Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • misimagaki

    aktív tag

    válasz tomej #957 üzenetére

    A váltózár a váltókart rögzíti egy előre meghatározott helyzetben. Ez általában a hátrameneti fokozat szokott lenni. Ez azt is jelenti, hogy a váltószekrényben nem történik semmi változtatás. Tehát ha hozzá fér a váltóhoz alulról, akkor lepattintja a váltókart a rudazatról, és kézzel berakja - azt hiszem - kettes fokozatba és elviszi a kocsit. Ez ellen úgy lehet védekezni, ha a váltót alulról hozzáférhetetlenné teszik valamilyen védelemmel.
    Tavaly évvégén találtam olyan beszerelő műhelyt, ahol 39 eFt-ért Tytan-Dipolt szereltek. Nekem azt mondta egy beszerelő emberke, hogy Ő a kivehető tüskésre esküszik, mert a nem kivehetőset (Bear, Deffend Lock egyes típusai) neki már sikerült kinyitni. De lehet, hogy csak hazabeszélt.

    Egy a lényeg, hogy minnél több látható biztonsági cucc van az autódban annál nagyobb az esélye, hogy a piti tolvaj keres inkább egy másikat. Ha meg profik nézték ki a gépet, akkor akár benne is lakhatsz. WC-re csak el kell menned...

    Az már más kérdés, hogy egy váltózárral szerelt autóból nem egyszerű kiszerelni a zárat, mert a csavarok feje leszakad, azt hiszem már beszereléskor. Így az autó esetleg csak alkatrészként ér nekik valamit. Mondjuk ez a tulajt nem vigasztalja.

    Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

Új hozzászólás Aktív témák