Hirdetés
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #96442 üzenetére
Nekem érthető. Kettőstömegű szokott ilyet csinálni. Majd fogja előre felé is, üresben gurulva 30-ről lassítva, még az alapjárat is olyan lesz, mintha csak 3 henger járna. AGR kód és társai csinálják, szoftver hiba, amint kissé lazább lesz a kettőstömegű, nem tud vele mit kezdeni a szoft és össze-vissza korrigálja az egyes hengerekben a befecskendezési értékeket. Csak a régi euro2-es adagolósoknál fordul elő, az újabban javították a hibát.
Szoftver frissítés nem segít rajta, mert a legfrissebbel is csinálja, marad a kettőstömegű cseréje. Amíg csak remeg, nem vészes, majd, amikor már össze-vissza fog járni lassú gurulásnál, akkor el lehet kezdeni az aggódást.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #96451 üzenetére
Elnézésedet kérem. A saját autómról van szó. G3 1.9 TDI AHU '97. Én nem szóltam, bocsánat.
Olyan, mintha jobb első kerék felől jönne.
Ja, és most voltam a városban. Mikor visszaváltottam háromból kettőbe és nyomtam a gáz, olyan volt, mintha csak úgy leugrottam volna a kuplungról, de csak jobb első keréknél.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Tényleg, én is akartam már kérdezni, hogy mi a helyzet fék ügyben, de arra várni kell még egy kicsit.
focvis: harapjon és bírja is a terhelést vagy csak hidegen harapjon? szerintem tolj bele valami sima ate-t, azt jól van.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz focvis #96454 üzenetére
Néztem pagid-ot, az nekem elöl egész jól teljesített, de nem volt olcsóbb az EBC-nél, aszem az ATE-t is néztem, és az sem volt olcsóbb.
A harapás egyik része a súrlódási együttható. Ezt nagyon ritkán adják meg a fékbetéteknél. Az EBC Black 0,46-ot tud a magyar oldal szerint (valszeg maximum) Itt meg egy ferodo táblázat [link]
tomcsi23:
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz tomcsi23 #96455 üzenetére
Elég ha hidegen harap, nemversenyautó.
Ate szimpatikus, köszi!Amúgy már nem én szeretném kukázni a tárcsát, eleinte 3 hónapra terveztem a Golffal és szeptemberben lesz 2 éve, hogy nálam van.
Úgy terveztem akkor, hogy cégautós helyem lesz hamarosan, de a mostani, 99%-ban irodai munkámmal egész elégedett vagyok, nem igazán hiányzik már a hétközi jövés-menés.
@TaaT: Thx, megguglizom az EBC-t is.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Vagy a Hawk. (Amúgy a számok alapján - már ha egyáltalán össze lehet ezeket mérni egymással - elég durvák a versenybetétek, szerintem Vilike már guglizza is a DTC-70-est. )
focvis: jaja, tudom, hogy hamar el akartad passzolni, csak máshogy alakult.
Nem rossz a Blackstuff sem, ha nem nyúzod túlzottan. Ha az EBC mellett döntesz, érdemes számolni a szállítási idővel, nem áll azonnal rendelkezésre.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
Urak, főleg akinek van ETKA-ja!
Lassan érik a szerviz a gépnek, ezért is készülök fékcserére.
Szóval legyen kedves Valaki és nézze meg nekem az ETKA-ban, hogy a 03F103156A cikkszámú olajvisszacsapó-szelep passzol-e az én CAXA motoromba (alvázszám: WVWZZZ1KZAP0050** , GOLF 6, 2010-es modellév).
Ezer köszönet!Szerk: és azt is lécci, hogy ha leszedik az olajteknőt, akkor kell oda új tömítés vagy csak tömítőpaszta megy bele? THX!
@molnárpéter: köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
tomcsinak az van igen, de az 1 dugós, ez már mono block brembo, egyetlen "bolt on" szett G2-re.
brembo GT junior nyereg, meg 305-ös tárcsa, gyárilag 200db ilyen készült (ibiza cupra R)tomcsi nekem vagy 70km-t kell szerintem autózni odáig
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz Mágus2 #96486 üzenetére
Márkaszervizből jött az infó, hogy ez kell nekem az indításkori vezérlés zaj megelőzésére. Vagy cserélni kell vagy ha nincs benne, akkor be kell épiteni.
Eddig ok, csak az a gyanúm, hogy rossz cikkszámot küldtek nem 1.4 hanem 1.2 TSI-be valót.
A kapott infót/dokumentációt elküldöm privátban.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #96498 üzenetére
Nem kell levenni hozzá az olajkádat. A feszítő takaró eleme és a kád közé kell a paszta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Autóhifi
- Autós topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest