Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #201428 üzenetére
Én megbántam az utángyártott Depo lámpát a B5-be. Ha ebből indulok ki, az utángyártott részegység sem lehet sokkal jobb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #201445 üzenetére
Megtörtént eset, határváros, hosszú hétvége, tél, rendőrautóból kifogyott a nafta. Eltolták a házig, becsengettek.
- Laci, kéne egy kis benzin...
- Sajnálom, biztos úr, de honnan?
- Laci, most komolyan?
- Jani, köztünk marad?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Cheesy
őstag
Sziasztok!
A legrosszabb időben töröm autóvásárláson a fejem, de elképzelhető, hogy a céges Rapid már nem sokáig lesz alattam, ezért nincs mese, valamit lépni kell. Ha úgy alakul, hogy megint lesz céges autó, akkor elfér a garázsban.A. verzió
Egyik barátom, gyakorlatilag általam a hét minden munkanapján látott 2011-es Audi A4 1.8 TFSI Quattroja (A4 B8) vált eladóvá, tehát nem ismeretlen a masina. Megad neki mindent, szereti, plusz fűtött garázs. 220e km van benne.
Ha alkatrészt kell cserélni, viszi azonnal, gyári minőségre.
Minden papírja, számlája megvan az autónak.
4M-ért nem is adja annyira elrugaszkodott áron szvsz az eddig hahun és joautok-on látott példák alapján. Kb. 0,6-0,7M-val számolok biztonsági tartaléknak, ha valami mégis kiderül, de esztétikailag szép az autó.
Motorkód: CDH11XXXX
A bevezetőben olvastam a motor generációkra jellemző lehetséges hibákról, viszont a wikipedia alapján a kinézett autó motorkódja CDHB, mivel 118KW a forgalmiban lévő teljesítmény adat.B. verzió
A mostani 2017-es 1.6 TDi (CXM0XXXXX) Skoda Rapid szedánra kérek a Porschétól egy ajánlatot vételre. Sajnos általában felülárazzák a piachoz képest a lízingcégek az autók árát. Előnye, hogy ezt az autót ismerem, én vezettem, csak márkaszerviz javította. A 84KW nem egy erőmű, 4,9 lit/100km fogyasztás, egy darabig nem kell hozzányúlni biztos. De nincs benne semmi lélek. Az biztos, hogy ha az enyém lenne, a 15" kerekek 17"-re cserélődnének, ezzel instabil. Vezettem már Skoda Scalát, azon már olyanok vannak, sokkal kezesebb.
Szerintem 4,6-5M-t fognak érte kérni.Tehát a dilemma: dögös öreg premium VS kiszámítható fiatalabb lélektelen
Az A4-es motorjáról a kódja alapján mit lehet tudni?
Kinek van tapasztalata a típussal, évjárattal?www.vakbelmutet.hu
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Cheesy #201455 üzenetére
Ez örök... nem egyedül vagy ugyanezzel a kérdéssel vásárlás előtt.
Mi az ami lényeg számodra?
A feeling, vagy a biztos, stabil működés.
Ebben egyébként lehet a pénz az, ami meg tudná oldani a "dilemmádat", mert rászánnál még (ugye, az is kérdés, hogy ven-e rá módod) 2-3 milliót, és akkor lehetne olyan, amilyet minden szempontból szeretnél." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Cheesy #201455 üzenetére
Szerintem 2011 az még gen2 TFSI, vedd a dízelt. Vagy nézz körül piacon, Eurofleet és CarNext kifutott flottás kocsik ugyanilyen márkaszervizes, leinformálható példányok lesznek. Így látatlanban Focus 1.5 TDCI, kevesebb pénzed áll majd benne ha lesz másik céges.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz HUTCHDB #201456 üzenetére
Áh, azért két lábbal kell a földön állnom. Adott egy rendkívül túlárazott használtautó piac. De húznom kellett egy 4M-s határvonalat.
Tudom, hogy amit lehet meg fogok adni a gépnek, legyen válaszva bármelyik is, de nyilván nem ugyanazok az alkatrészárak semA Skodának egyben nyílik a hátsó csomagtartója a hátsó ablaküveggel, nagyon jól pakolható,
A4 480L VS Rapid 550L. Audin nincs vonóhorog, emezen van. Egyik 5L/100km dízel, másik 8-9L/100km benzin.De lenne életemben először egy jó menetdinamikájú autóm. Az Audin van egy stage 1 (?) chiptuning, talán pont az ecotuningosok csinálták, pont addig emelték, ameddig az nem káros a hajtásláncra és a motorra. Meg hát egy gyönyörű tárgy, jó ránézni.
A Skoda egy használati tárgy, lélektelen igásló.
Az is kérdés, hogy melyik fogja jobban tartani az árát, ha később cserélnénk?Feleségemnek és nekem is a szívünk vágya egy Volvo XC60 vagy XC90, de nyilván a jelenlegi összeghatárért nem sok akad, ami egyben van. Ezért azt meghagytuk a jövő zenéjének.
molnarpeter
Azt, hogy hanyas generációs motor van benne, miből derítem ki?[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Cheesy #201458 üzenetére
Közben szerkesztettem az előzőt, gyors voltál
Gen1 1.8T is 88kW CABA & 118kW CABB
Gen2 1.8T is 88kW CDHA & 118kW CDHB
Gen2 2.0T is 132kW CDNB & 155kW CDNC
Gen3 1.8T is 125kW CJEB (plus 106kW CJED & 130kW CJEE from A5)
Gen3 3.0T is 165kW CNCD (plus 169kW CNCE from A5)
[link] forrásXC60 ha játszik a 2.4 dízel az egy jó motor, 6-os automata is megbízható aránylag, csak találni kell egy szép példányt
-
Cheesy
őstag
válasz molnarpeter #201459 üzenetére
Csakis a 2.4D, ez alap, automatával.
Esküszöm nem tudom némely darabról (XC60) eldönteni, hogy higyjek-e, hihetek-e a képeknek, 4-4,5M-ért szerintem nagyobb eséllyel bukok bele egy régi luxus suv esetén mint a 11 éves A4-nélwww.vakbelmutet.hu
-
maximilian4
addikt
Sziasztok! 1.4 pd tdi-nél mik azok a leggyakoribb helyek, ahol a hűtővíz szokott szivárogni? Második napja töltöm utána, előtte sosem fogyott egy csepp sem, most elég sok. Valahonnan szivárog, mert az alsó motorburkolaton látom a nyomait. Hol érdemes neki kezdeni a dolognak? Gondolom alsó műanyag motorburkolat leszed.
Maxi
-
ZolkoW
őstag
válasz focvis #201461 üzenetére
nem az van, hogy a TSI-k elég jó fogyasztásúak? vagy azok lennének, ha az ember nem nyomná nekik, de nyomja, mert kívánják? :) Komolyan kérdem. Aztán lehet hogy csak a kis motorokra szokták írni a dízeles fogyasztásokat..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
válasz ZolkoW #201463 üzenetére
Főleg a 3. generációs 1.4/1.5 TSI tud szinte dízeles fogyasztást.
Az enyém 3. gen. 2.0, ez is jól fogyaszt ha simogatod, pl. múlt hétfőn végig a 71-es úton klímával, a forgalom ritmusát tartva 5,1 [kép]. A másik véglet csúnya budapesti dugóban 16-17, átlagos budapesti (belvárosias) forgalomban, munkába és vissza 10-11. Autópályán 150-160 kijön kb. 8-ból.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz focvis #201464 üzenetére
"The MTU MB 873 diesel engine is a four-stroke, 47.6 litre, 12-cylinder multi-fuel, exhaust turbo-charged, liquid-cooled engine, which has an estimated fuel consumption rate of around 80 litres per 75 km on roads and 120 litres per 75 km across country"
persze ez egy ilyen műfaj. Itt is ellocsolsz vagy 1200 litert egy nyíregy-BP útraAmúgy mindig ezt mondom a dízel miatt aggályoskodóknak. Amíg van hadviselés, van mezőgazdaság, van logsztika, addig mindenki megnyugodhat Főleg, hogy van "városra optimalizált" nagydízeles bódé is.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz 6030D #201465 üzenetére
Persze viszonyítás kérdése, az utolsó dízelem* 8,14-es átlagot hozott, hasonló felhasználasi körülmények között. A Golf pedig egész pontosan 8,82-n áll.
*Nem egy különösebb takarékosságáról híres dízel, ugyanakkor eléggé akaratos.#201466 Paxker315: Úgyszintén viszonyítás kérdése, de nincs összehasonlítási alapom. (Mozdonnyal kéne? Kábé.)
[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok, első generációs 1.2 láncos TSI motorokra mennyire jellemző az olajfogyasztás?
Mi számít még elfogadható olajfogyasztás ezeknél a motoroknál 1000 km-re vetítve?
143 ezret futott motornál kb fél liter ezer kilóméteren 5w40 ből az már elég problematikus?
Vagy ez is olyan TSI életérzés és nem kell vele foglalkozni?[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz Doki16 #201450 üzenetére
Érdekességképpen, az előző autómban (Passat 2.0 PDTDI, 2006, 140LE, BKP) is 6-os DSG van. Én 380e km-nél adtam el, az új gazdájánál a 450e km-hez közelít, a váltónak kutya baja.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Faby
senior tag
Na, beraktam a Toledoba az Osram P21W kiváltó ledjét, ellenállások nélkül.
Működik, tök jó fénye van, és az autó sem jelez hibát. Ráadásul 42W helyett így 2,8W a teljesítményfelvétel.
Azon gondolkodtam, ebben a PQ25 (A05+) platformos járgányban lehet, hogy nincs is CAN-Bus, nem figyeli semmi a fogyasztókat?
Ugyanis, ahogy korábban is írtam, eddig sosem jelzett kiégett izzóra, legyen az akár a tompított, rendszám világítás, vagy most a DRL. (bezzeg az 5 évvel időssebb Octavia II tudja ezt is, meg még egy csomó mindent is)A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
imyourfriend
őstag
válasz Cheesy #201458 üzenetére
Az 1.6 cr nem zabál sokat, bár nem tudom miféle Rapid az én tempomat és ülésfűtés nélkül nem vennék szekeret manapság.. ma reggel beleültem az Octaviaba 4:40-kor, pici ülésfűtés pici meleglevegő azt kell mondjam pár óra alvás mellett eltudtam volna szundítani olyan jó körülményeket teremtett az autó. Bár nem tudom összehasonlítani a Rapiddal, jó felszereltség mellett tuti lecsapnék rá főleg ha számít a fogyasztás. Sokat nézelődtem, Audi és BMW felé is, de valahogy nem vitt rá a szívem jelen árak mellett, hogy ilyen autót vegyek, nekem inkább egy használati tárgy ez mely legyen jó állapotú és vigyen el A-ból B-be jó komforttal, menetdinamikával amit a 110 paci és a 250Nm teljesít. Bár július végén vettem 217k-val, most járok 221-nél és a fedélzeti szerinti 3.8-as fogyasztás ami inkább 4 liter/100 a pénztárcámnak egy plusz pont.
-
maximilian4
addikt
-
bandi0000
nagyúr
Egy számomra érdekes kérdést tennék fel, azt néztem, hogy az automata vàltóval szerelt autóknál a gyári fogyasztás majd 1 literrel több, ez mitől van? Laikusként azt hinném, hogy az automata akkor vált amikor kell, míg én nem, így pont fordítva vàrtam volna a fogyasztást
Xbox One: bandymnc
-
Faby
senior tag
válasz molnarpeter #201477 üzenetére
Tudomásom szerint nincs kikapcsolva, indításnál a műszerfalon nem látok felvillanni ilyen ellenőrző lámpát sem:
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #201462 üzenetére
Ha van nyilvánvaló nyoma, akkor onnan indulva keresheted. Kamera, tükör segít.
Munkatársam úgy járt, hogy az egyik vízcsőn egy tűszúrásnyi lyuk volt, de pont a kipufogóra csepegett...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
MunezXBK
nagyúr
válasz maximilian4 #201476 üzenetére
Kiegyenlítőt nézted már? Én jártam így, az volt elrepedve.
-
Cheesy
őstag
válasz focvis #201461 üzenetére
1 liter / 10.000 km az olajfogyasztása.
Pont ma viszi olaj + szűrő cserére + hosszbordás szíj csere + első futómű ellenőrzés és szilent csere.
Jól becsülted, városban 9-10 liter, városon kívül 7-8 liter a fogyasztása, bár szereti hajtani.imyourfriend
Ez a Rapid is tud ülésfűtést, tempomat is van benne, kihangosító. Ha jól tudom Ambiente a felszereltség. (De azért a hátsó ajtókra nem jutott elektromos ablakemelő )Kíváncsi vagyok mennyit mond rá a Porsche.Szóval a tipikus szív VS ész csatája zajlik. Főleg egy ilyen gazdasági időszakban kell(ene) észnél lenni. A Rapidra nem kell költeni komolyab műtétekre egy darabig.
Habár van egy tulajdonsága a dízel Rapidnak ami nyugtalansággal tölt el: évszaktól így kinti hőmérséklettől függetlenül képes arra, hogy mikor hazaérek még hűti magát az után is, hogy leállítom. Tudom, ez egy biztonsági feature és talán a turbót hűti ilyenkor, de ha a menetszél nem elég neki, akkor ez nekem azt üzeni, hogy itt valamit alulméreteztek a mérnökök. Ha a motor vagy a turbó nem tud lehűlni a neki elégséges hőszintre, az hosszú távon ártalmas a szerkezetére, így akkor tönkremenetelre utal.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Cheesy #201482 üzenetére
Most egy 2004-es, 1.4-es turbó nélküli Poloval járok.
A melegben, miután hazaértem munkából és beálltam a garázsba, akkor hallottam, hogy basszus, ennek is megy a ventillátora, ugyanugy, mint a 4 éves 2.0-as CRTDI 190 le-os Tiguannak.
Annyira nem értek hozzá, de ez szerintem nem hiba…Az olajfogyasztás viszont már lehet az.
Nekem is eszi a Polo az olajat, most kb. ugyanennyit, vagyis 10.000 km/1liter.
Ezt már itt többen a fórumon felújításra szoruló állapotnak titulálják.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Cheesy
őstag
focvis , Asbee
Szerintem se. A 2017-es dízel Rapid is kér ennyit.
Közben még rosszabb lett a helyzetem.
A Rapid ugye előttem tiszta sor, ismerem.
Amit megtudtam még az A4-ről:
- én lennék a 3. tulaj a sorban, osztrák eredetű az autó, 2017-ben érkezett be az országba (de visszakövethető a szerviztörténet, a sorban mindenki a becsületesség mintaképe (nyilván.)
- kívül belül S-Line felszereltség, emiatt többek között a quattro hajtáslánc is megerősített
- jelenlegi teljesítmény a gyári 180LE-ről 220LE-re lett emelve, ez pont csak annyi, hogy a szerkezeti elemeket ne nyírja a technika
- a fogyasztási adatokat tudom, hogy milyen lábbal érte el, mert ismerem: középnehéz
- a bal eleje volt törve, de közelről sem mondanám meg az illesztéseket nézve, szép munkát csinált aki javította. Fontos, hogy szerkezeti elem nem, csak műanyag tört.
- a bal oldali visszapillantó tükör is cserélve volt kb. fél éve, mert itt vidéken még elő-előfordul egysávos híd, és a papó aki szembe jött és nem adott elsőbbséget, azt gondolta elfér. A bal tükör bánta, gyárit rendelt, volt kb. 120k.Elkezdtem a fejben számolgatást az autók értéktartásáról, ehhez próbáltam referenciákat keresni a két típus évjáratairól hahun és joautokon, illetve van nepper ismerősöm (őt most nehéz volt leráznom, mert kiszagolta, hogy autókat nézek ) . Úgy tűnik, hogy az A4-et a felszereltsége miatt könnyebb lesz eladni mindig, illetve ettől az ártól (4M) sokkal már nem lesz neki lejjebb. Nyilván a megfelelő állagmegóvás mellett, illetve a jelenlegi kereslet-hiány mellett, hiszen az ezt követő korszakot, ami még talán 1-2 év múlva jön nem tudni milyen korrekciós tényezőt hoz. A Rapid esetében, mivel se nem Fabia és se nem Octavia és a flottásokon kívül nem veszi senki, nehéz lesz eladni, vagy csak erősen nyomott áron.
Az adók és üzemeltetési költségek tekintetében nyilván magasan az A4 fog vezetni, de valamit valamiért.
Most jön az, hogy a kedves feleségemet is el kéne vele vinnem majd egy körre, mintegy enyhe sugallat miatt...
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
szg88
őstag
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Vettünk egy Seat Ibizát 2005-ös évjárat 1,4es 75lóerőst. Most a motor kódot nem tudom, de később ha nálam lesz a forgalmi beírom. Még szerelőnél van, de nem jönnek rá mi okozza a hibát. Elindulunk vele nincs gond, aztán menet közben leáll a kormányszervó. Néha a légzsák hibajelző is jelez. Ha újraindítassz akkor megint jó egy fél/háromnegyed óráig. Elvileg minden elektromos dolgot megnéztek biztosítékokakt meg nem tom miket, de nem találják a hibát. A központi elektronikai vezérlőre gyanakodnak. (bocs ha rosszul írom, nem értek annyira hozzá) De nem biztos, potyára meg nem akarták kicserélni. Valaki esetleg találkozott már ilyen hibával? Nem szeretném egyenlőre márkaszervízbe vinni. Köszönöm.
-
maximilian4
addikt
-
chungee
addikt
Napot szakik!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy hátsó lökös keresek 1999-es évjáratú VW Passat b5-höz
Találtam hirdetésben de az eladó nem tudja hogy milyen csak annyi hogy VW passat hátsó lökös. Esetleg ti meg tudnátok-e állapítani hogy ez jó-e a kocsimhoz [link] [link]
-
macilaci78
nagyúr
válasz szg88 #201489 üzenetére
Néha a légzsák hibajelző is jelez. - Ki lett olvasva a hibakód? Kiderült, konkrétan melyik légzsákra dob hibát? Ha a kormánylégzsákra, akkor user12 tippje validnak tűnik.
A légzsákhiba komoly dolog, nálam nem tűnik el leállításkor, csak hibakódtörléskor, 1999-es Passat. Ülést cseréltem benne, a csatlakozó nem passzolt, így levágtam a gyárit és sorkapoccsal toldottam. Lehet, a kábel ellenállására extrán érzékeny a szekér és ezért jelzett be.
molnarpeter: nekem kombi van, a forgalmiban Passat Variant szerepel, a fórumtársé ezalapján szedán.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Lacess
tag
válasz maximilian4 #201491 üzenetére
El kell keserítselek, de nem találtad meg.
Az a két alu cső (a gyenge kép alapján) a klíma csövei lesznek. Ezeken áramlik a hűtőközeg az elpárologtatóba, és vissza. Azért vizesek, mivel bekapcsolt klímánál hideg a felületük, ezáltal kicsapódik rajtuk a levegő páratartalma. Gondolom nem sokkal leállítás (és előtte klímázás) után nézted.
Megnyugtatásképp nézd meg azokat a csöveket úgy is, hogy jóval előtte kikapcsolod a klímát. Szárazak lesznek...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
imyourfriend
őstag
válasz Cheesy #201482 üzenetére
Egészen jól felszerelt szekér az, tárcsafékes gondolom. A kurblis hátsó ablakról az a véleményem, hogy legalább üzembiztos.. még annó Meganeban elromlott előbb a jobb első emelő, majd a bal első is mivel elektromos, épp fesztiválra mentem ezért ki kellett ékeljem és fesztivál után lett megcsináltatva az emelő.
Első komolyabb költést el is követtem, "komolyabb" kaptak az acélfelnik téligumit, Hankook i*cept-et, szépen sikerült festés után elvittem gumishoz fő hogy legyen, az idei szállítás befutott már, frissebb DOT számmal nem érkezik. 130 pénz volt szereléssel együtt, volt még valami olcsóbb talán Barum, de azt nem szerettem volna venni, Hankook nyáriban megfelelt jó szolgálatot fog tenni téliben is (205/55/16 szintúgy).
[link] 2017-es Rapid 113k kilóméterrel, de az a féktárcsa elég borzasztóan néz ki. [féktárcsa]
-
Qru
MODERÁTOR
-
ZolkoW
őstag
válasz imyourfriend #201498 üzenetére
szerintem minden tárcsa így néz ki, ha áll egy hónapot az autó szabadban.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Külpolitika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gaming notebook topik
- Diablo IV
- Házimozi belépő szinten
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest