaj. Ők tudnak mesélni, de nincs a motorokkal sok baj. Kósza EGR problémák meg kissé lusta gázreakció jellemzi ezt a motorizációt. Ha széthajtották, szereti az olajat, mármint enni. A váltó elég gyenge, nem szabad csikorgatni a gumit, na nem mintha annyira erős lenne, de azért fordulaton meg lehet hajtani.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #117304 üzenetére
Na, ez a diffis hiba volt, amit hallottam. Hogy ezek a szegecsek szeretnek lepattanni. Havernak 75-ben volt teljes felújítással, hogy ezt lecseréljék. Pontosan nem tudom milyen megoldást alkalmaztak ennél, de majd megkérdem, mert érdekel.
Ha tegyük fel felújíttatom a váltót, akkor utána se próbáljak padlóval nyugdíjasokat gázolni 1.6 esetén?
(#117305) vendingo :
Minden rosszat mesélj el.!Előnyök, hátrányok, vélemények, erő, kopogás, csattogás, miiinden érdekel. Milyen gondjaid voltak és nem voltak vele.(#117308) Mágus2:
Gondolom ugyanez a váltó és motor van az Octaviaban és a Leonban is..?![ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
vendingo
veterán
válasz McSzaby #117307 üzenetére
Gondok nem nagyon voltak. gyújtótrafó és hasonló apróságok.
Kuplung mind a kettőbe kifeküdt 160k környékén, billenésgátló szintén.
Rohadni egyik se rohad, erő egyikben se volt, de városban a 8v sokkal jobb volt, ellenben mind a kettő zabál.
Olajat a 8v csipegette, 16v szinte semennyire.
8v-be sikerült egyszer kifektetni a klímakompresszort, ez drága móka volt. Nem bírta a tartós 200at pályán, aztán megadta magát.
Amit nem szeretek benne az a lassú gázreakció, de idővel megszokható.
A formavilága nekem nagyon bejön, a helykínálata is megfelelő számomra.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz McSzaby #117310 üzenetére
~50k és jobb lesz a gázreakció, de ezzel sincsen sok gond, megszokható.
Hidd el, a leírt problémák piti dolgok, egyik se hagyott ott minket egyszer se az út szélén.
A gyújtótrafó az betegség ezeknél a kocsiknál, de házilag 20 perc a cseréje, illetve nem jön elő gyakran.
A kuplung kopó alkatrész, illetve 70-80k és megint jó. A billenésgátló is 10K+szerelés. Ezeket nem havonta kell cserélni, mind a kettőbe 10-12 éves korában jött elő 160k kilométernél.
A fogyasztás se vészes, csak azért vannak ennél takarékosabb autók is.
A klímakompresszor meg tartós 200-tól feküdt ki Németországban a pályán.
Hidd el, vannak ennél problémásabb autók. Ismeretségi körömben a fiatalabb kevesebbet futott kocsikban dobálják ki a motorokat, meg havonta szervizbejárnak, mert nem jönnek rá, hogy mi a baja a kocsinak.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
kk831228
addikt
válasz tresh #117313 üzenetére
Ja és ez nem vicc, egyik haver vitt egy Puntoval azt hiszem 1.2 volt... Csak néztem, úgy megy az a kis f.. s... Jó mondjuk pörgette is...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
McSzaby
őstag
válasz vendingo #117312 üzenetére
Nem ezekre a problémákra értettem, hogy nem akarok ilyen lovat. A bajom az, hogy most vagyok abban az életszakaszban, hogy megengedhetek magamnak valami sportos kis fost, amivel a mecseki szerpentineken lazásan gurulhatok. Persze, valszeg úgyis egy 1.6 Leon lesz. Emellett még az Mazda 3 1.6 sport jött szóba, de az meg rohad.
(#117313) tresh
Na, pont ez volt a mondandóm lényege.1.8T-t nem merek venni, mert nagy eséllyel szétrúgta valaki már előttem. Egyedül ez a váltóbetegség, ami kapargatja az orromat. Ez nem lett javítva már egy 2005-2007-s Leonban, vagy Octaviaban?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
tresh
addikt
válasz McSzaby #117315 üzenetére
Azért korán se ilyen vészes szerintem, gazda a függő a dolog én csak azért vettem dízelt az 1.8 T alatt mert nem bírtam volna megállni hogy ne tapossam és meggyőztem magam hogy nem akarok hetente tankolni 3 hétig volt nálam haver kotró 1.8 T je 15 liter alatt nem volt az átlag fogyi de lámpától lámpáig nem is volt aki nagyon erőlködött Na szóval ha nem számít a fogyi illetve a lábad se nehéz lehet jót venni belőle csak nem a lerúgott 5-6k szarokat kell nézni hanem 1-1,5 misi körül
(#117320) tomcsi23 : na ne menőz az 1.8 T felfelé ugyanúgy nem megy... lefelé meg csak egy fokkal jobb mert elől értelmes fék van de hátul azon is az a viccnek szánt biciklifék van amire ha felteszed a gyári 15ós alufelnit már nem is látszik hogy van fék alatta
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz McSzaby #117315 üzenetére
hogy megengedhetek magamnak valami sportos kis fost, amivel a mecseki szerpentineken lazásan gurulhatok. Persze, valszeg úgyis egy 1.6 Leon lesz.
Felfele nem tud menni, lefele nem tud megállni, de mondjuk lefele legalább adrenalin azért lenne....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
McSzaby
őstag
válasz tomcsi23 #117320 üzenetére
Pontosan ilyen a Skoda-m most, pedig pehelysúly az egész. Ezért keresek más érzést..
(#117319) tresh
1-1,5M között keresek, szóval teljesen benne van. A lábnehézség meg más kérdés. Szeretném, ha lenne erő a lábam alatt. Ha odataposok, menjen, ha csak gurulok a városban melóba, akkor ki fogom bírni, hogy ne nyomjam ki a szemét.Fék upgrade-t mindenképp tervezek, bármilyen autót veszek. Havernak volt egy swiftje, amit gyakran vezettem. 1.6 GLS, vagy GLx tudom is én mi, nem járok műanyagkáddal, de a lényeg az volt, hogy a fékeket kicserélte a GTi fékekre. Hűtött tárcsák, sport betétek és persze a GTI nyerge. Hát, a különbségre csak annyit tudtam kiköpni, hogy 'vazzzeeeee' . Szal, jah, fékekre szeretek költeni. Már fos 17 éves autómon is minőségi fékek vannak.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
tresh
addikt
válasz McSzaby #117321 üzenetére
Ugyanígy voltam evvel én is De nem lehet kibírni főleg ha tudod hogy nem gyári a vas Ezért van szarfos dízelem azt bárhogy taposom max 6-6,5 liter
Jah a fék az alap mindig az az első aztán jöhet a többi én is upgradelnék de a fék többet érne mint az autóm
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz McSzaby #117321 üzenetére
Akkor pedig valami turbós ótó kell neked... Vagy ha kis köbcentis akkor nem vw konszern... " Itt" ami kis köbcentis nehéz és gyenge... (vagy nem 1.5 M)
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tomcsi23
veterán
válasz tresh #117319 üzenetére
Nem menőzés, valóban, még az érdi emelkedőre is csak lendületből.. ezen nem is lehetne mit szépíteni.
Hátsó fék - szintén cd méret - hogy rohadna meg. Ja, rohad is, szóval ez pipa.McSzaby: valami jóárasított ibike cupra, aztán rendbehozni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
válasz tomcsi23 #117324 üzenetére
2 éve cseréltem én is kompletten mindent de a tárcsa az szar vagy én nem tudom rohad szét...megint szét borítom mert valami nem oké vele aztán lehet elgurul a gyógyszerem azt az RS oktáv hátsó fékeivel megkínálom, mert elég bili az a 245-s fék hátul.. jah ugyanitt eladásra kínálom hátsó 245 fékeimet nyereggel hibátlan állapotban
McSzaby:
Na valami ilyet kell kukázni(#117326) McSzaby: Ér jó indulattal az autóm 1 misit . Jelenleg sincs szar fék alatta annyira mert 288/245 tárcsák vannak. De itt kicsit többről van szó mint tárcsa cseréről [link]
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz tomcsi23 #117324 üzenetére
Nem is hallottam erről az Ibizia-ról.
(#117322) tresh
Fiam, ha upgradelsz, sose nézed mennyit ér az autód és mennyibe kerül az upgrade. Ha akarod, megcsinálod, kész. Lóvét nem szabad ilyenkor nézni.
Pontosan, valami ilyen kéne.[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
tomcsi23
veterán
válasz tresh #117325 üzenetére
Jaja, legalább egy olyat.
Bezzeg v5-v6-ra már rakták a 256-os tárcsát.
Na mondjuk azóta nem is nagyon raknak hátra hűtött tárcsákat csak a csúcsgépekre.+Szaby, vannak a régebbi, 156 lovas modellek - jóval olcsóbban. Na azokból némi mókolással igazi mosolyfaktort lehet varázsolni.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
válasz kk831228 #117328 üzenetére
Nem, semmi extra full gyári majdnem az autó (talán van 120 le most ) De a hátsó fékkel nem vagyok megelégedve..amúgy még annyit tudnék csinálni hogy bedobálnám az a8 első fékeit 323-as tárcsa csak az is csonkállvány cserés dolog. De a hátsó fék molesztál jobban tényleg fos a gyári
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #117006 üzenetére
Megvolt a hibakód törlés, ma mentem itt a városba egy 20km-t, ez jött vissza az olajszenzoron kívül:
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 00257
Shop #: WSC 01317
VCID: 4CEBE7336FD3
1 Fault Found:
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode
35-10 - - - Intermittent(G4 AJM)
/KneeBy/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #117334 üzenetére
Vagy rossz a vezérlő valamelyik ajtóban, vagy az átvezetőben(gumi harang alatt) lesz eltörve a kábel. Az átvezetőkkel kezdeném az ajtók és az oszlopok között. Meg kell nézni nincs-e törött kábel.
[ Szerkesztve ]
-
atenza
senior tag
Sziasztok!
Audi A3-nál (2005 körüli) mi az ajánlott megbízható benzines motor? A 150lovas 2000-es körüli elég lenne teljesítményben de nem tudom mennyire van gond ezekkel.
Illetve magát az autót mennyire élvezetes vezetni? Futómű, kormányvisszajelzés, mennyire agilis stb? -
footy
addikt
válasz atenza #117336 üzenetére
Illetve magát az autót mennyire élvezetes vezetni? Futómű, kormányvisszajelzés, mennyire agilis stb?
Semennyire, teljesen neutralis az auto. Ha kemeny futomu kell, akkor Leon2-t vegyél inkább konszernen belül, vagy inkább egy MX5-ot ha nem vagy VW fan. (esetleg Civic ha hatchback kell)[ Szerkesztve ]
-
g4bb3r
tag
1.6 16v témához.
Jól emlékszem hogy ezek a motorok szeretik csipegetni az olajat pályán? Nekem mióta megvan a verda kb 6-7e km-t vertem bele 90% autópálya/városon kívül. Nem taposom neki, megyek amennyivel lehet menni (+10% ) Eddig kb megevett 6-7dl olajat. Csak onnan tudom , hogy tartottam a csomagtartóba 1L olajat és még van benne 3dl a töltögetések után.
Jól emlékszem , vagy kezdjek aggódni? Motor nem füstöl.
-
McSzaby
őstag
válasz focvis #117339 üzenetére
Köszi, de épp ezért lőttem be ezt a kategóriát, mert nem akarom az "alját" venni semminek.
(#117340) TaaT
Szóval pályára nem mehetsz vele, szerpentinen felfelé felejtsem el, lefelé tudok jönni ha kicserélem a fékeket nagyobbakra, de azért egész jó autó. Szerencse, hogy többnyire városban megyek.[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
TaaT
veterán
válasz McSzaby #117341 üzenetére
Végülis lehet vele pályára menni, csak akkor kell öntögetni bele az olajat 10e km-enként. (nívó min max között 1L van)
148Nm és 1150kg az nem egy erős párosítás, tehát szerpentinen felfele sem lesz az.
Itt alföldön a közlekedési szabályokat betartva még sok is a gyári fék 256/232. Amúgy jobb minőségű tárcsával és betéttel ezt tovább lehet fokozni. De persze marginális változást a nagyobb motorral szerelt modellekről beszerzett fékkel lehet elérni. 312/256Városban teljesen vállalható
Ebben viszont már van tartalék.
Give them hell Ukraine!
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #117316 üzenetére
Nem válasz, csak feléd íródik ez:
Ma 5 körül mentünk haza kollégával. Láttam kint áll az autód, kolléga benézi, hogy szép egy dög, faszán van polírozva..
Mondom ismerem a tulajt..
Nézi.. Hát a rendszámtábla elég ocsmány..
Mondom, az lehet, de legalább jól megy..
Áhh, akkor érti. A nagy sebességgel sok elcsapott bogár tette ilyenné a táblát.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Eredeti játékok OFF topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- LEGO klub
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen széket vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest