- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csuzda
aktív tag
Sziasztok!
2004-es Volkswagen Passat CLIMAtronic paneljának értelmezéséhez szeretnék segítséget kérni.
Apukámmal nézeteltérésbe kerültünk, miszerint hogyan kéne használni. Ő állítása szerint én a képen látható módon, mindig fűtésen hagyom a járgányt. Szerintem a 23 fokból a ventilátor nem tud 17 fok alatti hőmérsékletet fűteni. Maximum befújja a kinti levegőt.
Szerinte meg kéne nyomni az ECON gombot, hogy a légkondi menjen amikor leállítjuk és elindítjuk az autót, mert egyébként fűt az autó.
Kinek van igaza?
A légkondi témához annyit, hogy én légkondizás után hazaérve járatnám 1-2 percig max hőmérsékleten és max ventilátor sebességen a fűtést, hogy felszáradjon a kondenz víz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest