- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz atos19881101 #166850 üzenetére
Nem hagyott nyomot, de eleinte figyeltem rá, hogy játszós kabátot húzzak; azon sem hagyott nyomot.
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #166819 üzenetére
A kapcsoló érdekelt mert így 5év alatt csinálta már, heti egyszer, napi kétszer, de volt úgy is hogy háromszor leállít majd vissza és ebből egyszer hosszas tekerésre indult.Viszont nem nézem mindig az izzítás ikont, mert ha jól tudom az visszajelzőként is funkcionál...,hogy kap az ecu feszültséget.... viszont van,hogy jó darabig nem jön elő, ez a tünet
-
L1ZRRR
senior tag
Ez lett a legjobb fotó végül.
(#166850) atos19881101: Kinek mi... nekem bejön, de lehet kövi szezonra más megy rá.
(#166842) focvis: nem lesz ültetés.[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok.!
2007-es octavia 2.0 pd-tdi mennyire lehet szopóroller?
DPF - fel elvileg ez nem volt szerelve.
BKD motorkódos, sok km, de hosszú távokon használva, pár dolog frissen cserélve.
Konkrét autó : [link]
Unokaöcsém venné saját részre, és kellene neki egy megerősítés vagy elrettentés. :)
Előre is köszi : Vikman -
-
bul07
nagyúr
válasz diablo1984 #166856 üzenetére
Euro4-et DPF nélkül is elérték
Az enyém is EU4-es BRU motórkód 2005-ös és nincs DPF
És Holland a lelkem( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
diablo1984
veterán
válasz bul07 #166857 üzenetére
Hollandia az megint egy véglet ott az őskövület autókat is használják, Németben az olyan autóba ami nem lett volna DPF-el szerelt, már a 2000-es évek elejétől-közepétől tolták bele a DPF-et az euro4-hez, hogy zöld unwelt plecsnit kaphassanak és mindenhová bemehessenek és kevesebb legyen utána az adó. Ott már régen megkergültek, nem most kezdték!
Itthon akkor még csak rendelhető extra volt ez az úri hóbort.....
Valahogy úgy rémlik, hogy b6-os passat is 2 literes pd motorral már mind dpf-es volt, gondolom az ugyanezzel a motorral szerelt skoda is mind az lehet, de lehet rossz a gondolatmenetem. -
Keef_Lee
senior tag
Nahát! Olyan tájékozatlan vagyok, hogy eddig az Octavia 1.4 TSI és 1.6 CR TDI között nézelődtem. Erre most felfedezem a golf variantot 1.4 TSI-ben, kb ugyanannyi árban (használtan). Mondjuk ahogy elnézem ez nem 150 lovas , csak 125-ös. (meg ülésfűtés nincs benne, mint a skodákban)
-
kapaca76
tag
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a 2008-as O2 1.9 PDTDI kombimat (240 e km van most benne).
Hétköznap általában csak munkába járáshoz használom, 11 km az út. Ebből kb. 5 km a város, szerencsére kevés lámpával (ált. 1-2 várakozás pirosnál), egyenes szakaszon, 3 körforgalommal. A maradék 6 km országút, ahol többnyire lehet a megengedett 90-nel haladni.
Hosszabb utak leginkább csak hétvégén, ilyenkor jó időben kb. 100 km-es országúti kirándulások, autópályázás pedig évente átlag 5-6-szor (nyaralás, Bp., stb.) jellemzőek.
Ezt a használatot a PDTDI az elmúlt 80e km-en különösebb gond nélkül bírta.
A fentieket figyelembe véve melyik motor/váltó kombinációt ajánlanátok O3 kombiban használtan? 1.4 TSI kézi, 1.6 CRTDI DSG, 2.0 CRTDI kézi, vagy 2.0 CRTDI DSG?
DPF miatt inkább a benzines felé hajlok, de a szerelőm a dízelt javasolja, szerinte a TSI-kkel elég sok gond lehet használtan (túlzott olajfogyasztás, stb.)
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #166855 üzenetére
+diablo1984
Akkor ha jól értem, ez egy vehető konstrukció? DPF nélkül meg kifejezetten jó vétel lehet? -
-
1stVikman
senior tag
válasz diablo1984 #166862 üzenetére
+molnarpeter
Akkor még megvárom Mágus véleményét is, és megpróbálom még kideríteni, hogy van-e DPF gyárilag vagy sem. -
i-sti
senior tag
válasz kapaca76 #166860 üzenetére
Nem ismerem a szerelődet de az enyém annyira dízel ultra, hogy ha arra kérnék, tanácsot hogy városban 2 km ingázni arra is #csakadízel a válasza.
1.4 TSI itt többen is használnak/használtak, ha jól rémlik még senki nem kellett a Dunába lökje, mert GTK lenne a fentartása.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Keef_Lee
senior tag
válasz i-sti #166865 üzenetére
Mondom én, hogy vannak ilyen nézetek.
Én is a minap beszéltem egy neves cég kereskedőjével (nem nepper kategória), aki azt mondta, hogy az 1.6-os diesel nyomatékát a TSI sohasem fogja elérni, higgyem el. (Mind a kettőből rengeteget eladott.)
Na, most akkor?...
Közben meg már egy golf TSI 125 LE-vel szemeztem már, nem is a 150-es octavia TSI-vel. -
Keef_Lee
senior tag
Tud valaki olyan oldalt, ahol össze tudnám hasonlítani felszereltségre az Octavia Style-t a Golf Variant comfortline-nal?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #166875 üzenetére
Miért lenne probléma bármilyen emelkedő pályán, ahol neki lehet futni? Szerintem el vannak itt sokan tévedve. A nagy nyomaték nem a pályára kell, hanem amikor a hegyi szerpentinen beszorulsz a kamion mögé és van rá 400 métered, hogy magad mögé tessékeld. Ott van értelme a nyomatéknak. Egyébként az 1.6 szívó mindenre is elég. Ez az egyedüli szituáció, amire kevés, itt ahol én lakom minden irányba szerpentin van 12 százalékos emelkedőkkel, szóval nem fogok 200 ló alatti benzinest venni, vagy marad a kormos szélkakas. Tudom mit megy az 1.4TSi próbáltam, jobban gyorsul, mint a 2.0TDi, amíg nincs emelkedő. Ott győz az autó súlya, nekem olyan autó kell, ami a gyorsulási adatot hozza emelkedőn is. ÉS emelkedő alatt ilyeneket értek.
2x voltam skoda feliciával a tengernél, pedig az 40kw, szóval pályára nem kell nagy nyomaték.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #166881 üzenetére
De itt az ilyen nem szokás - emelkedőn előzni, azt hogy?. Egyszer kb 1km keresztül követtem egy Volánbusz + 3 szgk konvojt a Pilisben, 30-al. Aztán meguntam és elléptem. Szerintem még most is mennek, ha ki nem fogyott az üzemanyag
Mondjuk én is ilyen helyen szocializálódtam.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #166882 üzenetére
Majd bitpork mesél neked.
Pedig direkt nem vittem a fosatósra, inkább a kevésbé félelmetes útvonalra mentem. [link]
Egyébként itt le lehet tesztelni bármilyen autót. [link] 4.-ben kb 120-nál megfogja a skodát, de szoktam előzni ott, mert a gyengébb autók nem érik el a 70-et sem.
[ Szerkesztve ]
-
-
zoo8800
veterán
válasz Mágus2 #166881 üzenetére
Ez még nem is meredek, az nekem 20% környékén kezdődik 2x jártam erre a Bravoval felfelé, egyszer nem mertem 3.-nál feljebb kapcsolni, másodjára kipróbáltam a 4.-et, azt is bírta a motor úgy 70 km/ó körül. Én egyébként nem sok előzgetést láttam, miközben kb. a fél Alpokot bejártam. Se hely, se lehetőség nincs általában.
Autópályára a tartalék és a nyomaték a kényelem miatt kell, egy erős motorral alacsonyabb fordulaton csendesebben fut ám az autó. Persze, lehet szívó 1.4-gyel is pályázni, de hacsak nem feltétlen muszáj, én mást választanék.rip and tear, until it is done
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #166869 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
válasz zoo8800 #166885 üzenetére
Te foschtál! Mágus2 Maxxal 4 emberrel az általa linkelt utakon 100 körül előzgetett és szerintem a fordulatszámmérő soha nem volt 3000 alatt. Ez meg volt spékelve h mellettünk (tán 1 méter) a szalagkorláton túl több száz méteres szakadék ami a mi Alföldi gyomrunkat kicsit megviselte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gzbotii
veterán
válasz zoo8800 #166885 üzenetére
Tény, hogy aki nincs szokva hegyi utakhoz, szerpentinekhez, az jobb is ha nem feszegeti a határokat...Szülővárásomból szinte csak hegyet megmászva lehet kijutni, így aki ott tanul meg vezetni, ehhez szokva van. Sok magyar meg alföldi románt látok (rendszám alapján), akik faluban/külterületen megelőznek, aztán 20-30-40p múlva utolérem a hegyen, mert 40 fölé nem gyorsít, mert wao, itt már nem csak a gázpedált kell nyomni, más skillek is kellenek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz gzbotii #166891 üzenetére
Én azért mentem, amennyire a Transporter és a 7 utas engedte. 40 km/h átlagot sikerült autóznom úgy, hogy a majrésabbja is biztonságosnak ítélte, vagy aludt út közben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A négyszeres áron kínált noname okosóra története
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Dragon Age: Origins
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Gumi és felni topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest