- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Pancsermeste #35101 üzenetére
A magnó alatti rekeszt ha kiveszed és veszel hozzá átalakítókeretet akkor elméletileg igen.Amikor néztem az enyémhez átalakítókeretet megkérdezték 1-es vagy 2-es Octaviahoz kell, ebből gondolom hogy az 1-eshez is létezik 2 DIn-es átalakító. Sőt, ha jól tudom Mágusnak is 1-es Oktija van és ő is nemrég rakott 2 Din-es fejegységet be...
Valaki az én 35069 kérdésemre ? Esetleg Mágus?
[ Szerkesztve ]
-
Pancsermeste
őstag
válasz JHONNY 79 #35105 üzenetére
Még a magnót se nem sikerült kivennem... valami spéci szerszám kell hozzá. Bár az egyik oldalon sikerült kiakasztani egy csavarhúzóval, de a másik oldal fogja.
Azon gondolkodom, hogy vajon márkaszervizbe érdemes lehet bevinni, hogy cseréljék ki? Akkor gondolom a kódolást is megoldanák...
-= Pancsermeste® =-
-
válasz Pancsermeste #35106 üzenetére
Ilyet keress, és ki fogod tudni venni.
JHONNY 79: én úgy tudom kiolvasni nem tudják, de a romot flash-elni igen. Ha meg van a kocsi kulcs utórendeléséhez kapott műanyag lap és a fém biléta a számmal, akkor a márkaszerviz vissza tudja kereseni az EREDETI (tehát a gyártáskor belekerült!) fej kódját. Picipézé.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
ESP
senior tag
válasz Pancsermeste #35108 üzenetére
Ahogy mondod.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #35111 üzenetére
én csak azt nem tudom miért gyári fejegységben gondolkozol?
nekem az első a gyári fejegység kiszerelése volt a kocsibólRenault power
-
válasz Pancsermeste #35108 üzenetére
Ha egy dines akkor ez kell.(symphony) ha 2 dines akkor a másik készletből a karikásak.
rob210: nekem is jó a gyári rns-e...vagy most dobjam ki?!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pancsermeste
őstag
válasz rob210 #35112 üzenetére
Mert amikor a környékünkön feltörték az autókat, akkor kiderült, hogy a gyári cuccosokat nem bántották, csak olyanokat törtek fel, ahol nem gyári volt.
Régebben a fordomat is feltörték egy gagyi noname cuccért (mert én hülye pont aznap rajtahagytam az előlapot)
Amúgy meg jobban is illik szerintem a gyári cucc bele, aminek a hangminősége az én botfüleimnek + motorzaj elnyomásnak tökéletesen megfelel.
Ja, és talán még a műszerfali kijelzésről se kell lemondani. (bár más típus esetén ez nem biztos, hogy összejön?)bitpork: Igen, 1 din symphony
[ Szerkesztve ]
-= Pancsermeste® =-
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Pancsermeste #35108 üzenetére
A 2-es Oktinál csak egyszer kell beütni, utána megjegyzi az elektronika és nem kéri áramtalanítás után sem. Az 1-esnél nem tudom hogy így van e.
-
ESP
senior tag
Nem tudom hozott-e már be valaki kintről autót itt, de ha igen leírná a procedúra menetét és hogy mennyi idő mire magyar rendszám lesz rajta? 1hét, 1hónap?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #35113 üzenetére
Kidobásról szó se volt csak nem értettem ha már csere akkor miért gyárira, de elfogadom a magyarázatot.
Bár ennek ellenére jelzem ismerős (volt főnököm) avensiséből pont hogy a gyári fejegységet szedték ki, semmi mást, pedig volt minden féle földi óság a kocsi kesztyűtartójában.
Rendőrök is csak annyit mondtak ezt rendelésre vették ki, mert szép munkát végeztek, mint ha szakszervízben szedték volna ki, nem barmoltak szét semmit.Renault power
-
rob210
nagyúr
Benne van kiemelve a vásárlás procedúrája is.
Renault power
-
ESP
senior tag
Nagyon köszi!!
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #35115 üzenetére
Mindegyik gyári fejegység megjegyzi a kódot. Amelyik autóban még a gyárban tették be a rádiót, a kódját az óracsoportba írták, speciális kábellal ki lehet olvasni a pin kódot(akku csere esetén a rádió kiolvassa a kódot az óracsoportból, nem kell beütni).
Átalakító keret Octi 1-hez nem kell, jó a saját kerete, ha gyári a fejegység. Octi 2-nél más a helyzet, mert más keret van a kerek sarkú fejegységekhez, mint a klasszikushoz.
-
sonar
addikt
Sziasztok,
Egy aksis kérdésem lenne.
Valamelyik nap el akarom indítani (2 hét garázsban állás után) a kocsit, de semmi.
Óra 00:00 -át mutatott a túra számláló is lenullázódott, a szokásos ellenőrzések se történtek meg, a generátort meg se mozdította.
Elkértem egy aksi töltőt, rátettem és 5 perc után pöccre indult.
Van az aksin elvileg valami ellenőrző ablak de nem tudom, hogy mit kellene ott nézni.
Sajnos a gépkönyv kicsit távol van most tőlem.
Tudna valaki segíteni ebben?A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #35121 üzenetére
Köszi. Milyen kábel kell a kiolvasáshoz, szervizben ki tudják olvasni?
sonar:
Ha két heteket áll az autó lemerülhet az akksi ha nem mai darab. Ha ilyen ritkán van használva az autó nem csoda hogy lemerül. Egyébként hány éves akku van benne? Egy multiméterrel meg lehet nézni a nyugalmi fogyasztást, illetve egy töltést is lehet ellenőrizni. Ha 5 perc töltés után beindult az autó az inkább azt jelzi hogy nincs rossz állapotban, csak lemerült. Vagy nézd még meg a sarukat, hátha laza valamelyik, vagy csak koszos.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hát ha 5 perc töltés után beindult előtte meg semmit nem mutatott akkor az gyanús, hogy nem aksi hiba lesz, hanem kontakt.
Ahogy ki meg beszerelted, megmozgattad a kábeleket és azért ugrott be.
5 perc után lósz@rt se töltött még az aksin a töltő, tehát nem az volt szerintem lemerülve.
Aztán az is lehet, hogy az aksi sarú volt elkorrodálva és ahogy levetted feltetted elég volt neki hogy újra érintkezzen.Renault power
-
sonar
addikt
válasz MunezXBK #35124 üzenetére
Nekem inkább fekete vagy semmilyen-t mutat.
Egyébként én is sarura gyanakodtam, de nem látszik semmi nyoma a korroziónak/oxidnak
Az aksi egyébként 7 éves az utóbbi két évben van az, hogy csak hetente/2 hetente van beindítvaA tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
TaaT
veterán
"Az aksi egyébként 7 éves az utóbbi két évben van az, hogy csak hetente/2 hetente van beindítva"
A gyári aksim ennyi idősen, ugyanilyen üzemeltetési körülmények között, ugyanezeket a tüneteket produkálva hunyt el, isten nyugosztalja
szerk.:
"csak hetente/2 hetente van beindítva"
volt szuzuki szervizes haver mesélte hogy így egy új aksi képes 3éven belül kipusztulni...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
14adam
addikt
-
-
Peter789
senior tag
válasz JHONNY 79 #35098 üzenetére
valszeg létezik 1-1 ilyen is, de hogy nem fogja naponta 3x minden próbakör után mosogatni és koszolni minden nepper minden problémás autóját, az is biztos
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35136 üzenetére
VAG* / VCDS kábelből is létezik már kínai BT-s klón? mert eddig én még csak az ELM327 klónokkal találkoztam BT-s kiadásban... utóbbiak használhatósága viszont nagyon korlátozott, lévén hogy univerzális kábelek. bár csak szoftver kérdése lenne, az ELM327-el lehet akármilyen egyedi lekérdezést is végrehajtani a beépítetteken kívül, elméletben mindent megtudhat az összes vezérlőtől, de tudtommal a VAG családra senki nem szórakozott olyan részletsségű ELM327 szoftver megírásával, mint a rosstech féle VAGCOM / VCDS illesztők...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
MunezXBK
nagyúr
Ezt a skodálatos gépjárművet nemrég sikerült lefotóznom.
-
kk831228
addikt
Mágus2 Üdv!! Múltkor érdeklődtem központi zárral kapcsolatban. Adtál egy pár tanácsot amit nagyon köszönök. Mikrokapcsolók cseréjét mondtad amire még nem jutottam rá sajnos. Az volt a probléma hogy az anyós oldali ajtó nem csinál semmit, nem zár a központi, elektromos tükör se megy csak az ablakok. Viszont nyitásra kapcsolódik a belső világítás. Na most eszembe jutott hogy nyáron bogarásztuk egy sráccal és az a tünet hogy zárt állapotban nem csinál semmit. Viszont ha ki van nyitva az ajtó akkor zár a központi is meg megy a tükör is. Erre van-e valami tipped? Az ajtóban széthúztuk a csatikat meg azon az oldalon belül is van egy csomó csatlakozó az autóban. Azokat is megtisztítottuk de nem változott semmi.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Gumi és felni topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPhone topik
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Bestbuy játékok
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen